28 iunie 2015

Incercarile lui Obama!

Incercarile lui Obama!
Cu totii il iubim pe Obama...
Ceea ce am observat, este urmatorul fapt: daca predau o lege sau o porunca, dupa ce o predau, cu totii veti fi incercati pt ca Dumnezeu sa vada daca ati asimilat-o...
Am predat si lui Obama si lui Putin prima porunca: Sa nu ucizi sau Ahimsa si amandoi au cazut la incercari...
Am auzit ca Obama a poruncit ca amanta cu care avea un copil sa fie impuscata...
E drept femeia isi luase progenitura si a fortat cu masina portile de la Casa Alba...
A intrat cu masina in ele incercand sa transmita un mesaj de genul: Obama ai un copil aici in masina, nu te juca cu mine... :)
Putin la randul lui l-a impuscat pe acest politician evreu, nu stiu cum il cheama, de i-a trimis scrisoarea aia lu masa apoi sa-i aminteasca ca e evreica...
Ceea ce insa mi se pare hilar...
De ce dupa ce au aprobat casatoriile intre persoanele de acelasi sex la nivel national au trebuit sa aprinda si beculete la Casa Alba?
De ce Obama a trebui sa bata aluzii la cuvantul Bibliei cum ca ar trebui schimbat?
Eu stiu ca Obama citeste dupa niste biletele scrise de altii ce trebuie sa faca si sa spuna...
Totusi, Cuvantul Bibliei nu numai ca nu va schimbat dar ne va judeca pe toti...
Ma asteptam ca pe sfarsit de mandat Obama sa faca ceva gesturi eroice asemenea lui Kennedy si sa ramana in istorie...
Sunt realmente uimit de lipsa de eroism a acestor lideri mai mici sau mai mari...
Prietene, pai daca ai ajuns prim ministru sau presedinte... 10 000 de acum inainte numele iti poate fi pmenit...
Ca in cazul lui Kennedy...
Nu, al nostru construieste moschei si al americanilor aprinde beculete colorate la Casa Alba...
Sigur, lucrurile inca mai pot fi indreptate...
PS: De ce au predat americanii fraiele Sua in mainile unor antichristi?
Eu am explicat aici: sa te lasi consiliat sau calauzit de anti-christi e absolut falimentar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu