16 septembrie 2014

Eu ca salvator

Eu, ca salvator.
Mai mult ca niciodata se potriveste pt noi sintagma: Dupa noi... Potopul
Iata cum tot ce am spus se indeplineste.
Pt ca noi vom fi apostoli si profeti autentici, in mod evident vom fi si respinsi, prigoniti, nedreptatiti, persecutati.
Dar va spun , vai de aceia care fac asta.
Vai de casa sau localitatea din care vom iesi si ne vom sterge picioarele lasand-o in urma.
Potopul e aproape, vai de ea va fi.
Vai de aceia care ne vor respinge deoarece un Potop individual va veni peste ei.
Pt ca, doamnelor si domnilor, eu sunt Noe.
Cine nu urca in arca mea va fi luat de Potop.
Si eu pot transforma intreaga planeta intr-o arca daca va asculta.
Iata, psd-istii ne-au scos afara.
Iesi afara, ne-au spus, asta e ideologul lui basescu, sa plece dintre noi.
Si le-am spus pe loc, vai de voi va fi daca eu voi pleca dintre voi.
Si asa a si fost.
Ia uite, nici unul nu mai doarme bine.
Oare pe cine va ridica basescu astazi? Cui vine randul?
Ei cred acum ca eu vorbesc in zadar.
Orbilor si prostilor, voi trebuie sa cadeti pt ca v-a vorbit insusi martorul lui Dumnezeu adica Dumnezeu Insusi prin el.
Iar basescu trebuie sa intre in istorie pt ca acelasi martor l-a sustinut trimis de Dumnezeu.
Deci ce va fi cu voi si unde mergeti voi?
Pocaiti-va acum si faceti ce va cere Dumnezeu.
Altfel maine veti da nas in nas cu propriile voastre actiuni.
Toti ce faceti si ati facut vi se va face.
Daca ati bagat mana in univers si ati furat, Universul va veni si va baga mana in voi si in ce e al vostru si va lua similar…
Da, da spuneti lumii ca a venit in ea un nebun care spune ca Universul va baga mana in planeta asta si va cere de la ea, si va lua de la ea toata datoria karmica.
Si poate ca adevaratul guvern al lui basescu, care salveaza tara, e intr-adevar Justitia.
Oricine se poate pocai chiar acum si poate face numai bine de acum.
Cine va pune sa furati chiar in prezent?
Faceti ce am spus: puneti-va averile la bataie pt cei multi si toate conturile.
Oricum veti ramane fara ele.
Dar daca le puneti la bataie in loc sa va fie piatra de moara va vor fi aripi.
Nu, ei trebuie sa fure pt partid…
Au aflat ei prin Mexic si prin China niste tehnici eficiente de a ramane vesnic la putere…
Dar aici nu e nici Mexic si nici China.
Aici e UE si un pic e si America.
Si astia déjà s-au iritat cand au vazut ca nu va pocaiti.
Cine sunteti voi ca sa  puneti tara miza pt a va salva de inchisoare?
Dumnezeu a venit sa curete planeta de tot ce rau.
Fiti deci buni ca sa nu faceti parte din gunoiul care se va arunca in iad sau in alte parti.
Orice guvernant si orice administrator nu trebuie sa aiba alt gand decat cum sa faca mai mult bine tarii.
Toti ceilalti vor cadea probabil intr-un fel sau altul in mania si pedeapsa lui Dumnezeu.
Sigur ca ma bucur cand vad ca Dumnezeu e cu mine si ca ceea ce spun se indeplineste.
Retineti ca eu sunt salvator. Daca sunteti intr-adevar f rai si aveti pacate Dumnezeu va va biciu un pic simbolic in prezenta mea dar apoi veti scapa.
Daca nu, veti pieri cu totul pt ca nu v-ati mantuit si va fi vai de voi si in lumea asta si in cealalta. O sa dispareti definitiv. Iar disparitia definitiva este disparitia sufletului, a eului individual.
Fiecare eu care a devenit constient lupta sa se salveze, sa traiasca vesnic, sa obtina mostenirea lui Dumnezeu.
Dumnezeu loveste cu grija si cu mila in prezenta mea, a noastra.
Potopul va veni abia dupa ce noi nu vom mai fi in lumea asta…
Nu exista decat o singura varianta: ascultarea, supunerea in fata lui Dumnezeu, pocainta.
Daca vreti sa fiti bogati, fiti administratori ai bogatiei pt cei multi.
Alta solutie nu exista, Altfel bogatia o sa va distruga.
Iata, am venit  sa va salvez. Faceti cum va spun.
Pe mine nu ma intereseaza pe cine aduce Dumnezeu la mine, poate sa fie oricine, daca acela e dispus sa asculte si se pocaieste e bun, va deveni ucenic al lui Dumnezeu.
Religia, natiunea, culoarea nu au importanta.
Salvati-va sufletele si traiti vesnic altfel efortul vostru e lipsit de importanta.
Deci, sa ne imaginam ca scopul nu e miliardul de dolari ci miliardul de ani.
Ce e mai de prêt, sa obtineti un milliard de ani viata vesnica unde veti fi regi si printi, sau miliardul de dolari care va va adduce numai nenorocire.
Asculti-ma pt ca nu e altul pe pamanat care sa va salveze.
Da, poate ca preotii si calugarii si cei care se roaga zilnic se pot salva si fara mine, desi am multe si acelora sa le spun.
Dar voi nu aveti cum sa va salvati.
Viata voastra vesnica sunt eu.
Viata voastra vesnica e la mine.
Sunteti siguri ca nu sunteti interesati sa o obtineti?
Puteti trai vesnic ca frati sau discipoli si fii spirituali ai mei.
Cat sa traiti in lumea asta?
Abandonati degraba viata voastra care va distruge si urmati-ma.
Va spun inca odata ca eu sunt salvator.
Niciun suflet binecuvantat de mine nu se va pierde.
Eu sunt un mare rege in lumea de dincolo cu o f mare mostenire.
Va spun voua liderilor si politicienilor ca veti conduce in lumea de dincolo sisteme solare si galaxii si nori de galaxii.
Daca veti asculta de mine pt ca mesajul meu e mesajul Lui.
Nici nu e atat de important ce va spun sa faceti, desi ce spun e bun si e chiar doctrina eterna a lui Dumnezeu…
Importanta e ascultarea.
Daca Dumnezeu vede ca ascultati e multumit si va salveaza.
:)
Ei, tara asta nu prea a avut sfinti, dar de acum are sfintii ei! Si ce sfinti inca!

Eu niciodata nu vorbesc in zadar. Cum as putea?
PS: Cel care de buna voie s-a urcat pe cruce m-a angajat!
Cuvintele mele sunt cuvintele Lui! 
Lucrez pt El! 
Tot ce am spus ca va fi, va fi! 
Eu sunt prietenul tuturor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu