29 iunie 2015

Am descoperit cine era nebunul care ne hartuia cu ani in urma!

Am o noutate!
Am descoperit cine era nebunul care cu ani in urma pretindea ca este nebun , mi-a clonat chiar blogul si a inceput sa ne atace pe toti, injurand femeile si pretinzand ca este chiar perot.
Acest nebun are zeci de conturi pe Facebook, Blogger si Wikipedia si este un antichrist invederat.
Lupta neincetat impotriva lui hristos si a crestinilor!
De aceea recomand tuturor intelepciune si unire.
Este prezent chiar si in paginile sacciv cu comentarii si in continuare imi lasa mesaje mai echilibrate de data asta sperand sa le dau drumul,  incercand sa saboteze pe cat poate...
Diabolica totusi aceasta incercare de a pretinde ca esti altcineva, un crestin ca mine sau un preot dupa cum pretindea ca este cu acel blog in acele vremuri.
Un preot cu misiune in Italia.
Numai ca niciun preot nu poate fi atat de idiot pe cat dadea el dovada in acea pagina.
Dimpotriva preotii sunt foarte inteligenti...
El parea mai degraba cersetorul tamp de la coltul bisericii. :)

PS: Insa cine ar putea sa fie ca mine? :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu