6 iulie 2016

Adevarul este ca si PSD l-a amenintat cu moartea pe Basescu…



Adevarul este ca si PSD l-a amenintat cu moartea pe Basescu…
Acel “Esti un cadavru politic” pe care Ponta i l-a adresat si pe care Basescu i l-a intors mai tarziu…  
Aceasta este starea jalnica la care a ajuns politica in tara noastra.
Fara sa vreau eu am anticipat aceasta situatia tragica atunci cand am spus ca macar nu mai suntem ca pe vremea legionarilor…
Ba uite ca tot acolo am ajuns aproape.
Satana i-a adus pe acesti prosti din rau in mai rau pana ce i-a facut ucigasi de oameni asemenea ei.
Trebuie sa va pocaiti sau va veti incolona pentru Iad asa cum ati facut-o pt inchisoare…
Toate aceste scursori umane care ucid vor merge in Iad sa urle acolo pana ce isi vor blestema zilele.
Voi cu astia de la Isis veti merge de mana la Satana sa va faca ce ati facut voi oamenilor.  
Eu de ani de zile ii avertizez pe acesti boi si ei nu si nu, noi persecutam pe yoghini, pe oamenii lui Dumnezeu, trebuie sa fie ca noi.
Si eu le-am zis: daca va fi ca voi va veti judeca si veti ajunge la mare necaz…
Ceea ce a si fost: au pus astia foc si au omorat oameni si acum nu mai au scapare…
Daca faceati ca mine si respectati pe cine spun eu aveati o sansa pt ca Dumnezeu va tine seama de atitudinea voastra…
Cat de oligofreni puteti fi!
Ceea ce este normal;. Ei s-au facut securisti tocmai pt ca nu cred ca Dumnezeu exista…
Pt ca daca credeau se faceau popi… 
Ca mine asa… :)
PS: Numai ca Basescu era inarmat si inca mai e...
Se bat astia intre ei mai ceva ca in filme. Se mpusca se sinucid unii pe altii dau cu bombe dau cu foc...
Rau ati ajuns ma, rau! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu