15 septembrie 2014

Din nou despre talibanii nostrii si despre celelalte biserici



Din nou despre talibanii nostri ortodocsi si despre celelalte biserici crestine
Evident ca fiecare biserica are frumusetea ei.
Uneori o poti descoperi mai usor din afara decat din interior.
Nu exista nicio biserica crestina care sa nu fie foarte frumoasa!
Acum citesc Cartea lui |Mormon si o gasesc destul de captivanta. O adevarata aventura. Inca nu stiu daca sa ii dau crezare sau sa o consider o poveste sf religioasa reusita.
Nu am citit decat primele 50 de pagini. Imi plac oricum.
Vreau sa subiliez inspiratia extraordinara a celor care au denumit aceasta biserica.
Este vorba deci de sfintii cei din urma...
Talibanii nu au religie si nici biserica.
Oricine demonizeaza celelalte biserici crestine este un taliban fara doar si poate.
Daca ar avea minte cat un cocos nu ar spune nimic rau de biserica catolica deoarece ea este aproape identica cu cea ortodoxa.
Dar nu, ei se intrec in a spune bazaconii peste bazaconii despre celelalte biserici crestine.
Inca nu am gasit o biserica crestina care sa nu imi fie foarte draga si sa nu imi para inspirata si binecuvantata.
Martorii lui iehova...
Meditati asupra mesajului numelui acestei biserici...
Deci cum nu mi-ar putea fi f draga?
Dumnezeu m-a trimis la cei mai duri din aceasta lume.
la talibani, la politicieni corupti, la masoni, la evrei. La atei chiar pt a le explica cum stau lucrurile cu Creatia...
Ah nu mi-e teama de voi lighioanelor, pt abia astept sa plec din lumea asta in ceruri. In fapt nu am alta treaba si misiune decat sa va convertesc pe voi , cei care ati venit de sus dar v-ati ratacit. Cei care nu stiti de ce sunteti aici.
Va spun eu, sunteti aici ca sa ma urmati si sa ma ascultati si astfel sa ajungeti la Dumnezeu pe cel mai scurt drum.
Am sa va botez cu duhul sfant, Dumnezeu e aici cu mine si e dispus sa faca pt voi cele mai infricosatoare semne daca nu va veti pocai.
Mai bine sa bage spaima in voi un pic decat sa va pierdeti sufletele.
Dar acum vorbesc despre talibanii care se cred crestini si ortodocsi pe deasupra.
|Amice, un crestin nu are o ghioaga pe umar asa cum porti tu.
Un crestin nu demonizeaza celelalte biserici deoarece asta e treba lui satana.
Eu am venit sa va increstinez in spirit in numele lui Hristos.
El prin mine a venit la voi sa va ridice din intunericul in care va aflati si despre care pretindeti ca e lumina.
El a venit sa va faca evrei in spirit deoarece nu sunteti asa cum pretindeti.
Nimeni nu poate vorbi despre crestinism daca nu il cunoaste in ansamblu.daca nu il iubeste in ansamblu.
Desigur ca biserica ortodoxa nu e mai prejos de celelalte si se pot vedea usor semnele lui Dumnezeu in interiorul ei.
Dar sa nu-mi spuneti ca nu le puteti vedea la fel de usor si pe cele din interiorul bisericii catolice.
Oricat de corupta ar fi ierarhia la un moment dat, spiritualitatea ramane pura si curata.
Iisus a trezit mereu sfinti care sa predice regilor, si oricarei autoritati daca este nevoie.
Nu putem sa orbim de crestinism fara a vorbi despre biserica catolica si cea protestanta.
Ortodoxia vine abia pe locul trei.
Si Dumnezeu i-a aratat o mana cu cinci degete sultanului care a cucerit |Constantinopolul...
Nu a gasit nici macar cinci crestini pe placul \lui de aceia l-a dat pe mana turcilor.
Deci sa nu-mi spuneti ca un taliban ar putea fi un crestin pe placul lui Dumnezeu .
Puneti mana si cultivati-va spiritual si intelegeti semnele lui hristos in celelalte biserici.        
Nu conteaza biserica.
Desigur Dumnezeu are grija sa nasca sfinti si credinciosi in toate si astfel sa le intareasca.
Dar spiritualitatea nu are denominatiuni.
Ea se cheama unire cu Dumnezeu.
Oare nu stiu eu pe ce nivel sunteti?
Dumnezeu stie si ne desavarseste reciproc luminandu-ne unii pe altii.
Acum sa fiti binecuvantati si sa va simtiti iubiti de Dumnezeu.
Dumnezeu e Lumina si Iubire, nu ignoranta, intuneric, incultura si prostie.
Va spun ca eu nu sunt mai putin ortodox, mai putin catolic si mai putin protestant decat niciun membru al acestor biserici.
 Cu cat va dati mai ortodocsi sau mai baptisi sau mai catolici cu atat e mai evident ca nu l-ati descoperit pe |Dumnezeul vostru si astfel simtiti nevoie sa promovati biserica si nu pe Dumnezeu.
Multe sunt semnele lui Dumnezeu in lume si nu le vom putea afla pe toate in timpul acestei vieti.
Dar nici sa ne apucam sa demonizam celelalte biserici crestine, dar nici sa nu cunoastem macar cateva puncte de reper ale spiritualitatii celorlalte biserici crestine.
Nu am sa-mi mai bat mintea cu aceste lucruri simple. daca mai demonizeaza cineva biserica catolica si nu a gasit macar cativa sfinti pe care sa ii iubeasca acolo, sa=i spunem sa e taliban si sa il lasam in plata lui |Dumnezeu.
Nu a pictat el Arsenie Boca pe Francisc de Assisi? Si Roma si Constantinopolul impreuna?  
Poate de asta nu e bagat in seama de o buna parte din ierarhia bisericeasca.
|dar Arsenie Boca e si sfant si martir si profet.
In fine, ma recomand pe mine care voi fi mai mult decat \boca si \cleopa si poate deja sunt.
Bine ai venit Doamne, ai atatea de facut in lumea asta!
Fa-le dupa intelepciunea ta divina si nu ne lasa fara Lumina si Iubire din care Tu ai din belsug, fiind izvorul acestora.
PS: Pana sa urce in Imparatia lui Dumnezeu, marele rege david a trebuit sa stea timp de doua sute 200!!! de ani in planul astral corespunzator pamantului ca sa se desavarseasca si sa scape de orgoliu.
|Daca nu ma veti asculta veti pierde si voi poate tot atata timp...
Lasati ghioaga de pe umar, lasati demonizarea celorlalte biserici, cultivati-va, fiti frumosi, luminati, superiori, sau macar puri asemenea unor copii, fiti senini, fiti liberi, fiti cu adevarat urmasi ai lui Hristos. 
daca imi veti demonstra ca ati descoprit 5 sfinti autentici in catolicism atunci aveti voie sa il criticati.
Pana atunci tineti-va gura pt ca inseamna ca din prostie, orgoliu si nestiinta il criticati... 
Eu sunt cu adevarat duhovnicul vostru si nu veti gasi pe nimeni pe pamant asemenea mie. 
:) Sa fiti deci iubiti de Dumnezeu in continuare dar purificati-va inimile de ura si intuneric.
Fiti senini! 
Nu uitati ca in fata lui Dumnezeu toate bisericile sunt asemenea unei supe nesarate...
Deci nu va mai mandriti atata pt ca ortodoxia a ajuns o forma goala de continut...  
Sa fii ortodox nu inseamna nimic, insa sa ai inima plina de iubire pt Hristos, iata definitia potrivita a crestinului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu