6 iunie 2017

Cine nu este cu Mine este impotriva Mea...



Cine nu este cu Mine este impotriva Mea...
Una din cotele mele favorite.
Adica ce inseamna asta? Ca nu exista alta cale si pozitie buna si pozitiva decat aceea de a fi cu Dumnezeu...
Nu exista alta civilizatie decat a fi cu Dumnezeu.
Orice alta pozitie decat aceea a lui Dumnezeu este opusa, contrara, diferita de cea divina si impotriva acesteia...
Cum ar veni, Hristos fiind Rastignit, Moscheea e impotriva lui Dumnezeu... Deoarece Dumnezeu l-a lasat pe Muhamed sa debiteze cea mai mare eroare pt a fi evident pt toti: ca Hristos n-a fost RASTIGNIT... Si acum noi toti stim care e treaba cu Muhamed...
Dar ei sunt nestiutori de carte si inca nu stiu...
Rastignirea fiind Adevarul toti cei care nu sunt cu Hristos sunt impotriva Lui si astfel pe o pozitie demonica, Satanica...
Si noi stim asta. Daca Dumnezeu nu te inspira spui prostii care te situeaza pe o pozitie opusa lui Dumnezeu...
Iar daca esti pe o astfel de pozitie, esti terminat: 'Lasa mortii sa-si ingroape mortii...' Alta cota fenomenala... Asa era Iisus... Le zicea...
Spui Adio Eternitatii si te situezi pe o pozitie contrara ei...
Ei nu si nu, noua ne merge bine luptand cu Dumnezeu, fiind impotriva Lui...
Noi abia acum am ajuns la fericirea deplina cand suntem pe pozitii opuse lui Dumnezeu...
Poate, numai ca mortii isi vor ingropa mortii si Cine N-a fost cu Mine a fost impotriva Mea...
Moartea vesnica vs Viata vesnica...
Efemeride vs Ingeri....
Si oare cat sa ne pese de viata trupului fizic cand vom trai vesnic?  Iar nefericitii care inca mai ucid vor mai clipi de doua ori? 
Ce avem de a face noi cu aceste bestii decat ca iata ne folosim de ele ca sa cucerim Desavarsirea si Viata vesnica...
Chiar si ura si prostia lor fara margini pot fi de folos.
Adica ne aflam intr-o 'pustietate divina' dupa ce l-am gasit pe Dumnezeu si sub orice se ascunde Dumnezeu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu