16 ianuarie 2015

Scriu exclusiv din Inspiratie

Scriu exclusiv din Inspiratie
Simt mesajul in interior si acest impuls ma poarta pe sus si se scrie singur.
Uneori Fecioara Maria imi spune: Nu scrie asta pentru ca vei regreta…. Alteori imi spune: Scrie, nu vei regreta…
Trebuie sa ma conformez desi imi place foarte mult sa le zic… :) 
Asadar  nu am niciun meci personal cu nimeni.
Nu imi pasa cine guverneaza dar e pacat daca opozitia si puterea cad la pace…
Inseamna ca avem nevoie iarasi de Basescu…
Inseamna ca Basescu e singura opozitie autentica in tara asta.
Inseamna ca trebuie sa sustinem PMP ul.
Sau pe Nasul, Partidul ecologist, si ei sunt opozitie autentica.
Observ si eu ca sunt inspirat si cum spun asa si se intampla.

Sunt pretios deci pentru ca aceasta inspiratie poate fi ghid pentru oricine.
Mi se pare evident ca astia care nu au lasat romanul sa voteze nu trebuie sa ne mai guverneze niciodata...
Niciodata! 
Plimbati-i prin desert 40 de ani daca e nevoie...
Dar nu ii mai aduceti sa conduca tara.
Au scuipat pe dreptul omului la vot... 
Cum deci sa guverneze tara asemenea dihanii?
Jos cu ei degraba, om avea in tara asta si guvernanti mai normali! 
Atat am avut de spus pe ziua de azi! 
Sa fiti cu totii iubiti dar mai ales aceia care ma asculta sau care asculta de Dumnezeu! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu