6 iunie 2010

Religia mea este Dumnezeu

                Ma intreba cineva deunazi ce religie am. I-am spus ca toate religiile le am, toate imi apartin.

               Nu pot sa inteleg absolut deloc cum de majoritatea crestinilor sunt atat de ipocriti si orbi si nu vad calitatile celorlalte culte si miscari crestine. Cum poti sa te numesti crestin si sa te dezici de 1500 de ani de istorie sau de sfinti sau de atatea alte evenimente sau de fratii tai care au gasit alte modalitati de a-l invoca pe Hristos? 

              As vrea sa ii vad pe toti imbratisandu-se si imbogatindu-se reciproc.

               Tot ce e bun si viu pe aceasta planeta ne apartine, religiile ne apartin la fel cum poezia, si toate formele de cultura. 

               Cum as putea sa fiu numai crestin cand peste un milliard de oameni sunt musulmani, cand alt milliard sunt hindusi si inca unul budisti. Cum sa nu strig cu acestia Glorie lui Allah cand stiu ca strig Glorie lui Dumnezeu, cum sa nu ii ascult povestindu-mi despre  profet pentru a le putea si eu povesti despre Profetul meu?

                Cum sa nu strig Hare Krishna cand stiu ca acelasi Dumnezeu a vorbit si prin Krishna cand stiu va marele Mahatma Gandhi citea din Noul Testament in fata a milioane de oameni?

                Religia mea este Dumnezeu si nu voi avea alta in veci. Iti multumesc Tata ceresc pentru calauzire si pentru concluzii. Pentru ca Te-ai intrupat si Te-ai sacrificat pentru mantuirea lumii. Stiu ca fratii mei sunt cam rataciti pentru moment dar rabdarea Ta este fara margini pentru oricine te iubeste si vor intelege in timp intelepciunea Ta.

                La ce mai sunt de folos religiile cand omul il gaseste pe Dumnezeu? Spune-mi daca Hristos s-ar juca cu tine intr-o poiana plina flori si v-ati darui reciproc fluturi si petale de flori, iti va mai pasa de ritualuri si temple cand Dumnezeul tau rade in inima Ta si iti arata minunile creatiei Sale? Iti va mai pasa de culte, biserici si religii cand Atoate-Creatorul paseste alaturi de Tine si iti daruieste infinitul? 

              Fiti liberi in numele Sau! Asta nu inseamna sa nu va mai intalniti in numele Lui. Ba dimpotriva intalniti-va si mai mult, participati la absolut tot ce se poate participa, intrati in toate bisericile si cantati cu toti si imbratisati-i pe toti. Ce privilegiu sa participi la orice slujba sau adunare unde Hristos este invocat sau Dumnezeu celebrat si glorificat! 

             Hristos a spus ca oriunde se strang doi sau trei in numele Meu… acolo este prezent si El. Nu a spus ca El conditioneaza prezenta Lui de botez sau de Impartasanie sau de spovedanie. Nici de vreo uniforma sau alta forma de identificare exterioara. 

                  Cum as putea sa nu fiu simultan toate formele de crestin? Cum ati putea sa nu fiti si voi? Si a fi crestin nu are nici o valoare daca Hristos nu raspunde. Desigur toate bisericile au rolul lor marturisind si actionand in felul lor, sunt un fel de porti, ce conteaza forma portii, important e ca si tu sa beneficiezi de duhul care coboara cel mai adesea la absolut toti care se intalnesc in numele Lui.

                  Cata fatarnicie sa fii baptist si sa nu recunosti ca Duhul coboara si la catolici si la ortodocsi asa cum coboara si in comunitatea ta. Si invers. Cine ar putea sa conditioneze in vreun fel pe Dumnezeu? Ar trebui sa ramaneti umili si sa va imbratisati reciproc. Toate bisericile sunt la fel de vii, iar daca unele sunt mai vii decat altele atunci imediat ar trebui vazut ce face ca duhul sa coboare mai mult si mai intens decat in alte parti.

                   Oamenii se cantaresc dupa prezenta lui Dumnezeu in fiinta lor, dupa abandonul lor in fata Lui si puritatea si dorinta de a-l intrupa si a-I face voia si nu dupa aspecte exterioare.

                   Si oamenii ar trebui sa se intrebe, Domnul actioneaza prin mine acum, este aceasta vointa si dorinta Lui, sunt acestea cuvintele Lui sau vorbesc si actionez in numele meu?

                  Candva am fost si hindus si crestin si in multe alte feluri dar astazi vreau sa fiu una cu Dumnezeu, El sa-mi fie si religie si tot.

                  Doamne Tu esti Dumnezeul Meu, Tie ma inchin, Vointa ta este unica si suprema Lege, Iubirea Ta supremul dar, Fiinta Ta unica si singura adevarata. Tu esti Viata din mine, Tu te-ai facut Cale si imi esti Adevar.

               Te-am regasit Doamne, tine-ma si nu ma pierde! Glorie Tie cel etern Viu, izvor a tot ce este, nenascut si totusi nascator a toate. Tu esti singura Cale si nu exista alta in afara de Tine. Numai unde esti Tu prezent exista o Cale.

                Religiile sunt gradinitele si scolile unde Tu ii pregatesti pe oameni pentru a Te cunoaste. Fericit cel care le absolva, fericit cel care participa la lectiile lor, fericit cel care Te cauta, ferict cel caruia I te revelezi, fericit cel caruia ii spui Frate! 

              Binecuvantat esti Tu ca ai rupt lanturile iluziei intrupandu-te si dand un nou sens Vietii si Creatiei.

            Binecuvantat esti Tu ca ai sfntit astfel Viata si ca ai transformat-o intregind-o cu Tine insuti. Binecuvatat esti ca din Nefiinta si Nemanifestat ai devenit Fiinta si ai luat Forma. 

             Primeste-ma Atotputernicu-le printre binecuvantatii Tai, primeste-ma Doamne in oastea Ta divina, primeste-ma Doamne si binecuvanteaza-ma sa-ti fiu slujitor si sa-ti fiu manifestare, sa-ti fiu loc de manifestare si tot ce vrei Tu sa-ti fiu.  Leaga-ma de Tine Doamne cu lanturi stranse si nemuritoare.

            Că oricine va face voia Tatălui Meu Celui din ceruri, acela îmi este frate şi soră şi mamă. 

                                                                                                                                                        Hristos Mat 12,50 

Un comentariu: