2 aprilie 2016

Poate ca orasul meu este acela in care Iisus a intrat…



Poate ca orasul meu este acela in care Iisus a intrat…
Pt ca astazi mi-a spus ca eu sunt podoaba orasului meu… :)
Da, una din marile mele revelatii este  dulceata incredibila cu care vorbesc Iisus si Fecioara Maria…
Nu am auzit pe nimeni spunand lucruri mai frumoase si am fost coplesit de cuvintele si uneori complimentele primite…
Dumnezeu ne transfigureaza…
Dumnezei suntem…
Cred ca este un mesaj important acesta: Dumnezeu a intat in cetatea noastra!
Un mesaj de sustinere din patea Dumnezeirii!
Cine poate sa inteleaga, bine…
Ar mai putea sa insemne ca de azi in sapte zile a avut ADEVARATA INVIERE!  Adica Rastignirea sa fi avut loc exact de acum in 5 zile! 
Este posibil si asta… 
Exact asa ca in imagine am vazut ca statea pe magarus, cu ambele picioare pe partea dreapta a magarusului...  
Poate ca ziua de astazi corespunde Floriilor istorice! Intr-adevar totul in oras parca lauda pe Dumnezeu: copacii infloriti, tinerii infloriti, batranii fericiti, ratustile salbatice, pace, lumina, iubire...
PS: Si iata ca mi-a mai venit o idee pe care o adaug: poate ca Hristos doreste sa sarbatorim Pastele in prima Duminica a lunii Aprilie, sau a doua! Toti crestinii! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu