5 iulie 2015

Profetii si-au facut datoria intotdeauna

Mi-am facut datoria fata de toata lumea si am aratat tuturor calea cea mai rapida spre Desavarsire.
Inclusiv fata de cei mici si fara minte, multi dintre ei nepricepand ce am spus cat si fata de cei mai mari, state intregi.
Am dat sfatul cel bun si evreilor si masonilor, si rusilor si chinezilor, tuturor.
E problema voastra daca ascultati sau nu.
Mantuirea este obtinuta prin propria voastra lupta.
Iar distrugerea prin propria voastra neascultare.
Moscheea aprobata de PSD-isti este apogeul nemerniciei acestora.
De aceea mi se pare corect ca oricine de aici va mai vota psd sa primeasca pedeapsa in plus...
Pana cand ne vom bate joc de noi insine?
Basescu a fost un lider care a cunoscut Adevarul.
Dovada gesturile eroice de pe sfarsitul mandatului.
Exact asa ar trebui sa procedeze toti liderii autentici.
Ceea ce Obama nu a facut...
Basescu a fost mai intelept decat Obama pt ca Romania e mai inteleapta decat America...
Basescu le-a dat o palma masonilor in timp ce Obama s-a gandit sa le multumeasca.
Eu nu ma lupt cu nimeni pt propria lui mantuire ci fiecare trebuie sa se lupte pt asta.
Si nu este niciun secret ca in viata voastra de aici si de dupa nu veti intalni o ambasada mai mare a lui Hristos si a Tatalui decat pe mine.
Si veti vedea cu ochii vostrii daca va veti mantui ca puteati sa faceti mult mai mult pt voi insiva daca ati fi ascultat...
Pt ca si in ceruri multe ceruri si nivele sunt.
Daca sunteti prosti stati si pierdeti timpul cu lucruri inutile...
E drept, se putea si mult mai rau, puteati sa faceti rele sau sa pierdeti mantuirea...
Dar se poate mult mai bine...
Eu sunt mult mai binele pt voi toti...
Acum decideti voi insiva pt voi: cereti lui Dumnezeu avertisemente care sa va trezeasca din somnul in care va aflati sau dormiti in liniste...
Cu mine este Dumnezeul vostru si nu exista alta cale mai rapida pt a va uni cu El pt voi...
Asta este viata: lupta de a va remarca in fata lui Dumnezeu...
Daca voi nu stiti sa faceti asta se vor gsi altii care o vor face in locul vostru...
Eu sunt omul mileniului si multi vor incepe sa isi smulga in curand parul din cap pt ca nu m-au crezut si ascultat...
Iar politicienilor le-am mai spus: oare are Dumnezeu nevoie de Basescu ca sa va judece?
Basescu era varianta cea mai convenabila pt voi toti...
Rele mult mai mari se intrevad pt toti constructorii de moschei, negresit... 
PS: Unde n-ar fi avut America un Basescu?
Basescu a inteles cum suna viitorul in timp ce Obama nu...
Aplauze pt Basescu si pt Romania!
De ziua Americii care a fost ieri sa uram Romaniei La multi ani!
Iata noua America! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu