24 august 2016

Cutremur in Italia cu dedicatie pentru Papa si parteneriatele gay tocmai aprobate



Cutremur in Italia cu dedicatie pentru Papa si parteneriatele gay tocmai aprobate
Din pacate atitudinea Papei fata de Homosexualitate a fost total sub asteptari si opusa vointei lui Dumnezeu.
Nu stim ce l-a facut pe Papa sa isi schimbe atitudinea pe care o avea inainte de a deveni Papa…
Pt asta Dumnezeu l-a ales Papa ca sa se opuna Homosexualitatii asa cum facuse inainte.
Nu sa spuna ca cine e el ca sa judece sau ca ar trebui sa ne cerem scuze homosexualilor…
Astfel de atitudini aduc sfarsitul iata peste noi toti. 
Datoria noastra este sa spunem Adevarul revelat, sa il marturisim adica si sa ne opunem raului atat cat putem.
Numai ieri ce am spus “Vai” celor care vor spune ca Islamul e religie… Alta greseala fabuloasa a Papei…
Deci daca voi vreti sa va distrugeti tarile si Europa?
“Cine sunt eu ca sa va judec?”
“Ar trebui sa imi cer scuze” ca am strigat atat la voi ca va auto-distrugeti in loc sa imi vad de treaba…
Adica ma dau eu aici de ceasul mortii ca vor fi loviti ei.
Plang eu aici pt Italia, Franta, Anglia si America…
Da ei au alta treaba… Ei sapa cu inversunare la temelia lumii…
Da ce sunt eu frate? Sunt eu Papa? Din miliardele care le investiti in Securitate cat mi-ati dat mie? 
Luati deci ce e al vostru pt ca asta vine peste voi toti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu