2 aprilie 2016

O viziune cu Hristos



O viziune cu Hristos
Ieri l-am vazut si perceput pe Hristos intens de mai multe ori.
Dar azi noapte inca odata pentru a-mi confirma ceea ce banuiam.
Iisus mi-a scos in cale mai multe Mirese ale Sale. Nu exagerez daca spun ca am intalnit femei sfinte.
Pa daca o astfel de femeie atunci cand ii adresez un cuvant se roaga pentru mine si ma binecuvanteaza cu Iisus si Iisus vine la mine …
Inseamna ca avem de a face cu o sfanta, cu o Preoteasa!
Da, asemenea unui preot aceasta femeie il ofera pe Hristos…
Da, Hristos azi noapte a venit si m-a impartasit.
Am primit acea ostie sau cum ii zice. Acea impartasanie  a catolicilor
Ce sa insemne asta?
Pace, iubire, maiestuozitate, Iisus cat camera sau mai mare.
Apoi l-am vazut si pe magarus, imaginea din duminca floriilor. Dar fara Ierusalim.
Poate ca Ierusalimul eram eu, Noul Ierusalim…
Interpretati si voi. 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu