2 octombrie 2014

Ordinea celor 14 candidati pe listele de vot din 2 Noiembrie



Avem ordinea pe lista de vot a celor 14 candidati. Probabil ca buletinele de vot nu au aparut inca dar, daca vor fi cate 4 pe o pagina, poti deja sa iti faci o idee despre locul unde va fi cel pe care vrei sa il votezi.
Ironic, primul pe lista este candidatul UDMR iar ultimul este nimeni altul decat ...  Vadim Tudor.
Am priceput cum incepe si cum se termina lista. Ceilalti 12 sunt:
1. Johannis
2. Dan Diaconescu
3. Ponta
4. William Branza (candidatul Partidului Ecologist preluat de Nasu)
5. Elena Udrea
6. Mircea Amaritei
7. Teodor Melescanu
8. Gheorghe Funar
9. unu Szilagyi
10. Monica Macovei
11. Constantin Rotaru
12.  Tariceanu
Votabili in primul tur, cand intr-adevar poporul are de unde alege, asa cum doreste Dumnezeu, pt ca sa nu dea vina pe El apoi ca nu a votat bine...
Votabili sunt cei pe care i-am subliniat cu rosu.
In turul doi, de voie de nevoie, vom vota cu "celalalt"...
A se vedea totusi ca "celalalt" poate fi pana la urma o varianta buna.
Nu a iesit Vadim in 2000 dar pana la urma Dumnezeu tot ne-a dat un Vadim care sa faca dreptate - Traian Basescu.
Eu in primul tur am sa votez o Femeie.
Numai bine amandoua au facut parte din PDL si mi se pare nedreapta soarta acestui partid care a promovat politicieni luminosi si frumosi.
Fiind un mare sustinator si adorator al Femeii nu pot sa votez decat Femeia in primul tur.
Nu stiam ca pe Monica Macovei o cheama si Luisa... :)
Am sa votez Elena Udrea, m-am hotarat, cei din PMP merita cu siguranta sustinerea noastra  pt a merge inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu