18 decembrie 2014

Cunoscand prezentul si trecutul poti prezice viitorul

Cunoscand prezentul si trecutul poti prezice viitorul.
Trecutul e bine sa il cunosti pt ca astfel iti dai seama ce fel de karma are natiunea sau individul.
Prezentul intotdeauna determina atitudinea si decizia divina.
Desi poti fi om bun in prezent si Dumnezeu sa iti daruiasca suferinta ca sa te scape de karma negativa.
Dar noi vorbim aici de mafia politica romaneasca  si de anti-christii planetari…
Adica de tot ce are mai rau tara si planeta.
Si astia nu inteleg de cuvant si iubire.
La astia merg numai ceilalti doi invatatori…
Se prea poate sa nu fie indreptati nici de acestia.
Avem de a face deci cu niste indivizi si entitati care au declarat razboi Luminii.
De aceea ascultati-ma, eu sunt un authentic razboinic al Luminiii…. J
Si Becali era intr-o anumita masura deoarece ii dispera pe astia cu mataniile lui pe la Munthele Athos…
Antichristii vedeau negru in fata ochilor cand Becali batea niste matanii atat de profunde ca numai fundul i se mai vedea, atat de tare se baga cu capul in pamant…J
Deci ce dar mai mare pt anti-christi decat sa le arati fundul intr-o matanie?
S-au enervat astia rau pe becali… J
Dar cum lupta un razboinic al luminii authentic?
Cei rai nu pot fi luati decat de propriile lor fapte rele.
Asta e regula divina. Ca sa nu strige nimeni apoi lui dumnezeu ca e rau…
De aceea Dumnezeu ne indeamna sa nu ii judecam, sa lasam in seama Lui…
Ci noi sa ne rugam pt ei…
Deci ce pot sa fac eu si sa nu ies din cuvantul lui Dumnezeu?
Nu pot decat sa ii provoc deoarece este essential sa faca rele in prezent pt a fi judecati.
Si slava Domnului ei fac rele si fara sa fie provocati…
Dar cu adevarat intreaga mea fiinta e o provocare la adresa celor rai, corupti si anti-christi.
Stiu ce sa le spun ca sa ii scot din sarite.
De aceea eu ma bucur ca de aur daca cineva rau se ia de mine…
O manca-te-ar tata, pai ai ajuns unde trebuie.
De aceea Dumnezeu ne-a aruncat in lupta cu aceste hiene…
Noi nu ii suntem decat portavoci.
Atat vrea Dumnezeu sa vada ca ne persecuta si pe noi si ca nu se pocaiesc.
De restul se ocupa El…
Iar El la randul Lui ii provoaca…
Spunandu-le Adevarul…
Si anume , ce le spune?
Le spune ca in curand un nou mare holocaust planetar va veni  si va inghitii pe toti anti-christii si mafiotii.
Atentie, ii va inghiti si pe astia de la noi.
Cutremurul generat de cataclismul planetar va curata si pe multi din tara noastra.
Atat eu cat si Tatal numai Adevarul le spunem,…
Le amintim ca nu mai au trenurile sine sa mearga pe ele…
Atat de mult au furat.
Ca elicopterele nu mai au cu ce sa aterizeze pe apa, ca sunt vechi de 50 de ani.
Le spunem ca au devenit criminali si de aceea vine aia cu coasa si ii ia…
Numai Adevarul le spunem.
Incet incet isi dau seama ca sunt pedepsiti de o forta superioara.
Isi dau seama ca au de a face cu o armata divina care le intoarce aproape instantaneu actiunile.
Un inger mare nici nu trebuie sa pocneasca din deget ca o mie de oameni sa dispara instantaneu de pe pamant…
Nu, e suficient sa ridice un deget! E suficient sa vrea asta!
Viata pe Pamant este exclusiv gratia lui Dumnezeu!
Si acum Dumnezeu trebuie sa faca ordine !
De aceea Dumnezeu ii avertizeaza pe astia cum i-a avertizat si acum 2000 de ani.
Daca nu ascultati de mine veti pieri in pacatele voastre…
Asa le-a spus Iisus...
Dar vedeti ca eu sunt bun si le spun dinainte ce va fi .
Le spun fiti cuminti pt ca iar o sa cadeti in mania lui Dumnezeu.
Ei nu si nu: noi suntem gorile si nu stim nici de Dumnezeu si nici de mania Lui.
Iar eu le spun: atunci veti avea soarta gorilelor care de acum numai in rezervatii vor mai putea trai…
Si vine DNA-ul si ii baga in rezervatie…
Atentie, Dumnezeu nu va pedepseste fara sa va fi avertizat in prealabil.
Eu sunt avertismentul!
Eu am strigat la voi aici inainte sa va incolonati in fata inchisorilor…
Orbilor si prostilor, cu adevarat cretinilor!
Eu am strigat la voi inca de acum 5 ani:
Aveti grija ca Basescu e sustinut de Dumnezeu…
Gorilele raman gorile.
U, u…
PS: Atentie, gorilele sunt pe cale de disparitie pe Pamant. Bagati-le repede in rezervatii ca sa nu piara de tot si sa le mai vada poporul macar acolo…
Sunt o specie pe cale de disparitie…
Bai deci e inadmisibil ca Universul asta sa faca cum spun eu…

Trebuie ca am ajuns vreu mare sfant daca elemntele ma asculta… J
PS: Cred ca a trecut mai bine de un an decand le-am spus ca sunt in razboi cu Dumnezeu.
Nebunilor, sfintii lui Dumnezeu au plecat din tara din cauza voastra...
De aceea va spun: voi trebuie sa plecati si sfintii sa se intoarca... 
Asta e numai unul din miile de pacate si greseli pe care le faceti zilnic.
Dumnezeu e prea bun cu voi toti: tot Cerul se roaga la Tatal sa scape planeta de lepre... 
Si in curand asa se va si intampla.
Ar fi bine sa asultati de mine pt ca eu ma ocup de asta de cand sunt mic.
Din adolescenta ma ocupt cu spiritualitatea...
Numai Dumnezeu si cai spirituale mananc pe paine si la pranz si la cina...
Faceti pace cu Dumnezeu! 
Ascultand de mine! 
Nu exista alt lider spiritual mai inspirat ca mine in zilele astea... :) 
Si va spun ca nici mai bogat ca mine.
Cand Dumnezeu a luat valul si mi-a aratat mostenirea spirituala ce ma asteapta am cazut la picioarele sfinte ale lui Dumnezeu!
Doamne dar ma ridici pe mine mai sus decat Apostolii?
Dar cine si ce sunt eu ca sa merit gratia si iubirea Ta intr-o asemenea masura?
PS: Veniti pt ca ati ajuns la eterna scoala a profetilor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu