13 iulie 2015

Noii sfinti nu mai pot fi ca Boca sau Papacioc...

Noii sfinti nu mai pot fi ca Boca sau Papacioc...
Daca ar fi asa nu i-ar mai urma nimeni...
Cu exceptia unor babe si a unor oameni simplii...
Fiecare sfant este liderul spiritual al generatiei sale. Nu numai spiritual ci liderul ce trebuie urmat de toata lumea...
Pai daca de sfant nu asculti, de cine vei asculta atunci?
El este piatra din capatul unghiului pt generatia sa.
La o noua generatie, noi sfinti...
Acum este timpul sa invatam sa facem dragoste in binecuvantarea lui Dumnezeu deoarece toata lumea este obsedata de sex...
Este timpul pentru un tantrism luminat adus sub binecuvantarea lui Hristos si a Fecioarei Maria...
Acesta este viitorul...
Aceasta este Revelatia cea noua...
Iata Hristos se intoarce si in drumul sau de intoarcere a revelat o Biblie de 10 ori mai mare: JAKOB LORBER!
CARE DESIGUR O CONFIRMA SI O COMPLETEAZA pe prima...
Iata minunea pt cei care pot sa vada si inteleg...
Iata cum Dumnezeu este alaturi de noi si ne descopera minunatii si taine in fiecare zi...
Trebuie degraba cu totii sa faceti ce va spun, sa cititi ce va spun, sa ma urmati...
Si veti pleca din aceasta lume ca niste printi luminati deja ai Imparatiei lui Dumnezeu...
Haideti ca se poate!
Verificati inca odata ce spun si vedeti ca e adevarat.
Poate acum aveti mai mult duh sfant decat prima data si astfel veti intelege mai bine.
Acum este timpul sa vorbim despre extraterestrii si poate chiar sa ne intalnim cu ei...
Este timpul secretelor dezvaluite!
Asta inseamna Revelatie sau Apocalipsa...
Nu va luati dupa nimeni altcineva pt ca daca eu vorbesc in numele lui Dumnezeu si al sfintilor acel altcineva, daca spune altceva, nu va poate ajuta, dimpotriva...
Este bine ca mafiotii si banditii sunt impotriva mea...
Asa trebuie sa fie...
Pt ca oricine este cu mine si de partea mea va fi salvat...
Cine este impotriva mea este in judecata...
Lasati-i acolo, cine a zis ca ii vreau prieteni?
Sunt exact unde trebuie...
Nu exista orbire si prostie mai mare decat sa te situezi impotriva celui mai minunat mesaj al ultimilor 2000 de ani.
Impotriva celei mai minunate vesti...
Iata Revelatia, iata Lumina, iata-l pe Hristos intorcandu-se!
PS: Ce nu pricepeti? Si eu sunt piatra a unghiului pentru lumea mea si pentru aceasta generatie...
Unde va veti duce fara mine?
Tot mai jos ...
Daca eu am vorbit de la Dumnezeu unde sa primiti alt sfat mai bun?
Nicaieri nu e mai bine pt evolutia si mantuirea voastra decat cu mine...
Eu sunt Boca si papacioc al vostru :)
Eu sunt pastorul vostru si preotul vostru.
Cu mine trebuie sa va spovediti si cu mine sa va impartasiti...
Cu mine va veti mantui!
Nu fiti prosti pt ca vorbesc de ani de zile...
Fiti prietenii mei eterni!
Aceasta vrea Dumnezeu de la voi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu