13 iulie 2015

Cum trebuie sa fie noul presedinte american?

Cum trebuie sa fie noul presedinte american.
Ca sa se salveze americanii ar trebui sa isi puna Presedinte pe unul din liderii bisericilor crestine.
Cel al baptistilor parca s-a pronuntat ferm impotriva nebuniei care a cuprins America si a marturisit adevarul biblic...
Ne place Hillary si am vrea sa fie o femeie dar aceasta femeie a vorbit impotriva Bibliei inca inainte sa ajunga Presedinte...
Macar Obama a vorbit la sfarsit...
Deci?
Trebuie promovat un crestin autentic care sa mai schimbe ceva daca se poate.
In fapt intreaga planeta ar trebui cumva sa dea o mana de ajutor pentru salvarea americii din mana antichristilor...
Pana la urma fiecare are ceea ce merita dar noi e bine sa ne facem datoria...
De aceea eu ma intreb, ce va fi cu america peste 4 sau 8 ani daca Hillary s-a hotarat sa modifice mesajul biblic inca din campanie?
Tipic antichristic: nu le pasa de majoritatea crestina covarsitoare ci de niste maimute care se scalambaie in fel si chip in fata intregii planete...
Imi pare foarte rau pentru antichristi ca nu au renuntat la lupta si ca nu au inteles ca nimeni nu le-a facut niciodata rau ci si-au facut singuri... Deci nu e niciun motiv de razbunare...
Karma iarasi ii va lovi teribil si de data asta pt ultima data.
Retineti: nimeni nu e lovit decat de propriile sale fapte!
Universul e perfect, nici macar un tantar nu musca pe cine nu trebuie...
Asta nu stiati... :)
Dumnezeu fiind perfect si Creatia Sa e perfecta...
Nici eu nu stiam, dar am spus ca si eu sunt un simplu martor al propriului meu mesaj care nu e al meu ci este inspirat de Dumnezeu direct sau prin locuitorii cerului...
Trebuie sa ne unim si impreuna sa salvam america: suntem o planeta intreaga, se poate daca ne unim...
Sa-i dam jos pe acesti antichristi nebuni care continua un razboi pierdut inca din prima clipa... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu