18 martie 2015

Despre persecutia politicienilor

Despre persecutia politicienilor
Imediat ce politicienii au inceput persecutia yoghinilor si a sfintilor din Romania, la foarte scurt timp roata s-a intors si au inceput sa fie ei insisi persecutati…
Cat de orbi si prosti trebuie sa fiti?
Lucrurile nu se vor opri pana ce voi insiva nu va pocaiti.
Iar in lumea de dincolo veti incapea pe mana Elenei Udrea.
Politicienii.
Despre securisti nu trebuie sa vorbesc deoarece acestia oricum nu se vor mantui.
Doar daca nu isi dau degraba demisiile si incep sa faca ceea ce le-ar place sa li se faca…
Deci pe cine veti da vina cand voi insiva va faceti tot raul de care aveti parte?
Credeati ca sunteti experti in manipulari si inscenari?
Ce sa vezi, iata manipularile si inscenarile v-au ajuns din urma.
Oare nu am strigat eu la voi cu mult inainte ca primul dintre voi sa fie inchis?
Oare nu am facut asta?
Nu v-am avertizat oare?
Atunci ce aveti de spus?
V-am prezis totul dinainte.
Veti fi persecutati pana ce veti inceta voi insiva sa persecutati.
Numai ca voi sunteti niste banditi si niste papuasi in timp ce aceia pe care ii persecutati sunt alesii lui Dumnezeu si sfinti.
Iata ca noi sfintii am gasit o metoda buna sa scapam tara de voi…
V-am pacalit sa ne ofensati si sa ne persecutati ca sa va faceti karma necesara pentru a fi judecati voi insiva in acest fel.
Deci cine conduce aceasta lume, noi sau voi?
Va rog sa nu incetati cu persectuiile deoarece abia acum a inceput sa fie tara curatata de voi…  
In comparatie cu noi sfintii sunteti niste papuasi, niste oameni ai junglei.
Mai mult animale decat oameni.
Iata cum se despart caprele de oi!
Oile asculta de Stapan, de trimisul lui Dumnezeu, de profet in timp ce caprele sar pe toate gardurile crezand ca e ceva de capul lor…
Ce am spus gresit?
Toti aceia care au ascultat sunt in paza lui Dumnezeu, in binecuvantarea Lui.
Acum pricepeti ce e aia karma?
Nu spuneti ca nu pricepeti vazand ca astazi vi se intampla ceea ce ati facut voi insiva ieri si faceti si astazi…
Doar nu sunteti atat de prosti…
Invatati deci…
Iata, eu sunt viata vesnica!
Viata pe pamant e doar o schita, un maculator al vietii ce urmeaza sa vina…

E nimic, o hartie ce o mototolesti si o arunci la gunoi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu