20 februarie 2009

Romania, trezeste-te !

Impresionat pana la lacrimi de postarea Simonei, nu pot sa spun decat Pazea, vin adolescentii, cu aripi de fluturi si petale de flori pe brate si cu suflete pure de inger! Faceti loc, ei intorc manipularii, raului si dorintei de inlantuire obrazul pur al zborului spre sublim, al aspiratiei spre o lume fireasca pentru ca spiritualul este intotdeauna insotit de firesc. Este firesc sa protestam impotriva acestui nou mod de inrobire. Pentru Dumnezeu, daca vor sa te urmareasca, sa aiba decenta de a plati niste informatori. Deoarece pregateam o pauza si inante voiam sa te sfatuiesc sa-l tragi de maneca pe domnul Roncea, sa-l intrebi cand si unde o sa protestam, cand si unde vor mai fi conferinte, ma gandeam sa te las pe maini bune in felul acesta. Vom face tricouri, insigne, afise, ne vom strange precum studentii pe vremuri in Piata Universitatii daca trebuie, chiar si cu corturi, de ce nu. Sa-i tragem de mana pe politicieni, nu mai votam decat pe cei care nu sustin acest simbol al inconstientei si inlantuirii care este microcipul. O si daca este asa , vom merge la vot in proportie de 90%. Fi pe faza te rog si sustine orice fel de protest, trebuie sa fim uniti. O surpriza pentru oamenii cei rai, care fac pariu, credeau ca daca pustii umbla tot timpul cu casti in urechi si sunt conectati nonstop aproape la net, vor fi primii care vor sustine digitizarea maselor. Ei iata ca, cine se invarte printre microcipuri stie mai bine decat oricine care este pericolul lor. Cu cat oprim raul mai devreme cu atat mai bine ne va fi. Insasi Tatal Ceresc sustine acest protest, curaj, mai ai indoieli? Haide Romania, trezeste-te, tu inantea celorlalti, asta e rolul tau, Wake Up ! Desi nu sunt fan, dedic lui zuPPazThaR melodia de mai jos: Batrane, invingem microcipul sau nu? :) . Trebuie sa fim uniti dincolo de varste, gusturi, este lumea noastra, tara noastra, daruita de Tatal: Romania fara microcip! Morometii : Romania trezeste-te !

8 comentarii:

  1. scoala mea sustine, am semnat petitii si crezi ca o sa rezolvam problema?
    adolescentii de care tot pomenesti ca sunt lucrari ale diavolului, care nu sustin decat raul, conlucreaza impotriva cipurilor.

    diferenta dintre noi e ca eu imi dau seama ca in tara asta nu se mai poate face nimic (poate peste multe generatii).
    suntem prea incuiati la minte, nu ne stim drepturile si, prin urmare, nu putem schimba nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Irra, esti una dintre cele mai talentate adolescente pe care le-am citit in ultimele saptamani.
    Si mie mi s-a intamplat sa citesc repede si sa inteleg pe dos...
    Am spus exact invers ca adolescentii sunt ingeri, care sustin in mod spontan cauza divina.
    Eu cred ca micile generatii sunt unele dintre cele mai fantastice din istoria natiunii, depinde de cei mari sa le asigure conditiile unei educatii spirituale...
    Asa ca sustinem acelasi lucru...
    Am fost impresionat in mod pozitiv...
    Si da, cred ca o sa rezolvam problema, trebuie !

    RăspundețiȘtergere
  3. am luat-o ironic faza cu adolescentii banuiesc, pt ca am crezut ca ai ceva cu mine...
    multumesc^^
    n-am cuvinte sa-ti spun ce simt..., adica ma simt,cu siguranta, foarte bine in momentul asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, ce vorbesti, cum as putea?
    In general trebuie sa fim atenti cu toate fiintele, indiferent de varsta.
    Si apoi, cati ani avea Julieta?
    Alt exemplu, la hindusi exista o zeita, deci o energie spirituala arhetipala, care sti cati ani are? 16 ani. Bine, un aspect al ei. Tripura Sundari se cheama zeita , iar forma ei de 16 ani Lalita. Poti sa cauti pe net.
    Deci curaj, poti sa pui la loc scrierile care le-ai scos, erau foarte bune. Desi povestea mai era si pe alt blog, la fel de dulce :) dar tu ii daduse-i o forma si mai buna. Si apoi, iti garantez ca atata vreme cat nu injuri si ramai in interiorul aspiratiilor inalte pori sa scrii absolut orice simti.
    Scrie exact asa cum simti, oricum limbajul explicit este o prostie si sunt sigur ca n-o sa-l folosesti niciodata.
    Ti-as spune mai multe dar nu este aici locul.
    De altfel pun la cale un blog mai ... "relaxat" cu multa muzica si poezie.
    Curaj, sunt doar doua lucruri de care trebuie sa tii seama: Absolutul si... impulsul interior.
    Fii tu insati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am veşti bune..nu sunt numai eu.Suntem o gaşca!Care se măreşte pe zi ce trece!Îţi creşte inima de bucurie, nu alta!

    Să fim uniţi şi să nu-i lăsăm să ne despartă!

    Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut inger minunat. Felicitari pentru postare, mi-a placut foarte mult, de fapt uneori faptul ca nu comentez este chiar un semn(cu toate ca am raspuns totusi prin aceasta postare):), desi invizibil , ca imi plac foarte mult acele randuri!
    Sunt sigur ca Dumnezeu o sa ne inspire ce e de facut in continuare.
    Voi incercati sa faceti brainstorming la intalniri, incercati sa intuiti ce au pus la cale "man in black" si care ar fi cele mai eficiente metode de protest si de trezire a maselor si daca e cazul de sabotare a microcipului.
    Sa vedem pozitia politicienilor pentru ca e clar ca la orice vot populatia ar vota NU.
    Mai mult, functionarii care emit noile permise, mint cu nerusinare(ordin probabil) spunand ca sunt inofensive, fara urma de microcip.
    Intai ne vom ruga sa fim inspirati si ajutati, deci, Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ca as fi pesimist...Dar sa ne gandim asa...In legatura cu legea monitorizarii nu s-a facut nimic in ciuda faptului ca se abate de la constitutie. Taxa de prima inmtriculre, de mediu sau cum ii mai spun astia acu....Mari proteste nu s-au facut....Si imi aduc aminte cand ii vedeam la TV pe cativa colorati care chipurile protestau.
    Problema cu microcipurile incepe sa imi pre exagerata....Atat de o parte cat si de alta. Judecand insa in perspectiva ce urmeaza implantarea unui cip in corpul uman?!
    Ai mare dreptate...ai surprins extrem de bine ideile si as putea spune ca avem puncte de vedere comune. Atat timp cat s-ar promova si cultura in Romania...poate am fi mai castigati. Cu siguranta cel putin 1 din 50 care citeste aceasta idee ar lua atitudine...Doar ca e prea timid sau prea speriat de o posibila actiune nesemnificativa si lipsita de sustinatori.
    Sincer sper ca acele cipuri sa nu fie introduse...Este un pas spre "legarea de glie" intr-o epoca a ultra-tehnologiei.
    PS. Scuza-ma ca nu am raspuns mai devreme insa am fost plecat din localitate...Si m-am intors doar acum.
    PPS.Multumesc pentru dedicatie...sa inteleg ca se poate totusi transmite un mesaj pozitiv si printr-un limbaj explicit?

    RăspundețiȘtergere
  8. :) De fapt protestul meu era impotriva limbajului obscen. Daca explicit nu inseamna indecent , injurios, n-am nimic impotriva bineinteles.
    "Legarea de glie"... inspirata formula. :)

    RăspundețiȘtergere