17 martie 2009

Men in black

Acest mesaj nu era prevazut dar vreau sa-i raspund unei persoane care mi-a atras atentia asupra indemnului meu in legatura cu "demisiile" Stiu ca printre voi sunt si oameni, fiinte care cred in Dumnezeu, dar asa o sa va alint eu , "men in black". Mentin ceea ce am spus . Vreti sa lucrati in institutia satanei pentru Dumnezeu? Acest lucru nu e imposibil dar foarte greu. Asta ar presupune sa va daruiti existenta lui Dumnezeu, sa puteti comunica zilnic in rugaciune sau meditatie cu El si ingerii lui, sa stiti exact ce faceti. Ori asta nu e cazul vostru, nu? Chiar tu spui ca odata intrat acolo e aproape imposibil sa mai iesi si atunci te intreb ce fel de institutie divina incalca in asemenea mod liberul arbitru? Care a fost cel mai mare dintre voi? Pavel Corut? Unde e Corut acum, cine il mai sustine la nivel subtil? Cine il da pe Iisus in schimbul lui Zamolxe, la Zamolxe va merge... Iti multumesc pentru ganduri si pentru ca imi atragi atentia, dar iti spun ca cea mai puternica arma , din creatie chiar, este Cuvantul lui Dumnezeu. Acela care il spune cat si cei care il primesc, se vor mantui, iar ceilalti sunt supusi judecatii. Iti spun ca daca as avea un dusman el este deja mort. Sau, daca nu, va fi intors asemenea lui Pavel sau a minunatului Gavril Barnut chiar de Dumnezeu si imi va fi prieten si frate pentru totdeauna. Te declar prietenul meu si daca vei avea nevoie de ajutorul meu, in special dincolo, am sa ti-l ofer. Dar vreau sa-ti atrag atentia ca acolo unde mergem nu vor fi nici servicii secrete si nici organizatii, nimeni nu va mai urmari pe nimeni. Nu-ti fa probleme, daca voi pleca mai repede de aici, va fi o binecuvantare, daca nu tot asa. Iar micului meu dusman pe care mi l-a daruit Dumnezeu( da, este o lectie din care am invatat foarte multe si orice lectie de la El este un mare dar), nu pot decat sa ii transmit compasiunea mea. Faptul ca se situeaza pe o pozitie de dusmanie cu toti cei trimisi de Dmnezeu sa-l ajute si sa-l salveze este cat se poate de graitor. Karma lui este foarte grea iar el este un ateu mult mai orb decat o cartita. Nici macar ingerul pe care l-a inrobit chinuit si schingiuit nu il mai poate salva, dar cine stie poate se va intoarce si cu lacrimi in ochi ne va cere tuturor iertare si va implora mila lui Iisus, inca mai e timp. Desi sunt tentat sa-i soptesc ironic la ureche , "nu ma dezamagi tocmai acum , fi rau pana la capat..." asta nu ma leaga in nici un fel pentru ca ma incadrez in cuvantul Lui : "Cine e nedrept, sa nedreptateasca inante. Cine e spurcat, sa se spurce inca." Ap 22,11 Da, nu va mirati, sunt natiuni intregi care il dusmanesc chiar pe Salvator, cum ar putea sa fie salvate? Domnul Dumnezeu , Dumnezeul eternitatii vine la voi, si voi ce faceti, ati vrea daca se poate sa nu pierdeti nici lumea dar nici gratia Lui. Treziti-va, daca voi nici acum in ceasul al doisprezecelea nu renuntati la lume, cand toate semnele si vocile vestesc sosirea Lui, cand o veti face, cand veti ajunge dincolo? Nu intelegeti ca urmeaza o Judecata, si ca orice judecata este teribila? Se trage linie, se hotarasc destinele voastre unele pentru totdeauna si ireversibil. Pentru Dumnezeu, atrageti-i atentia Lui asupra voastra acum ,renuntati acum , pocaiti-va , impartiti averea , retrageti-va in manastiri, dati-va demisiile... Trebuie sa faceti asta inante de Judecata. Ce trebuie sa fac, sa merg sa trag clopotele? Nu intelegeti ca pentru lumea asta totul e pierdut? Chiar si pentru tara. Basescu isi ia pasaport cu microcip, Isarescu o sa vanda tara cu imprumutul ala definitiv, totul intra la malaxor, treziti-va va rog, inante de Judecata, trebuie sa o faceti inante. Eu v-am adus vestea cea mare si v-am dat sfatul cel bun... PS : Pentru toti ateii care m-au ajutat si ma ajuta inca : Domnul Dumnezeu va va intoarce inzecit si in mod special , in lumea cealalta, cand va veti convinge ca exista viata dupa moarte, El o sa intervina iarasi si daca il veti asculta v-ati putea salva, pentru ca, repet, abia a doua moarte este definitiva.

2 comentarii:

  1. men in black, imi place cum suna...intr'o zi vom fi in alb...ehe :) binecuvintari>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti un extraordinar partener de dialog... , sunt foarte fericit ca am intalnit fiinte asa speciale pe blog si ar fi pentru mine o mare bucurie si chiar onoare sa va cunosc mai bine si sa va am aproape.
    Mersi >:D< back
    Pe curand :)
    ps:Eu sunt de-a dreptul in extaz cand vad sau intalnesc fiinte care cred si il urmeaza pe Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere