19 februarie 2009

Adolescenti pe mare

Aceasta mare e acoperita de adolescenti

care invata mersul pe valuri, in picioare,

mai rezemandu-se cu bratul, de curenti,

mai sprijinindu-se de-o raza teapana, de soare.

Eu stau pe plaja-ntinsa taiata-n unghi perfect

si ii contemplu ca la o debarcare.

O flota infinita de yole. Si astept

un pas gresit sa vad, sau o alunecare

macar pan' la genunchi in valul diafan

sunand sub lenta lor inaintare.

Dar ei sunt zvelti si calmi, si simultan

au si deprins sa mearga pe valuri, in picioare. Nichita Stanescu

7 comentarii:

  1. poezia care imi era scrisa pe fiecare pagina a tuturor caietelor, in clasa a 9a :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Bia, ultimile generatii intrupate atat datorita faptului ca au fost fiinte spirituale foarte evoluate, unele veritabili ingeri cat si pentru ca, cu fiecare zi energia spirituala se amplifica iar adolescentii, fiinte pure si receptive o capteaza foarte repede, manifesta o deosebita sete pentru spiritualitate, pentru sublim , pentru absolut.

    RăspundețiȘtergere
  3. of inger drag mult as vrea sa te cunosc ca sa stiu cine esti tu cu adevarat.... iti urmaresc blogul si zambesc vazand perseverenta ta si lupta pe care o duci. vreau doar sa-ti spun un lucru... ai grija ca in asteptarea sfarsitului sa nu uiti sa traiesti prezentul pentru Dumnezeu, fara sa te ingrijorezi pt ziua de maine caci Dumnezeu este deja acolo! Traieste ca fecioarele intelepte si bucura-te... caci viata nu e doar uraciune, Dumnezeu a lasat inca atat de mult frumos de care sa ne bucuram! Stiu ca nu prea are legatura cu acest post (apropo.. poezia e superba) insa nu am vazut un about la care as fi putut sa scriu asta. Multumesc pt prietenia ta frate in Domnul! Fii binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa sa stii ca am simtit binecuvantarea ta sau Ta? :)
    Iti multumesc pentru cuvintele frumoase.
    Imi plac cuvintele memorabile: "Traieste ca fecioarele intelepte si bucura-te..."
    Daca ai sti cata bucuria am avut intalnind atatea suflete pure si limpezi si pline de iubire. Mare surpriza pentru mine...
    Am sa raspund si curitozitatii manifestate pe mai multe fronturi... :)
    O sa ma gandesc la "about"...

    RăspundețiȘtergere
  5. pai e musai sa te gandesti la about... sa ii dai ingerului un chip si un nume... sa-ti poata lumea lasa parerile despre blogul tau. fii fericit ingeras! si bucura-i si pe cei din jurul tau! pe curand..

    RăspundețiȘtergere
  6. depinde de cine ti-ar raspunde la intrebare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eh, te pui cu ingerii nu se arata ei asa usor :)
    Kriiis am inteles ca este raspunsul la intrebarea mea de la tine.Desigur ca cine as vrea sa-mi raspunda nu este nu este nici cu nici fara masca ... :)
    Ai multe postari inspirate, cum ar fi pauza de respiro

    RăspundețiȘtergere