1 octombrie 2014

In dialog cu talibanii mei ortodocsi: Nu exista decat o singura erezie: sa nu iti iubesti aproapele.

In dialog cu talibanii mei ortodocsi: Nu exista decat o singura erezie: Sa nu iti iubesti aproapele.
Talibanii ortodocsi pastreaza din caracteristicile talibanilor originali.
Poarta pe umeri o ghioaga cu care sunt gata sa darame celelalte religii si biserici exact la fel cum talibanii autentici au daramat statuia lui Buddha.
In primul rand trebuie sa intelegem ca pe Dumnezeu il intereseaza ce e in inima omului.
Nu il intereseaza cadelnitele si nici iconostasurile si nici patrafirele...
Fiecare biserica are ceva de invatat de la celelalte.
Cele vechi ca se poate si fara ritual deoarece singurul si adevaratul ritual este cel al Iubirii de Dumnezeu.
Cele noi ca se poate si pe calea celor vechi...
E loc pt toti, trebuie sa ne intelegem si sa ne ajutam unii pe altii deoarece mantuirea vine exclusiv din Iubirea si sacrificiile pe care le facem pt Dumnezeu.
Deci am sa le spun talibanilor sa fie atenti pt ca dupa cum vad eu ei sunt cu mult mai eretici decat oricare altii.
Nu m-ar mira sa ajunga in Infern pt a se lupta acolo cu demonii asa cum pe Pamant se lupta cu diferite ambasade ale acestora.
Eu am profetit de multi ani unui anumit tip de ortodocsi ca risca sa devina cu mult mai "sectanti" decat oricare alta organizatie numita de ei "secta".
Pt ca asta e calea karmica: totul trebuie sa se intoarca de unde a plecat.
Deci nu mai manjiti cu cerneala celelalte biserici si religii pt ca simultan o manjiti si pe a voastra...
Sunteti siguri ca asta vreti sa faceti?
Iata, eu am sa va ridic peste toti ortodocsii de pe Pamant ca sa va luptati cu ei cum m-am luptat eu cu voi...
Si ca sa vedeti ce vrea sa faca Dumnezeu prin mine...
Nu v-am spus ca tara si lumea se va invarti dupa cum spun eu ?
Am spus ca vom face o escala in China cu multi ani in urma?
Iata ca am facut...
Am lasat un mesaj chinezilor: ce sa faca pt a le fi bine lor si tuturor.
Pt Dumnezeu, nu putem coopera cu cei care impusca tibetani la granita cum ai impusca potarnichi in Delta Dunarii...
Ne intoarcem spre america pt ca iata america se lumineaza si e dispusa sa scape de cei care vor sa ii fure libertatea.
Trebuie sa ne unim strans cu Germania si sa oferim un viitor Europei.
Vad ca de acum si Rusia e dispusa sa coopereze cu noi pt a creea un viitor stralucit acestei lumi.
Nu e asa greu: faceti celorlalti ce ati vrea sa va faca ei voua.
Sau: Nu faceti ce nu ati vrea sa vi se faca.
Bai deci cate satisfactii pot sa am cu un simplu blog! :)
Uneori trebuie sa vedem cu ochii nostrii cum stau lucrurile pt a ne lamuri...
Escala noastra in China s-ar putea sa aduca Libertate poporului chinez si dezrobirea de sub Comunismul care este depasit...
Trebuie sa fii f incult ca sa mai pretuiesti comunismul...
Bai deci cat de tari putem sa fim!
Number 1!  :) 
PS: Acum vreau sa il testam pe Joahanis sa vedem cat de neamt e. Daca e suficient de neamt sa il tinem 10 ani acolo sus!  Cu nemtii astia putem cu adevarat cuceri lumea si infiinta Noul Imperiu Roman! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu