21 aprilie 2010

Iisus Hristos despre sexualitate si despre Casatoria spirituala

               Aceasta postare cuprinde unul dintre cele mai importante mesaje despre sexualitate transmis vreodata de Iisus Hristos.

              Spre uimirea si divina mea satisfactie am gasit trasmis prin marea sfanta si profeta Brigitta exact acelasi mesaj despre sexualitate pe care Dumnezeu il trimite si prin Jacob Lorber.

               Divina coincidenta, nu-i asa? Nu este deloc coincidenta, Hristos a spus intodeauna oamenilor sa se tina departe de sexualitate pe cat posibil si chiar le atragea atentia ca atata vreme cat El va fi in casele lor sa nu faca dragoste.

              Vreau sa va atrag atentia cat de important este sa aveti si voi acelasi punct de vedere asupra sexualitatii ca si Hristos, ca si Dumnezeu…

              Pentru ca nimeni nu este de acord cu El, cu exceptia sfintilor lui si nimeni nu este interesat, spre dezamagirea lui Dumnezeu sa traiasca in castitate si puritate.

            Daca vei privi chiar si in sufletul celor mai entuziasti crestini care nu s-au calugarit vei observa ca, in cel mai bun caz, abia asteapta sa se casatoreasca pentru a face cat mai multa dragoste…

              O si macar daca ar considera asta un pacat si ar plange pentru el in fata lui Dumnezeu. Dar nu, ei isi cauta justificari si sunt la un pas de a face apologia sexualitatii in numele lui Hristos… 

               Cat de mult s-a ferit Hristos de sexualitate, vezi insasi conceptia lui pur spirituala si cat de mult alergati voi inspre sexualitate ca si cand mantuirea ar veni de acolo.

                In fapt intr-un cuplu de oameni normali, cu cat sexualitatea este mai prezenta cu atat si moartea este mai aproape, precedata fiind de vlaguire, epuizare si devitalizare si alte boli si probleme.

                 Daca cuplul este de initiati si au cunostinte despre continenta si despre importanta samantei barbatului in economia vitalitatii cuplului si alte cunostinte despre sublimare si transmutare, nici aici lucrurile nu stau mult prea bine, dar ofera cel putin un ragaz celor doi pentru un control deplin asupra fenomenului si pentru o intelegere superioara asupra acestui aspect foarte important al fiintei noastre. 

                 

               Timpul judecatii este aproape iar daca voi nu acceptati nici macar adevarul cuvintelor divine si aveti alte opinii cu mult mai savante si mai logice, buni sunteti cu toti de judecata lui Dumnezeu. Nu am mai auzit de atata cutezanta si lipsa de respect si teama fata de Dumnezeu.

           Ingeri intrupati dar inca indaratnici ce sunteti, ascultati ce spune Domnul Dumnezeul vostru si al eternitatii, Iisus Hristos, prin marea si atat de umila sfanta Brigitta. Iisus raspunde laudelor unui grup de ingeri:

 

 

             Atunci raspune Domnul: “Voi ma cinstiti cu multa demnitate pentru fiecare fiinta creata. Dar spuneti-mi de ce ma laudati pentru om, care mai mult decat toate fiintele create mi-a starnit si imi starneste mania. Eu am creat omul mai demn decat toate fiintele inferioare si nimanui nu i-am permis si nu le permit asemenea lucruri nedemne cum ii permit omului si pe nimeni nu am rascumparat atat de scump ca pe om. Fiecare fiinta isi pastreaza ordinea ei. Doar omul nu o face. El imi cauzeaza mai multa suferinta decat toate fiintele la un loc. Deoarece asa cum v-am creat pe voi pentru lauda si cinstirea mea, tot asa am creat omul pentru onoarea mea. Eu I-am dat un trup ca pe un templu spiritual, in care am pus un suflet ca si al unui inger frumos, deoarece sufletul omului are putere si tarie ca si un inger. In acest templu am fost Eu, Dumnezeu, creatorul lui, ca si al treilea si anume, ca sa se bucure si sa se umple de Mine. Apoi I-am facut lui un alt templu din coasta lui, asemanantor lui. Dar tu, mireasa mea, pentru care spun acestea, poti sa ma intrebi, cum s-ar fi nascut copii din ei, daca n-ar fi pacatuit? Eu iti voi raspunde: din dragoste dumnezeiasca si dragoste reciproca, in urma careia ei s-ar fi unit si aprins unul fata de celalalt si astfel sangele dragostei as fi fecundat in trupul femeii fara nici o placere a simturilor si femeia ar fi fost fecundata. Dupa ce copilul ar fi fost zamislit fara pacat si voluptate, femeia l-ar fi purtat si nascut fara dureri. Dupa ce copilul s-ar fi nascut, el ar fi fost la fel de perfect ca si Adam. Dar aceasta onoare omul a dispretuit-o, cand el a fost de accord cu diavolul si a dorit  o mai mare cinste, decat I-am dat-o Eu. Dupa ce s-a intamplat neascultarea, a venit ingerul la ei, la Adam si Eva, si in acea clipa ei au simtit o rusine din cauza goliciunii si imediat au simtit atractia carnii, dupa care i-a cuprins foamea si setea. Atunci m-au pierdut pe mine, deoarece atunci cand m-au avut pe mine, ei n-au simtit foame sau vreo pofta sau rusine, ci Eu singur le-am fost tot binele, toata frumusetea si toata bucuria.

               Dar cand diavolul s-a bucurat de caderea lor si pierderea lor, am fost atat de miscat si am simtit atata compasiune pentru ei, incat nu I-am parasit ci le-am aratat o tripla indurare. Si anume: I-am imbracat, deoarece erau dezbracati si le-am dat paine din pamant. Pentru desfranarea pe care diavolul le-a trezit-o dupa neascultare, le-am dat in samanta, prin puterea mea dumnezeiasca, suflete. Si raul pe care diavolul le-a dat, l-am transformat cu totul in bine in favoarea lor. Apoi le-am aratat cum sa traiasca si sa ma iubeasca si le-am dat permisiunea sa se impreuneze, deoarece inainte de permisiunea mea si de dezvaluirea vointei mele ei erau atat de inspaimantati, incat le-a fost teama sa se impreuneze. Tot asa le-am aratat mila cand, dupa moartea lui Abel, au jelit timp indelungat si si-au propus retinere, si Eu I-am mangaiat.

            Si cand au invatat sa-mi cunoasca vointa, au inceput din nou sa se impreuneze si sa zamisleasca copii, din a carui neam, Eu, Creatorul, am promis ca ma voi naste. Cand rautatea a crescut in copiii lui Adam, mi-am aratat dreptatea fata de cei rai si indurarea fata de alesii mei. Din acestia am salvat de la pieire si I-am ridicat, pentru ca au acceptat poruncile si promisiunile mele. Cand timpul indurarii s-a apropiat, am aratat prin Moise minunile mele si am salvat poporul meu dupa promisiunea mea; I-am hranit cu mana si am mers inaintea lor intr-un nor, le-am dat legea si le-am dezvaluit secretele si viitorul prin profetii Mei. Apoi mi-am ales Eu, care am creat totul, o fecioara, nascuta din tata si din mama; din ea am luat trup omenesc si din ea m-am nascut, fara pacat si anume fara act sexual si fara voluptate. Asa cum s-ar fi nascut primii copii in paradis , ca urmare a misterului iubirii dumnezeiesti si a dragostei reciproce in urma careia ei, barbatul si femeia, s-ar fi aprins unul fata de altul; astfel fara nici o pofta rusinoasa, a luat dumnezeirea mea trup omenesc dintr-o femeie fecioara, fara act sexual si fara ca fecioria sa fie atinsa. Astfel am venit Eu in trup ca si Dumnezeu adevarat si om adevarat. Eu am indeplinit legea si Sfanta Scriptura asa cum s-a profetit inainte despre mine si am infiintat noua lege, deoarece cea veche era ingusta si aspra si greu de pastrat; da , ea nu era altceva decat o imagine a ceea ce se va intampla in viitor. Caci in legea veche I se permitea unui barbat sa aiba mai multe neveste pentru ca poporul sa nu ramana fara urmasi si pentru ca sa nu trebuiasca sa se amestece cu alt popor. Dar in legea noua este scris ca barbatul poate avea o singura nevasta si ca este interzis ca in timpul vietii, ei sa aiba mai multe sotii. Cei care se unesc cu dragoste dumnezeiasca si cu teama in Dumnezeu si pentru a zamisli urmasi, ei sunt templul meu spiritual si in ei vreau sa locuiesc, cel de al treilea.

               Dar oamenii din aceste timpuri se unesc din sapte motive. In primul rand, pentru frumusetea fizica. In al doilea rand, pentru bogatie. In al treilea rand, din prea mare superficialitate si din nestavilita bucurie in timpul actului sexual. In al patrulea rand, deoarece acolo se gasesc petreceri cu prieteni si nemasurata lacomie. In al cincilea rand, pentru ca acolo este mandrie in haine, joc si glume si in alte placeri trecatoare. In al saselea rand, pentru a zamisli copii, dar nu pentru a-i educa pentru Dumnezeu sau pentru obiceiuri bune, ci pentru bogatii si onoruri. Si in al saptelea rand partenerii se impreuneaza din desfrau si in dorintele lor desfranate sunt ca si animalele. Ei vin cu buna intelegere si o unica vointa la usa Bisericii mele, dar dorintele si gandurile lor ascunse nu imi plac si vointa lor de a face pe placul lumii o pun in fata vointei mele. Caci daca toate gandurile lor ar fi fost indreptate catre mine si si-ar fi incredintat vointa in mainile mele si s-ar fi casatorit cu teama in mine, atunci le-as fi dat aprobarea mea si as fi fost cel de-al treilea la ei. Dar cum aprobarea mea, care ar fi trebuit sa fie lucru cel mai de pret, a disparut,  in inima lor domneste desfranarea si nu dragostea mea. Apoi ei merg in fata altarului meu, unde aud ca ei trebuie sa fie o inima si un suflet, dar atunci Inima mea se indeparteaza de ei, deoarece ei nu au caldura de la inima mea si nu cunosc gustul trupului meu. Ei cauta caldura care va dispare curand si gustul carnii, pe care viermii o vor manca. De aceea asemenea oameni se unesc fara legatura si aprobarea Dumnezeului Tata, fara dragostea Fiului si fara mangaierea Spiritului Sfant.

              Dar cand sotii ajung in pat, dispare imediat spiritul meu de la ei si un spirit necurat se apropie de ei, deoarece s-au impreunat din desfranare si nu vorbesc si nu gandesc altceva intre ei decat despre ea. Totusi, indurarea mea este cu ei, daca ei se convertesc. Din multa dragoste trimit in samanta lor un suflet viu, creat de puterea mea si permit cateodata exceptii ca din parinti rai sa se nasca copii buni – dar de cele mai multe ori se nasc copii rai, deoarece acesti copii se aseamana cat se poate de mult cu rautatea parintilor si s-ar asemana si mai mult daca n-ar fi opriti de rabdarea mea. O asemenea pereche casatorita nu va vedea niciodata fata mea, daca nu se indreapta. Caci nici un pacat nu este atat de greu, ca sa nu fie spalat prin cainta sincera si pocainta.

                Acum vreau sa ma adresez casatoriei spirituale, asa cum isi doreste Dumnezeu sa ii aiba, cu un trup si un suflet curat. Acolo sunt sapte lucruri bune, opuse celor sapte lucruri rele mai sus amintite. Caci partenerii incheie o casatorie spirituala fara frumusetea fizica si fara sa doreasca placerile trupului ci doar din dorinta si dragostea lui Dumnezeu. In al doilea rand, ei nu doresc sa posede altceva, decat ceea ce le este necesar pentru a trai si doar strictul necesar si nu belsug. In al treilea rand, ei evita cuvinte usoare si de prisos. In al patrulea rand, ei nu pun pret pe a intalni prieteni si rudenii, ci Eu sunt dragostea si dorinta lor. In al cincilea rand, ei doresc sa pastreze umilinta in interiorul constiintei lor si in exterior in imbracaminte. In al saselea rand, ei isi propun ca niciodata sa nu doreasca a trai in desfranare. In al saptelea rand ei vor sa nasca fii si fiice Dumnezeului lor prin viata lor buna si prin bunul lor exemplu si sa raspandeasca cuvinte spirituale.

                Ei stau in fata usii Bisericii mele cand isi pastreaza credinta nealterata si acolo imi dau ei aprobarea si Eu le-o dau lor. Ei merg in fata altarului meu, unde se bucura de Trupul si Sangele meu si prin aceasta unire ei vor sa fie o inima, un trup si o vointa si Eu, Dumnezeu adevarat, puternic in cer si pe pamant, voi fi al treilea cu ei si le voi umple inima lor. Sotii lumesti isi incep casatoria in voluptate si desfranare ca si animalele si chiar mai rau decat acestea, dar acesti soti spirituali incep cu dragoste dumnezeiasca si teama in Dumnezeu si nu doresc decat sa imi placa mie. Primii trezesc spiritul raului spre pofta carnii in care nu gasesti decat miros, dar cei din urma se umplu de spiritul meu si sunt aprinsi de focul dragostei care niciodtata nu se va stinge in ei. Eu sunt un Dumnezeu, trei Persoane, dar Unul intr-o fiinta cu Tatal si cu Sfantul Spirit. Asa cum este imposibil sa desparti pe Tatal de Fiu si pe Spiritul Sfant sa-l desparti de amandoi, si asa cum este imposibil sa desparti caldura de foc, tot asa este imposibil sa desparti asemenea soti spirituali de Mine; Eu sunt intotdeauna al treilea la ei. Desi odata trupul meu a fost chinuit in timpul patimilor mele si apoi a murit, tot asa, acum nu va mai fi niciodata chinuit si nu va mai muri in veci. De aceea cei care cu adevarata credinta si vointa totala vor ca sa fie in mine si Eu in ei, nu vor muri niciodata de la mine, ci oriunde vor sta, oriunde vor sedea sau oriunde vor merge, Eu voi fi pentru totdeauna cel de-al treilea cu ei”.

                                                                                                  Revelatiile Sfaintei Brigitta, Cartea I, cap 26

2 comentarii:

  1. Cuvinte pline de intelepciune despre casatorie si cea ce a creat-o Dumnezeu sa fie ...

    Fie ca Sfanta lui Vointa sa se indeplineasca cat mai curand ,in toate familiile astfel incat ele sa devina ceea ce au fost create sa fie : adevarate temple in care locuiesc lumina, puritatea si iubirea...

    Fii binecuvantat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Mary, Dumnezeu sa ii intareasca pe toti cei care il cunosc pentru a raspandi lumina Lui.

    RăspundețiȘtergere