25 martie 2015

Nimeni nu poate sa faca rau sfintilor!

Nimeni nu poate sa faca rau sfintilor
Dumnezeu tranforma totul in aur pur.
Nu numai sfantul dar toti cei din jurul lui sunt atinsi de aceasta alchimie divina.
Iata, daca cineva mi-ar face rau doua lucruri divine s-ar realiza simultan: eu as fi binecuvantat cu persecutie pentru Hristos iar cel care face persecutia va fi judecat tocmai de acea persecutie.
De aceea sfintii se bucura de cele rele la fel ca si de cele bune.
Orice suferinta este ardere de karma si deci usurare si binecuvantare.
Iata misterul intelepciunii duble a martirilor in frunte cu Hristos insusi.
Martirul se roaga: Doamne invredniceste-ma si pe mine sa sufar si sa mor in numele Tau sfant.
Dar simultan, fara sa stie, el spune: Doamne permite-mi sa fiu cea mai putenica arma a Ta in aceasta lume pentru a purifica lumea de rau.
Pentru ca toti aceia care il omoara pe martir exact in acea clipa au scapat lumea chiar de ei insisi…
Aceasta este singura modalitate divina de a scapa lumea de rau: Eroismul spiritual.
Trebuie sa ne oferim pe noi ca ofrande vii , asemenea lui Hristos, pentru a purifica aceasta lume cu sangele si moartea noastra.
De aceea le spun dusmanilor mei: indrazniti numai si faceti rele, aceste rele ne vor mantui pe noi si pe voi va vor judeca.
Pentru ca eu sunt ceea ce sunt si prin mine Scriptura se implineste.
Exact cum scrie in scriptura exact asa se si intampla…
Indrazniti numai…
Oare nu vedeti ca nu eu vorbesc ci El vorbeste prin mine?
Oare nu vedeti puterea Lui?
Aveti glume in progam cu Dumnezeu si cu sfintii Lui?
Veti fi rasi de pe fata Pamantul!
Si voi si tarile voastre pacatoase odata cu voi…
Dar va spun: inca mai aveti timp sa ma ascultati…
Da, da voi lideri ai lumii, cu voi vorbesc.
Inca mai aveti timp sa intrati in ascultare de mine si sa va salvati natiunile care sunt amenintate cu pierirea.
Da, sunt profetii facute in urma cu mai bine de o suta de ani.
Vorbesc despre disparitia natiunilor voastre aceste profetii.
Boca le confirma si eu la randul meu le confirm…
Veti fi stersi de pe fata pamantului nu cu miile, si nici cu zecile de mii ci su sutele de milioane daca nu vetia sculta.
Venti dar sa va judecati daca nu vreti sa ascultati.
Nu va vine sa credeti ca Dumnezeu implineste scriptura sub ochii vostri?
Asta pentru ca vrea sa va salveze…
El prin mine poate salva lumea de aceea avertismentele sunt atat de puternice: mai bine sa piara 10 000 in avertismente decat un milliard in curand in Potopul de Foc…
Ascultati de mine ca sa ne putem salva cu totii….
Daca nu, veti avea soarta Sodomei si Gomorei!
Veti fi inghititi de flacari!
In curand!
Eu sunt un salvator, cel mai mare…
Tot ce se intampla este pentru implinirea Scripturii si pentru salvarea voastra… 
Sunt imun, intangibil, perfect, desavarsit!
Totul este aur pur la Dumnezeu!
Veniti de luati acest aur ca sa aveti cu ce plati la vamile sufletului…
Eu sunt cea mai mare binecuvantare pentru toti aceia care imi sunt alaturi.
Vecinatatea sufleteasca cu mine este echivalenta cu mantuirea…
Ceilalti nu va faceti probleme: nu vi se va face nicio nedreptate ci veti fi judecati drept, de chiar propriile voastre fapte din aceasta viata sau din altele…
Eu vad ca se intampla exact ce scrie in Scripturra!
Bucurati-va deci si nu va necajiti caci viata venica a venit la voi!
Mantuirea a venit la voi!
Au doar nu veti deveni o noua Sodoma si Gomora cand sfintii lui Dumnezeu iata I sunt prezenti sa va salveze…
Au doara nu sunteti atat de neghiobi!
Oricat de neghiobi ati fi sunt sigur ca nu vreti sa va distrugeti propriile natiuni…
De aceea spun inca odata: Ascultati-ma si faceti cum va spun!
Da, da cu tine vorbesc Franta si Canada si Danemarca si America, cu voi toti!
Deschideti Biblia si vedeti ce scrie acolo!
Pentru aceleasi pacate, aceeeasi pedeapsa vine peste voi…

Iata Potopul de foc vine peste voi!
Daca eu nu va voi intoarce nimeni nu va  mai face asta!
Eu sunt ultimul avertisment!
Dati inapoi repede, cat inca mai e timp!
Sau pieriti si scapati lumea de oroarea care deveniti cu fiecare zi departandu-va de Dumnezeu!
Focuri mai mici vestesc focul cel mare!

Dati inapoi si faceti cum va spun cat inca mai e timp!
Sa iasa in fata aceia care au facut exact cum am spus si nu au dat de bine...
Deci daca faceti exact pe dos decat cum spun, cum sa va fie bine?
Il sfidati pe Dumnezeu care v-a vorbit prin mine? 
Sangele meu este sangele Lui si va umple chiar paharul satanei... 
Voi sunteti doar niste tantari nefericiti care nu stiti ce faceti si pe ce lume va aflati...
Problema este ca chiar si tantarii au mai multa minte decat voi. Voi auziti cuvantul lui Dumnezeu si vedeti puterea Lui si nu vreti sa pricepeti!
N-am vazut oameni mai lipsiti de minte: stau cu mana pe plita si striga: au, ce ne arde!? 
Nebunilor, luati mana de pe plita adica incetati sa mai pacatuiti si intrati in ascultare de Dumnezeu! 
Au n-ati mai vazut sfant mergand pe Pamant si nici nu ati citit despre astfel de sfinti?
Puneti mana si cititi deoarece toate tarile europene au o bogata traditie spirituala in Hristos...
Veti deveni cu totii mitititei in curand, veti fi prajiti in Potopul de Foc ce vine...
Sa nu ziceti ca nu vam spus sau ca Dumnezeu nu v-a avertizat!
V-a avertizat sever ca sa va scape de raul imens ce vine peste voi: karma natiunilor voastre de sute de ani adusa in prezent de chiar pacatele voastre nemaiauzite! 
Va spun ca veti pieri daca nu ma ascultati!
In curand natiuni intregi vor fi sterse de pe fata Pamantului!
Eu sunt ultimul salvator trimis de Dumnezeu voua, da voua celor care nu intrati in nicio biserica, care nu va inchinati la nicio icoana, care nu aveti nicio religie...
Care va bateti joc de Biblie in aceste timpuri!
Venti si deveniti discipolii mei si va voi salva si pe voi si tarile voastre!
Intelegi cine va spune aceste cuvinte, si nu va impiedicati de portavoce ci pretuiti-o pt ca prin ea va salvati.
PS: Nu stati in calea mea pt ca nimeni nu poate sta in calea mea nci macar satana...
Decat numai la sfarsit pentru propria ei judecata... 
Supuneti-va mie ca sa nu pieriti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu