6 iulie 2016

Tocmai am vazut articolul de mai jos si m-am iritat…



Tocmai am vazut articolul de mai jos si m-am iritat…
Marea Britanie nu a iesit , daca ve iesi din UE, la bine, ci la rau…
Dumnezeu va purifica UE de nebuni si va ajunge ce trebuie sa fie: fruntea lumii!
Fara mafii din astea cu substrat sexual care promoveaza vointa satanei, care fura copii si fac alte nenoriciri…
Cum puteti crede ca nu veti fi trasniti pt aceste lucruri abominabile?
V-ati atins de copii si va fi foarte rau de voi, foarte rau…
Sunteti atat de orbi si atat de cretini ca ma crucesc zilnic de imbecilitatea acestor oameni si de la noi si din afara…
Unde e Dumnezeu vostru? Care e religia voastra?
Pamantul a inceput déjà sa se cutremure sub voi si voi inca va inversunati sa luptati impotriva lui Hristos!
Atata lipsa de viziune, atata intuneric!
Am sa ajung la concluzia ca aceasta lume nici nu merita avertizata!
Sa fie lasata direct sa isi infrunte pacatele abominabile! 
Cum pot sa fie atat de orbi si prosti Dumnezeule Mare! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu