9 noiembrie 2015

Cine a pus foc?


Cine a pus foc? Intamplator sau nu eu am spus din primul moment: cei care au pus foc si la Misa. Teroristii nostrii!
Astia sunt teroristii nostri, eu am vorbit demult de ei...
Avem mai multe pagini si articole cu acest subiect. Roncea, Sacciv, Florin Chilian si altii... 
A se vedea daca nu cumva cei care au pus la cale aceasta nenorocire nu planuisera si recoltarea unor organe...
In secret banuiesc ca se face si trafic la noi ca si in alte parti, Nu ca in China dar se face...
Stiu ca ingerii si sfintii din ceruri sunt pe urmele acestor banditi criminali... Nu cumva acel avion prabusit facea transport ilegal de organe? si de aia nu l-au gasit astia la timp?
Trupuri neindentificate, disparuti?
Exista martori care au auzit si au postat ca urma un incendiu., o explozie...
Ponta, cel simpatizat de noi si-a dat demisia din cauza faptului ca aceasta nenorocire au fost pusa la cale de cei de sub el, nu din cauza protestelor.
A indurat destul saracu: destule minciuni, destul circ, pana la atatia morti, tineri, adolescenti.
 Ponta stie Adevarul!
PS: Eu am spus de ani de zile unde sunt teroristii nostri si cine sunt...
PS: Teroristii nostri poarta sepci si uniforme, mare atentie/...
Gasiti-i pe acestei netrebnici care au pus foc la club!  E cea mai mare crima de dupa Revolutie! Sa ucizi 50 de tineri si adolecenti, fie ei si satanisti, sa ucizi cu sange rece, sa sacrifici acesti tineri este de neimaginat! Nu-i lasati sa scape!
Prindeti-i pe acesti monstrii... si degradati-i!
Astia isi ucid soldatii in timp de pace dar asta nu e de ajuns: omoara si oameni nevinovati, ataca poporul pt care ar trebui sa lupte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu