18 decembrie 2014

Jos cu PSD-ul cat mai repede!

Dumnezeu bate tara de cand PSD ul a ajuns la putere.
Aceasta revelatie am avut-o zilele astea.
Totul se leaga.
Inundatii catastrofale si morti la fiecare lansare de candidatura a astora  sau iata guvern.
Dati-i jos cat mai repede pe astia de acolo pana cine stie ce va lovi iarasi tara.
De ce ar face Dumnezeu asta?
Pentru ca tara nu i-a votat niciodata si au ajuns cu adevarat satanici.
Tara a fost mintita de liberali care fugeau de Justitie…
Liberalii nu aveau nicio intentie sa aduca pe psd-istii la guvernare.
Acum liberalii au plecat si guverneaza psd cu unguriii.
Cine i-a votat pe astia sa guverneze?
Nimeni!
Sunt ilegitimi
Nimeni nu vrea ca astia sa guverneze.
Dumnezeu si-a aratat destul de clar vointa si e de inteles,
Cine ar dori sa fim guvernati de cei mai rai si mai corupti si inca in situatie de tensiune, iata  sunt alergati de DNA?
Deci cum e mai rau…
Dati-i jos de acolo mai repede.
Sau veti fi cu totii pedepsiti.
Astia din parlament. Si iata multi altii pe deasupra.
Dumnezeu are intotdeauna dreptate. Si chiar si sfintii Lui…
Asta am invatat…
Ca trebuie sa ascult neconditionat ce imi cer astia din cer pt ca spre binele meu si al tuturor imi cer.
Asa si voii trebuie sa invatati sa ascultati pt ca Dumnezeu ne va binecuvanta mai mult pt ascultare decat pt ceea ce vom face ascultand.
Eu inteleg de ce Dumnezeu doreste sa ii schimbam cat mai repede.
Sunt cu adevarat periculosi mai ales ca niciunul nu asculta de nimeni.
Psd istii practic nu au lider de care sa asculte.
L-au indepartat pe Iliescu, a condus nastase si apoi au ramas fara lider.
Deci nu mai au cap…
Adica nu stiu ce fac…
Si asa se si intampla.
O pedeapsa folosita adesea de Dumnezeu este sa ii lase pe cei pedepsiti in seama ingerului cazut care ii zapaceste…
Le fura mintile…
Asa sunt si astia.
V-ati cruci daca ati vedea ce le trece prin minte si ce fac…
Si sa vedeti unde ii va duce satana…
Satana le va susoti ca profetul e de vina pt tot ce se intampla…
Din cauza profetului ii bate Dumnezeu…
Din cauza profetului pier ei si ii ia DNA-ul…
Veti vedea ca la concluzia asta vor ajunge…
Nu pacatele lor fara numar, nu hotiile lor, nu minciunile lor, nu anti-democratia lor…
Nu, varful ierarhiei spirituale e de vina…
Profetul de care au ajuns sa fie obsedati…
Profetul care a ajuns sa fie pt ei un fel de al doilea basescu…
Au devenit obsedati de profet ca si de basescu…
Si va spun ca Dumnezeu le-a luat déjà mintile…
Vor avea cosmaruri, nu mai raspund de ce gandesc…
Ideile care le trec prin cap corespund cu adevarat cretinitatii…
Sfantul lui Dumnezeu trebuie sa fie de vina pt cosmarul lor…
Asta inseamna cretinitate absoluta…
Dar sa stiti ca satana de mii de anii ii aduce pe toti cei care trebuie sa ii piarda la aceeasi concluzie…
Incredibil veti vedea ca lumea intreaga o sa creada ca din cauza sfintilor o bate Dumnezeu…
Si abia atunci va veni Potopul…
Mergeti in Infern le va spune Dumnezeu: acolo nu sunt sfinti care sa va deranjeze…
Sfintii sunt Gratia Mea, sunt degetele Mele care incearca sa va salveze!
Orbilor care imi rastigniti sfintii si care M-ati rastignit si pe Mine Insumi!
Vedeti, nu e  deloc prea mult pt unii pedeapsa mortii vesnice…

Iar eu sunt painea si mierea lui Dumnezeu! :) 
Hai ca Dumnezeu curata tara de gunoaie!
Si cu totii suntem deacord ca cele mai mari nenorociri ale tarii sunt acum la guvernare.
Nu ma mira deloc faptul ca Dumnezeu ne avertizeaza sa ii dam cat mai repede jos de acolo.
Dumnezeu le cere chiar psd-istilor sa isi seteze partidul la 20%: spre binele lor si al tarii.
Slava Domnului unii dintre ei au inteles si lucreaza la asta…
:) 
PS: Eu sunt doctorul lor cu adevarat. Daca Dumnezeu ii prinde gandind prostii in fata mea pt prea mult timp le pune dunga rosie pe buletin... :) 
Au mama dar va spun ca si-au pierdut mintile de-a binele.
Nu i-am spus eu lui Crinutu ca e posedat cand vorbea de la tribuna din parlament cand l-au suspendat pe base?
S-a dovedit ca asa a fost si omul nu stia ce spune: amintiti-va ca i-a injurat f rau si pe americani si pe nemti...
Diagnosticul meu a fost corect si atunci si acum... 
Dati-i jos cat mai repede: oricine altcineva va fi mai bun.
Asta va cere Dumnezeu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu