25 aprilie 2010

Sunt suflet in sufletul neamului meu...

          Haideti, ca vremea este aproape, binecuvantati pamantul pe care pasiti. Binecuvantati rabdarea lui Dumnezeu pentru a naste cel mai minunat suflet al planetei. Sufletul neamului romanesc…

 

         Vom reusi, vom implini aspiratiile cele mai inalte ale romanilor dintotdeauna. Vom fi mai mult decat au visat geniile neamului in cele mai inalte aspiratii... Vom fi modelati de vointa cea desavarsita a lui Dumnezeu si Hristos cel mare si infinit va pasi alaturi ne noi si ne va vorbi in … limba romana. 

         Iubiti Romania cu patima, iubiti-o ca pe Dumnezeu... Nu exista mama mai dulce ca ea...

     

Sunt suflet în sufletul neamului meu Şi-i cânt bucuria şi-amarul - În ranele tale durutul sunt eu, Şi-otrava deodată cu tine o beu Când soarta-ţi întinde paharul. Şi-oricare-ar fi drumul pe care-o s-apuci, Răbda-vom pironul aceleiaşi cruci Unindu-ne steagul şi larul, Şi-altarul speranţei oriunde-o să-l duci, Acolo-mi voi duce altarul. Sunt inimă-n inima neamului meu Şi-i cânt şi iubirea, şi ura - Tu focul, dar vântul ce-aprinde sunt eu, Voinţa mi-e una, că-i una mereu În toate-ale noastre măsura. Izvor eşti şi ţinta a totul ce cânt - Iar dacă vrodat-aş grăi vrun cuvânt Cum nu-ţi glăsuieşte scriptura, Ai fulgere-n cer, Tu cel mare şi sfânt, Şi-nchide-mi cu fulgerul gura! Ce-s unora lucruri a toate mai sus, Par altora lucruri deşarte. Dar ştie Acel ce compasul şi-a pus, Pe marginea lumii-ntre viaţă şi-apus, De-i alb ori e negru ce-mparte! Iar tu mi-eşti în suflet, şi-n suflet ţi-s eu, Şi secoli-nchid-ori deschidă cum vreu Eterna ursitelor carte, Din suflet eu fi-ţi-voi, tu, neamule-al meu, De-a pururi, nerupta sa parte!

                                                           Cosbuc  

Un comentariu: