9 noiembrie 2015

Mesajul lui Dumnezeu e foarte clar: daca voi imi judecati omenii, Eu am sa va judec pe voi!

Mesajul lui Dumnezeu e foarte clar: daca voi imi judecati omenii, Eu am sa va judec pe voi!
Intr-adevar, daca cei doi martori vor deveni martiri, va veni sfarsitul lumii...
Daca cei doi martori nu vor fi inscaunati ca regi, adica ascultati in toate si considerati autoritate suprema pe Pamant, Dumnezeu va ingadui judecata finala...
Deci cine vreti voi sa va conduca?
Smintitul care a vopsit Casa Alba si care  nu mi e alba de acum?
Su poate CEA CARE A SPUS ca Islamul e parte din Germania?
Demiteti-o imediat pe acea femeie!
Islamul nu e parte din nimic, nici macar din aceasta lume si va fi sters de pe fata Pamantului si uitat ca o gluma proasta facuta de satana.
Daca nu aveti chef si nici vointa sa ascultati de cei pe care Dumnezeu i-a trimis spuneti Adio!
Spuneti Adio vietii vesnice si pregatiti-va sa fiti parjoliti asa cum acesti nefericiti au patit.
Pt ca ce s-a intamplat de acest Halloween nu e altceva decat o prefigurare a sfarsitului lumii.
Ce s-a intamplat acolo se va intampla cu tot pamantul!
Si ca sa vedeti ca e o profetie autentica, numarati pe cei din sala si procentul celor care au murit va fi acelasi si la nivelul planetei in acest sfarsit...
A se vedea ca atunci cand am spus ca ii va lua mama dracului pe unii, adica satana, tot profetic am vorbit...
Cui se inchinau acolo baietii facand semnul ce reprezinta capul incornorat al satanei?
Ce sarbatoreau ei acolo daca nu moartea, groaza si pe satana?
V-ati speriat suficient de acest Haloween?
Ati vazut suficiente schelete?
Ati aprins suficiente lumanari?
Ganditi-va bine, daca nu vreti sa ii urmati pe cei doi martori si voi si tara si planeta vor fi judecate.
Daca Fiara e un Imperiu, acesta care umbla cu stegulete colorate pe strazi ce reprezinta curcubeul, sfidand promisiunea lui Dumnezeu, si cu acestia se vor lupta cei doi martori , asa sa fie!
Ganditi-va bine de ce parte veti lupta!
Alegeti intre viata vesnica si putina persecutie in lumea aceasta si moartea vesnica...
Iata Dumnezeu ne-a lamurit intru-totul.
Sa-i multumim si sa il rugam sa se faca voia Lui cu noi toti.
A se vedea cat de perfect judeca Dumnezeu !
Ce avem deci? 1. O sarbatoare satanica spun multi. O sarbatoare a mortii, a groazei. 2. O muzica satanica spun multi, o muzica a mortii, o invocare a mortii. 3. Hotie, constructorii au furat ca sa nu alerge dupa aprobari pentru siguranta celor din cladire. 4. Mesaj profetic , prefigurare a sfarsitului lumii ce vine prin foc!
Din pacate pana si copiii de gradinita coloreaza dovlecei de Halloween in tara noastra!
Avertismentul lui Dumnezeu se pare ca nu numai ca e justificat dar e perfect!
Ne-am ingrozit cu totii de acest Haloween, am vazut schelete, am aprins lumanari...
A fost un Halloween ca la carte!
PS: Mare atentie pt cei care spun: Noi ne facem datoria, asa am primit ordin! De la cine, de la Fiara? Mare atentie, eu am spus de la inceput, dati-va demisia, doar nu vreti sa lucrati pt Fiara!
Este foarte limpede unde este Dumnezeu si prin cine vorbeste!
Sunteti siguri ca vreti sa va situati in opozitie cu Dumnezeu, sa luptati impotriva Lui?
Pt ca Dumnezeu nu va ingadui sa zugraviti si Casa Poporului in culorile curcubeului...
Va veni sfarsitul; si cutremurul ...
Cat il veti mai peresecuta pe Dumnezeu? cat va veti mai bate joc de cele sfinte?
PS: Glorie lui Dumnezeu deoarece aceasta revelatie si interpetare a lucrurilor am avut-o in ultima clipa, chiar inainte de a scrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu