12 iunie 2010

               Cine este cu adevarat puternic va cauta sa isi indulceasca forta, umilindu-se. Cine este cu adevarat frumos va cauta sa isi ascunda frumusetea, jenat de atata stralucire. Cine crede cu adevarat in destinul lui vesnic va cauta sa si-l saboteze pe cel pamantean…

                  Numai Cel care este si care nu poate sa moara are nostalgia mortii si sacrificiului… 

                 Copiii sunt cel mai usor de iubit , dar ce altceva suntem totusi decat copii? Se poate renunta la dumnezeire? Din alt motiv decat orgoliul?

                 Daca mi-as anula destinul si i-as lasa pe viermi intai sa ajunga ingeri?

                 Exista probabil o infinitate de moduri de a ne manifesta melancolia in infinit, dupa ce vom fi ajuns perfecti, desavarsiti.

                 Extazul nu poate sa stea decat in propria noastra natura raportata la Dumnezeu. Suntem ceva in raport cu El din eternitate. Aceasta este pozitia care ne defineste. Dar pentru cine are importanta asta decat pentru noi si cei care ne iubesc sau adora pana la identificare intrucat ceea ce reprezentam noi pentru El are si pentru ei valoare si ii defineste?

                     Acestea sunt daruri ale Divinului pentru copiii sai , pentru famila Sa. Care nu poate fi decat limitata. Cati copii poti sa ai? Desigur copiii copiilor poti sa-i numesti tot copii…

                 Cine sunt eu, cine esti tu?… Numai cand tu vei vedea cine sunt eu pentru tine vei putea sa stii exact locul pe care il avem unul in viata celuilalt.

                  Bun este Dumnezeu si a aruncat pe pamant semintele nemuririi…

15.     Şi auzind acestea, unul dintre cei ce şedeau cu El la masă I-a zis: Fericit este cel ce va prânzi în împărăţia lui Dumnezeu!   16.     Iar El i-a zis: Un om oarecare a făcut cină mare şi a chemat pe mulţi;   17.     Şi a trimis la ceasul cinei pe sluga sa ca să spună celor chemaţi: Veniţi, că iată toate sunt gata.   18.     Şi au început unul câte unul, să-şi ceară iertare. Cel dintâi i-a zis: Ţarină am cumpărat şi am nevoie să ies ca s-o văd; te rog iartă-mă.   19.     Şi altul a zis: Cinci perechi de boi am cumpărat şi mă duc să-i încerc; te rog iartă-mă.   20.     Al treilea a zis: Femeie mi-am luat şi de aceea nu pot veni.   21.     Şi întorcându-se, sluga a spus stăpânului său acestea. Atunci, mâniindu-se, stăpânul casei a zis: Ieşi îndată în pieţele şi uliţele cetăţii, şi pe săraci, şi pe neputincioşi, şi pe orbi, şi pe şchiopi adu-i aici.   22.     Şi a zis sluga: Doamne, s-a făcut precum ai poruncit şi tot mai este loc.   23.     Şi a zis stăpânul către slugă: Ieşi la drumuri şi la garduri şi sileşte să intre, ca să mi se umple casa,   24.     Căci zic vouă: Nici unul din bărbaţii aceia care au fost chemaţi nu va gusta din cina mea.

25            Şi mergeau cu El mulţimi multe; şi întorcându-Se, a zis către ele: 

26           Dacă vine cineva la Mine şi nu urăşte pe tatăl său şi pe mamă şi pe femeie şi pe copii şi pe fraţi şi pe surori, chiar şi sufletul său însuşi, nu poate să fie ucenicul Meu. 

27           Şi cel ce nu-şi poartă crucea sa şi nu vine după Mine nu poate să fie ucenicul Meu. 

33          Aşadar oricine dintre voi care nu se leapădă de tot ce are nu poate să fie ucenicul Meu. 

                                                                                                                                         Iisus, Luca 14 

2 comentarii:

  1. Am mii de intrebari pe care mi le pun .Una din ele este: "de unde venim si de ce suntem pe pamant?".
    ^Daca trebuie sa evoluam,atunci, de ce nu am putut sa evoluam acolo sus langa EL fara sa mai trecem prin materie?
    ^Daca din rai au fost alungati ingerii care s-au opus lui Dumnezeu ,atunci inseamna ca noi suntem "razvratitii".
    ^Daca Cain a omorit pe Abel (deci cel rau a invins ) inseamna ca noi suntem urmasii celui rau ?
    Daca, daca, daca....

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este minunat ca iti pui aceste intrebari si meditezi asupra lor.
    Dar cele mai mari satisfactii le vei avea atunci cand vei gasi singura raspunsul, in urma efortului spiritual depus...
    Rai suntem in masura in care nu suntem dispusi sa facem voia lui Dumnezeu. Cain s-a intors la Dumnezeu si s-a mantuit pana la urma, si nu conteaza ce am fost pana ieri sau ce rol am jucat, conteaza daca de azi inainte suntem dispusi sa il lasam pe Dumnezeu la carma existentei noastre.
    Daca Cel mai mare Spirit a hotarat sa se intrupeze... deci nu ar face asta si spirite mai mici?
    Si mai apoi, nu suntem toti una?

    RăspundețiȘtergere