10 martie 2016

Cum vom invige PSD-ul!?



Cum vom invige PSD-ul!
Iata cum Dragnea ne-a dat solutia.
Vom asocia PSD-ul cu terorismul de stat al vaccinarii obligatorii. Inteleg ca Dragnea e un mare fan al acestei vaccinari.
Mare grija cum va plasati fata de vaccinare pt ca si asta ar putea sa va afecteze karmic.
Eu le-am dat solutia: INTERIZICETI ORICE VACCIN IN ROMANIA CU EXCEPTIA CELOR PRODUSE DE NOI.
Ce se mai aude cu Institutul Cantacuzino? Nu importati niciun vaccin, sub nicio forma.
Sincer va spun eu deja ii plang pe astia implicati in terorismul vaccinarilor.
Vai de ei, nici nu vreau sa ma gandesc ce va veni peste ei! 

2 comentarii:

  1. Chiar m-am saturat de ticalosii astia care conduc tara si ne-au transformt in cobaii europei.
    Daca as fi dumnezeu pentru o zi , i-as eutanasia toti si as elibera omenirea din robia intunecatilor.
    Apropo, dumnezeu de ce nu ia masuri contra lor si ne lasa pe noi sa ne luptam cu morile de vant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si atunci noi cum am mai deveni eroi si ne-am cuceri mantuirea si viata vesnica? :) Orice rau e o minge la fileu ridicata pt noi cei buni...
    Pe de alta parte cei rai cum s-ar mai judeca daca n-ar face rele?
    Viata e o scoala si mai devreme sau mai tarziu toti vor intelege semnificatia cuvantului Karma si vor tine cont de ea.
    Raul pe care il face fiecare e o pedeapsa suficienta pt acela. Dumnezeu decide doar cand sa vina asupra aceluia propriilor lui fapte.
    Si e profetit ca sfarsitul lumii va veni daca astia nu se vor pocai si nu vor inceta sa faca rele. Si nu vor inceta sa faca ce nu le-ar place sa lise faca.
    Stai deci linistita si bucura-te, roaga-te pt cei mai putin iluminati si intelege ca celui bun nimeni nu poate sa-i faca rau ci numa bine. Chiar si dusmanii.
    Nu a fost peste noi Comunismul si iata se dovedeste ca suntem mai curati si mai buni decat astia din Vest care au trait in libertate?
    Nebanuite sunt caile lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere