7 septembrie 2014

O viziune cu Iisus Hristos

Am avut aceasta viziune mai demult.
Eram la stomatologie si evident cu gura deschisa. Ii consacrasem lui hristos cred respectiva actiune atunci, sau fecioarei maria poate, nu mai tin minte.
Oricum la un moment dat Iisus a aparut si mi-a pus un  bulgare de foc, un bulgare de lumina, un mic soare in gura…
Atunci nu am asociat nicicum cu nimic ce am vazut, ba chiar am crezut ca a fost imaginatia mea.
Dar acum, in acest context, tot El mi-a adus aminte si mi-a confirmat.
O, Doamne Dumnezeule, cine sunt eu, un biet fir de nisip , o biata furnica, sa ma ridic la nivelul unei astfel de misiuni?!
Eu imi pun viata mea si tot ce am de o mie de ori ca sa fie dupa voia ta, ca Tu sa fii multumit si satisfacut, pt ca asa ceva intrece orice imaginatie!
Da, e adevarat, de cand m-am nascut m-ai insotit cu semne si ai aratat ca eu sunt acela care trebuie sa fie…
Le-ai spus si le spui tuturor sa fie ca mine.
Atentie deci, deasupra Romaniei trebuie sa punem un avertisment f mare: CAUTION or DO NOT DISTURB : HERE LIVE THE TWO WITNESSES OF ALMIGHTY GOD!
Or here pray the two witnesses of God!
Dumnezeule mare ajuta-ne pt ca toata planeta stie si e cu ochii pe actiunile Tale.
Oculta se straduieste si ea sa faca  semne in locul tau…
Totul a ajuns déjà la o dimensiune sf.
Oculta e innebunita pt ca este limpede cine va domni pe Pamant: Iisus Hristos, Dumnezeu Tatal!
Se pare ca acum stim cu totii ceea ce trebuie sa stim…
Actionati deci la unison cu Dumnezeu si cu vointa Lui, ca sa va fie bine.
Sa nu va puna d. sa actionati impotriva lui Dumnezeu…
Pt ca iata de cinci ani de zile le-am spus ca Iisus Hristos sustine pe Basescu si ei tot nu cred, inca mai lupta impotriva lui…
Luati aminte ce au patit astia lucrand impotriva vointei si cuvantului lui Dumnezeu!
Asa va fi cu intreaga planeta daca nu va asculta.
Luati deci aminte ce spun ca de acum , daca planeta nu se pocaieste, va intra in ardere de karma tot mai intensa.
Exact asa cum spune Apocalipsa:  le da Dumnezeu oamenilor dar ei tot nu se pocaiesc, apoi iar le da dar ei tot nu se pocaiesc…
Si le va da pana la sfarsit pana ce karma se va epuiza si o noua generatie va locui pe pamant, buna, credincioasa, luminoasa.
Glorie Tie pt ca ne-ai avertizat pe toti ca sa stim Adevarul.
Sunteti liberi sa faceti ce vreti, dar Dumnezeu nu se va intoarce din ale sale…
Si El insusi ne garanteaza ca nu va mai fi picior de hot in Romania.
Deja hotii au intrat intr-o judecata teribila, dar ei tot nu se pocaiesc, tot lupta impotriva lui Dumnezeu…
Auziti deci ce spune Domnul: luptati, luptati, pt ca cine stie de ce o sa dati…
Pocaiti-va, dati-va demisiile, impartiti degraba averea, fiti administratori ai ei pt cei multi, pt ca iata judecata lui Dumnezeu cea teribila a venit peste voi.
Nimeni nu e scutit de la respectarea poruncilor divine. Absolut nimeni, oricare ar fi pozitia lui intr-un sistem sau in lume.
Luati aminte ca veti plati pt tot ce faceti, toate actiunile voastre se vor intoarce la voi.
Nu exista decat un singur judecator: propriile noastre actiuni.
Numai Dumnezeu ne poata ierta pacatele sau sterge karma daca ne pocaim…

Amin, Doamne, grozav mesajul de astazi!
PS: Si eu m-am mirat la inceput si m-am intrebat de ce il sustine Dumnezeu pe basescu...
Dar acum e limpede: curata tara de talhari! 
DNA face curatenie! Bai deci astia au spaima DNA-ului, cum aud de el cum nu mai vorbesc intre ei, isi schimba telefoanele... 
Au spaima lui Basescu: stau ca pe jar, in trei luni cine stie pe cati ii mai ridica...
Este o certitudine: Dumnezeu va purfica tara asta de orice mafie si de orice rau. Vor aparea politicieni noi, neinregimentati in societati secrete sau oculte, oameni cinstiti care sa lucreze pt tara, adica pt cei multi. 
Fiti buni, corecti, cinstiti, faceti numai binele si de bine veti avea parte! 
Dumnezeu nu se razbuna pe nimeni ci da fiecaruia ce merita daca acela nu se pocaieste, dupa cum a promis, si implineste scriptura, dupa cum a promis deasemenea. 
Acum stiti cine sunt, luati deci aminte...
Glorie Tie Doamne, pt eu nu sunt ci numai Tu esti, acum si in eternitate! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu