17 ianuarie 2015

Mesaj pentru Oculta; despre testarea Profetului

Mesaj pentru oculta; despre testarea Profetului
Circula zvonul ca si ceea ce s-a intamplat la Paris ar fi o inscenare ca si 911. 
Este foarte posibil, Charlie i-a enervatpe toti, inclusiv pe evrei.
E  foarte posibil sa fiu citit de Oculta si aceasta sa se grabeasca sa puna la cale tot felul de astfel de lucruri care sa aiba legatura cu ce spun eu.
Sa doboare avioane, sa atace franta etc…
Sa le luam  pe rand.
Nu ma deranjeaza daca cineva se straduieste sa arate ca eu sunt un profet authentic.
Poate fi un profet testat?
Este foarte posibil ca  Vladimir Putin sa fi ordonat distrugerea acelui avion langa Moscova pentru a vedea cum reactionez eu la acest mesaj…
Deci, luati aminte…
Daca v-am facut sa va dati palme singuri, sau daca va dau palme cu propria voastra mana…
Inseamna ca sunt un mare profet!
Nu conteaza prin cine vine pedeapsa.
Poate sa vina chiar prin tine insuti.
Nu ti s-a intamplat niciodata sa iti musti limba si sa urli de durere?
La fel si cu doborarea avioanelor si atentatele…
Ele ramamn semne si avertismente autentice de la Dumnezeu.
Ele se vor amplifica.
Pe de alta parte asta nu inseamna ca Oculta a intrat in ascultare de Dumnezeu.
Astea sunt maruntisuri.
Daca Oocultei ii place profilul meu de profet atunci sa stie care e ascultarea pe care o primeste de la mine si de la Dumnezeu:
Degraba sa inceteze propaganda impotriva Extraterestrilor.
Si sa pregateasca intalnirea cu ei.
Asta e  misiunea Ocultei care poate sa o salveze.
Pt celelalte care le face va primi rasplata karmica.
Depinde cu ce intentie faci actiunea.
Trebuie sa avem incredere in Dumnezeu ca ii poate pedepsi pe cei rai.
Nu ne putem face singuri dreptate.
In ceea ce priveste pedepasa cu moartea vorbesc, ce trebuie eliminata la nivel planetar.
Iar daca nu o eliminati vor continua sa existe astfel de dezastre si conflicte care se vor amplifica.
Aveti sute de ani de karma de acest gen.
Si e foarte simplu.
Daca nu ascultati de Iubirea lui Dumnezeu, Suferinta trebuie sa intre in scena…
Daca nici de Suferinta nu ascultati intra in scena personajul cu coasa…
Deci ce va fi si cum va fi!
Foarte usor se pot face profetii, ascultati-ma!
Cine sustine Europa si America si tarile crestine in general?
Iisus Hristos si fecioara maria si ceilalti ingeri si sfinti.
Ii abandonati pe acestia, veti fi abandonati de ei…
De aceea Fecioara Maria a profetit sfarsitul Americii si frantei.
Ei vad si pot sa vada ce se va intampla in viitor.
Si daca va lasati condusi de anti-christi, daca strigati Noi sutnem Charlie, iata un semn ca sunteti deja pierduti..
Oare nu pricepeti ca sunteti doar niste papusi pe tabla de sah a zeilor si sfintilor?
Nu exista neghiobie mai mare decat sa conduci o natiune fara sa te bazezi pe Scripturi.
Va spun ca toate puterile neprietene vor fi ingenuncheate!
Si cele care nu vor sa ingenuncheze vor regreta amarnic si isi vor blestema neascultarea lor.
E foarte simplu, ascultati pentru ca sa NU se prabuseasca peste voi secole de KARMA!
Aveti tot interesul sa faceti cum va spun altfel samanta voastra o sa piara de pe Pamant!
In primul rand : EXTRATERESTRII!
Daca pretindeti ca ma ascultati.
Eu nu sunt impotriva Islamului.
AM SA ARAT, AM UN PLAN DE SALVARE A ISLAMULUI!
Cu mai multe variante si exemple.
Sigur, orice musulman trebuie sa astie ca nu difera prea mult de orice evreu: si-au omorat sfintii si unii si altii…
Hai sa nu-mi spuneti ca deranjeaza pe cineva  Adevarul!
Dar eu am planuri de salvare pentru toti, inclusiv pentru evrei.
Am sa le expun si le puteti analiza si veti vedea ca sunt bine intentionate si cu adevarat salvatoare.
Pe de alta parte va rog sa nu ascultati!
Acum de asta nu mai pot eu: de grija islamului si evreilor!
Va rog frumos sa nu ascultati!
Oricum va fi cum spun eu…
Asemenea lui Ioan zic si eu: Pui de naparca, cine v-a invatat sa fugiti de mania ce o sa vina?
Ah, tot eu?
Atunci luati aminte ce va spun, eu sunt salvarea orisicui.
Vai de cei care nu vor avea parte de mine cat sunt inca pe pamant!
Pentru ca eu sunt cu adevarat cortul lui Dumnezeu…
Si in afara cortului e scrasnirea dintilor….
Veti constata asta cu fiecare zi.
Unde veti gasi alt lider si alt profet mai bun?
Spuneti-mi va rog ce sfant din ceruri ar putea sa il salveze si mantuiasca pe Vladimir Putin!
Eu sunt singurul si va spun ca am sa il salvez!
Imi place de el si si va trai vesnic chiar daca e incapatanat si orgolios.
Eu sunt pentru el adevaratul Serafim
de Sarov sau nu, dar seraphim sunt! :)

Hai acum bucurati-va pentru ca Dumnezeu v-a trimis domn si rege pe placul vostru! :)
PS: Si nu va mai pierdeti vremea sa ma testati: Oricum altcineva nu o sa vina la voi! 
PS: Luati aminte cum fostul Presedinte al Iranului a adus binecuvantarea peste Iran si salvarea marturisind pe Hristos! 
Iata, un musulman este lectie pentru Imperiul crestin!
Toti presedintii de state crestini sa marturiseasca macar cat acest fost presedinte ar iranului pe hristos! 
Sa nu va mirati atunci ca Dumnezeu va lasa pe mana musulmanilor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu