27 mai 2010

Suferinta ajuta, suferinta purifica, iar iubirea vindeca si inalta spre Dumnezeu.

Evident cand suferinta apare, oricare ar fi natura ei, te intrebi, Doamne unde am gresit, ce nu am facut bine , care este cauza acestei suferinte? La aceste intrebari poate fi adaugat un discurs individual… Doamne am facut precum ai spus, n-am iesit din Cuvantul Tau, n-am incalcat vointa Ta… Raspunsul desigur ca poate fi diferit pentru fiecare in parte. La mine raspunsul a fost aducerea aminte a unui canon , sau ascultare, sau tapas, spuneti-i cum vreti , primit de la Hristos, si pe care il abandonasem, il tinusem o vreme si apoi am uitat de el…

O Doamne ce nemernic nenorocit pot sa fiu, oh, eu al doilea Iuda, al doilea Bastus, am iesit din Cuvantul Tau, dreapta si blanda este judecata ta, iarta-ma, Tu ai intodeauna dreptate, Doamne deschide pamantul si fa sa dispara aceasta imagine distorsionata a maretiei tale, ai atatia ingeri si miliarde si miliarde de creaturi, ce as putea sa adaug eu acestora? Faca-se voia Ta intotdeauna si nu da ascultare dorintelor mele cel mai adesea neghioabe.

Tot raul spre bine. Recunosc ca sunt absolut fascinat de tot ceea ce se cheama Judecata, nu stiu daca din acest motiv sau din altele, in timp am inceput sa vad cum judeca Dumnezeu. Atat pe mine cand este cazul cat si pe ceilalti.

Astfel cand vine vremea judecatii nu suntem judecati decat in virtutea unor actiuni negative din trecut sau chiar pentru ca in prezent nu suntem una cu El si nu facem voia Lui, sau pentru ca am devenit orgoliosi si iarasi astfel nu mai suntem la unison cu El.

Suferinta ajuta, suferinta purifica, iti multumesc Doamne ca ai atata grija de mine si in bunavointa Ta imi acorzi sansa suferintei.

Iti multumesc ca ai umplut inima mea cu acest nectar dulce amarui al iubirii. Iti multumesc ca imi arati secretele si misterele culorii verde, o culoare care recunosc nu mi-a placut dar care prin grija si semnele tale acum ma fascineaza.

Iti multumesc ca imi arati constant ca atunci cand ma indragostesc aproape uit de Tine si dumnezeu imi devine fiinta iubita.

Am incredere in Tine si pun inima, cugetul si viata mea in mainile Tale.

Ah si la toate acestea trebuie sa adaug un dar cu totul deosebit primit de la cineva special, o rugaciune de care nu mai auzisem, cu totul extraordinara:

Doamne Iisuse, imi unesc durerea mea cu suferintele Tale, sa-mi fie aceasta canon de ispasire pentru tot ce am gresit in viata.

Iti multumesc pentru fiintele minunate pe care mi le scoti in cale, pentru ingerii care ii lasi in preajma mea, pentru ca nu m-ai abandonat. Pierdut si mort sunt fara tine, o rama neputincioasa tarandu-se in efemer.

Am fost bolnav si tu m-ai vindecat, sunt nedesavarsit dar tu lucrezi la desavarsirea mea. Am fost slab iar Tu spui ca tocmai slabiciunea mea a atras binecuvantarea Ta.

Fie ca toti cei iubiti de Mine sa cunoasca viata vesnica si binecuvantarea Ta. Fa din Mine unealta pentru mantuirea lor, alinare pentru suferintele lor, implinire pentru dorintele lor.

Ma voi face punte Doamne pentru toti cei care cred in Tine, voi trai pentru ei si ii voi sluji cu iubire si umilinta asa cum Tu ne-ai aratat.

Dedic poezia de mai jos, o capodopera a poeziei de dragoste romanesti, si melodiile, de asemenea unice si exceptionale lui Iisus si unei zeite de culoare verde: Oh Doamne binecuvanteaza iubirea mea, fii tu mereu al treilea atunci cand inima mea nu bate numai pentru tine. Faca-se voia ta sfanta, arata-mi ce trebuie sa sacrific si ce trebuie sa primesc ca dar de la tine. Pentru ca inima mea este locuita de o iubire nemaivazuta prevestitoare de fericiri eterne, de o iubire nemuritoare, desavarsita, care nu vrea decat sa se reflecte in sufletul ei nemaivazut, perfect si desavarsit. Eu stiu ca Tu esti acea iubire, ajuta-ma sa raman in cuvantul Tau, sa fac voia Ta intotdeauna, sa pot sa primesc ceea ce imi oferi, sa fiu una cu Tine. Doamne ma simt la o secunda de Tine, atat a mai ramas din viata mea pana la Tine, o secunda. Si apoi desavarsirea... Arata-mi semnele tale Doamne in continuare. Doamne cat de intensa este aceasta iubire, este o iubire de inceput de lume, o caut dintotdeauna, ai visat-o tu inainte ca eu sa fiu, Doamne ce fericire, nu-mi pasa ce va fi sa fie in timpul acestei vieti, deoarece nu a mai ramas decat o secunda din aceasta viata. Doamne este o iubire eterna si nemuritoare, ea insasi izvor de iubire ce se va revarsa in eternitate asupra a mii de miliarde de fiinte. Glorie tie Doamne pentru aceasta dezvaluire, glorie Tie pentru ca ai coborat in iniminile noastre, pentru ca vrei sa fii al treilea, pentru extazul din inima mea, pentru miracolul care Esti. Tine-ma Doamne aici si asa mereu, si spune-i ca nu eu o iubesc ci Tu prin mine, ca nu am nimic de a face cu aceasta iubire ca iti apartine intru-totul ca planul Tau a cazut peste mine din cerul deschis de Tine. Ca acum si aici ma simt una cu Tine si te iubesc nespus, cat sunt eu si cat esti tu, unde incep eu si unde sfarsesti Tu? Numai Unul sa fie Doamne care ma locuiesti cu aceasta iubire tare si nemuritoare. Nu vreau nimic decat ce si Tu vrei. Binecuvanteaza-te Doamne , ca te-ai inmultit si ai nascut copii.

Iubirea mea sau a Lui sau a noastra s-a contopit, intamplator sau nu cu cele doua melodii de mai jos. Sunt plin de iubire, respir iubire am primit in aceasta viata mai mult decat in toata eternitatea si nu mai stiu daca aceasta viata este separata de aceasta eternitate, ce am fost eu si ce voi fi? Ce rost mai are orice meditatie si reflectie asupra secundei care se pare ca nici nu ma va mai desparti de eternitate.

Sacrific aici si acum orice alta iubire de dragul Lui, de dragul ei, stau in eternitate inconjurat de ingerii Lui care sunt tot atatea hierofanii. Cat de mult ma iubesc , cat de mult o iubesc si pe ea, cat de mult il iubesc pe El, suntem un intreg. Ei stiu sa iubeasca perfect , desavarsit. Nu voi mai iubi niciodata pe nimeni altcineva, totusi El va revarsa prin mine multa iubire. Acesta este sacrificiul meu. Asa sa ma ajute Dumnezeu pentru ca eu insumi, noul eu insumi, care este o trinitate, voi fi oaza de iubire si reintregire pentru fratii mei intru El. Multumesc Doamne ca legamintele mele fata de Tine au martori si ca astfel ma legi de Cuvantul Tau.

Sa ne bucuram de prezenta Lui.

Asa am trecut eu intr-un timp al vietii mele de la forma la ne-forma, de la personalitate la impersonalitate, asa am devenit eu atunci instrumentul Lui, asa am incetat eu atunci sa mai fiu, toate dorintele mi se implinisera nu mai era nimic de dorit, il gasisem pe El, devenisem instrumentul Lui, fusesem reintregit, nu mai puteam sa zic eu si al meu la nimic, nu mai puteam sa opresc pe nimeni si nimic pentru mine, devenisem "miscare adaugata la miscare", lumina din lumina, devenisem El si El era Viata si sensul existentei, eram ca si cand n-as fi fost. Cand eram, eram copil al lui Dumnezeu, cand nu eram, eram o raza din soarele etern spiritual din care se nasc toti sorii. Amin pentru Hristos, Amin pentru Viata, Amin pentru Iubire. Amin intru Tatal care se manifesta neintrerupt prin Hristos. Cine ma va iubi va deveni el insusi raza si se va mantui, pentru ca El este una cu cei in care locuieste.

Sunt liber sunt liber, zbor, nu mai sunt, sunt zborul

Vârsta de aur a dragostei

Mâinile mele sunt îndrăgostite, vai, gura mea iubeşte, şi iată, m-am trezit că lucrurile sunt atât de aproape de mine, încât abia pot merge printre ele fără să mă rănesc.

E un sentiment dulce acesta, de trezire, de visare, şi iată-mă fără să dorm, aievia văd zeii de fildeş, îi iau în mână şi îi înşurubez râzând, în lună, ca pe nişte mânere sculptate, cum trebuie că erau pe vremuri, împodobite, roţile de cârmă ale corăbiilor.

Jupiter e galben, şi Hera cea minunată e argintie. Izbesc cu stânca-n roată şi ea se urneşte. E un dans iubito, al sentimentelor, zeiţe-ale aerului, dintre noi doi. Şi eu, cu pânzele sufletului umflate de dor, te caut pretutindeni, şi lucrurile vin tot mai aproape, şi pieptul mi-l strâng şi mă dor.

N. S.

2 comentarii:

  1. Ce zbor frumos am descoperit aici!
    Suferinta care arde tot, purifica si lumina verde vindecatoare care nu e alta decat Iubirea.

    Postarea asta mi-a amintit de Corinteni
    12.Acum, vedem ca intr-o oglinda, in chip intunecos; dar atunci, vom vedea fata in fata. Acum, cunosc in parte; dar atunci, voi cunoaste deplin, asa cum am fost si eu cunoscut pe deplin.
    ...cand eram, eram copil al lui Dumnezeu, cand nu eram, eram o raza din soarele etern spiritual din care se nasc toti sorii...
    Izvorul etern sa se reverse asupra sufletelor neputincioase, acolo in efemeritatea clipei sa descoperiti nemurirea.
    Mai sunt 645 zile,4 ore, 3 minute.... dupa calendarul mayas.

    O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, aici este si o rugaciune speciala primita de la Mmary, cea care este aproape de Iisus.
    Calendarul mayas este un semn, un semn dintre atatea altele.
    In Matei 24 ni se arata foarte clar ca vom cunaoste perioada dar nu ora si ceasul. Multi se ratacesc aici deoarece nu citesc cu atentie. Iisus spune foarte clar va vom recunaoste dupa semne aprpierea venirii Lui si apropierea judecatii dar ca nu vom stii exact ora si ceasul:
    32. Invatati de la smochin pilda: Cand mladita lui se face frageda si odrasleste frunze, cunoasteti ca vara e aproape.
    33. Asemenea si voi, cand veti vedea toate acestea, sa stiti ca este aproape, la usi.
    34. Adevarat graiesc voua ca nu va trece neamul acesta, pana ce nu vor fi toate acestea.
    35. Cerul si pamantul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece.
    36. Iar de ziua si de ceasul acela nimeni nu stie, nici ingerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatal.

    RăspundețiȘtergere