4 iulie 2015

Dumnezeu pe Pamant! :)

Vreau sa amintesc inca odata ca acest cuvant are valoare de cuvant al lui Dumnezeu sau este sinonim Cuvantului lui Dumnezeu.
Si toti veti fi judecati dupa acest cuvant!
Am sa joc rolul de profet sau slujitor al lui Dumnezeu.
Voi fi cine am spus ca sunt deoarece Hristos , Fecioara si alte personaje ceresti sunt deja de partea mea si cu mine.
Veti fi cu mine in ceruri sau nu veti fi deloc. 
Nu pentru ca as fi eu ceva ci pentru ca Dumnezeu ma va locui in Eternitate si ma face si pe mine un mare apostol si inger si in ceruri si pe pamant.
V-am spus ca sa stiti!
E acum ori niciodata!
Daca lumea, in special America si Europa de Vest se va lasata in continuare manipulata de acesti antichristi perfizi ce urasc pe hristos, praful se va alege de ele.
Unde sunt antichristii si ce au facut ei in lumea asta?
S-au autodistrus si vor distruge orice lucru de care se vor atinge deoparece sunt instrumente ale satanei si distrugerii pe pamant...
Daca nu veti asculta, si asta este valabil inclusiv pentru politicienii romani si Romania, pedepse tot mai grele vor veni peste noi!
Evident nu ne putem mantui construind msochei si nici deveni placuti lui Dumnezeu organizand parade si marsuri ale minoritatilor sexuale.
Problema nu sunt minoritatile sexuale care sunt in numar insignifiant pe pamant.
Ci aceste satane care le promoveaza...
Pentru ei vine sfarsitul....
Acum e timpul celor care vor sa se daruiasca lui hristos!
Acum e ultimul tren in lupta cu Antichristii.
Si noi stim exact cum ii invinge Hristos pe acesti rataciti...
Cu sangele Lui Sfant! 
De mii de ani Hristos foloseste aceeasi tehnica infailibila de invingere a celor rai: propria lor karma prin actiunile eroice ale eroilor spirituali sau Martirii!
De mai bine de 3000 de ani Biblia spune negru pe alb: Dumnezeu va cere sangele varsat...
E timpul nostru sa dam stralucire armatei lui Hristos!
 E timpul nostru ca propriul nostru sacrificiu sa se adauge asemenea unei caramizi la cetatea salvatoare a acestei lumi!
De aceea spun oricaruia ce se lasa influetat de antichristi, oricine ar fi ei: V-ati pierdut mintile?!
Nu e  loc pentru astia pe pamant! 
Lumina se amplifica cu fiecre zi pe Pamant si antichristi nu vor mai fi!
PS: Stiu ca unora li se pare ciudat sa pozez in postura de Dumnezeu si trimis al lui Dumnezeu! Dar acesta este adevarul: sunt Dumnezeul vostru si e altul nu e ca sa va scape si care sa va salveze!
Sunt tatal vostru!
Pentru unii asta nu e o veste deloc buna pt ca ei credeau ca pot sa scape de mine invocand pe Boca sau mai stiu pe cine...
Dar v-am spus de ani de zile ca eu sunt mult mai mult decat Boca...
Eu sunt cine am spus ca sunt si personaje precum Boca sau Cleopa sau nenumarati alti sfinti ma cunosc si se bucura...
V-am reamintit toate astea pt ca in curand veti incepe sa urlati ca din gaura de sarpe... Atunci va veti aminti de ce a venit peste voi necazul si cine va vorbise defapt..
Dumnezeu e fabulos! Cum sa nu lucrezi pentru El? Cine e ca Dumnezeu?
Cei care am spus ca se vor arde s-au ars si cei care am spus ca vor scapa au scapat...
Cei care am spus ca sunt posedati(momentan) de satana au fost si au fost scosi din scena chiar de satana...
Inca odata va spun: Unicul Dumnezeu va vorbeste prin mine... Ce va fi cu voi daca nu ascultati?
Au fost semne destule si vor mai fi inca pe atatea ca unicul Dumnezeu vorbeste prin mine...
Cei care spun ca vor fi stersi si din cartea vietii si de pe fata pamantului vor fi stersi...
O sa va piara pofta sa mai faceti glume pe seama lui Dumnezeu si a noilor sai sfinti...
Veti vedea...
Iata Domnia lui Dumnezeu pe pamant incepe... 
Pana acum Imparatia lui Dumnezeu nu a fost din aceasta lume dar de acum va fi si din si in a ceasta lume!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu