15 iunie 2010

Poate ca voi il cunoasteti pe Dumnezeu, poate ca voi ati vorbit cu El dintotdeauna. Poate ca eu sunt ultimul care a primit aceasta binecuvantare.

Ma bucur ca exista crestini care sunt una cu Hristos constient. Inima mea s-a linistit. Sunt crestini in viata care ii vorbesc Lui si El le raspunde.

Doamne, I-am spus, eu sunt in noroi, cum sa stau in fata Ta si sa iti fiu slujitor? Te voi scoate te acolo si te voi invata sa pasesti in lumina…

Doamne I-am spus, eu aud Cuvantul Tau si inteleg Voia Ta si simt iubirea Ta, dar pare imposibil sa se implineasca ce spui… Nu trebuie sa iti faci griji in privinta asta, tu doar lasa sa arda iubirea pe care o pun in inima ta …

Doamne sunt coplesit de toate darurile Tale, fa din mine un instrumentul Tau, fie ca eu sa nu mai fiu si in fiinta mea sa fie numai ce pui Tu acolo…

Domnul poate sa raspunda si prin cuvinte dar si prin ganduri luminoase, cuvintele fiind explicatia acestor ganduri…

Ce va fi Doamne cu toti cei care ma iubeau nu pentru Tine ci pentru mine? Nu sunt Eu Totul, Intregul, de ce iti faci griji pentru ce nu iti apartine?

Faca-se voia ta Doamne, ce bine e acolo unde esti Tu, la ce bun filozofia si toata stiinta daca nu aduc prezenta Ta? La ce bun gandirea si toate grijile si toate suferintele cand Cuvantul Tau imbata si daruieste fericirea, Tu Doamne care ii condamni la fericire pe toti care te urmeaza…

Las toate in mana ta Doamne, vorbeste Tu, cand trebuie, si amuteste fiinta Mea cand e nevoie.

De-as putea sa te multumesc in vreun fel, de ar fi ceva care sa fie gasit si sa ti se poata darui…

Tu, care ii amutesti pe cei alesi cu lovitura revelatiei Tale, cu divinitatea prezentei Tale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu