30 septembrie 2010

Religie si mantuire

                                     Am spus ca hinduismul este cea mai mare religie si asta nu va place. Dar am si spus ca singura si adevarata religie este Dumnezeu. 

Cu adevarat aceasta este cea care a fost si va fi intotdeauna.

Fiecare religie reflecta intr-o masura mai mare sau mai mica pe Dumnezeu si adevarurile eterne. 

Cu adevarat Iisus este piatra din capatul unghiului, dar cine este Iisus? Izvor si vehicul de Dumnezeu.

Ce daca o religie este cea mai mare? De religii au oamenii nevoie sau de Dumnezeu?

De ce am mai avea nevoie daca il dobandim pe Dumnezeu?

Iar Dumnezeu este gratie , Dumnezeu este iubire, cum ar putea sa fie pentru El importanta fidelitatea pentru o religie? Cu adevarat fidelitatea pentru ADEVAR si pentru Vointa Lui este cea care conteaza. 

Nu intelegeti ca va fi o singura religie si aceasta se naste chiar acum cuprinzand adevarurile tuturor celorlalte? 

Dumnezeu este unicul lider si conducator si El conduce in mod maiestuos intreaga creatie folosindu-se intr-adevar de slujitorii Sai dar nedepinzand de acestia ci mai mult ca o forma de gratie.

La ce bun sa ai adevarul si cea mai buna religie si chiar la ce bun sa il ai chiar si pe Dumnezeu daca nu asculti de El?

Nu a avut Iuda mai mult decat noi toti la un loc, mai mult chiar si decat Pavel?

Daca apartenenta la o religie ar fi mantuitoare atunci asta ar rezolva totul, dar numai apartenenta la Dumnezeu rezolva problema mantuirii. 

Numai gratia mantuieste si intr-adevar Iisus este mai mult decat toate religiile la un loc si le contine. Aici este problema , nu vedeti ca Iisus contine totul. 

 

Nu va opriti pentru ca nu aveti nimic, nu il aveti nici macar pe Iisus. Nu vedeti ca El poate sa ridice pe oricine din orice religie si sa il faca desavarsit si nemuritor?

Nu va opriti pentru ca nici macar nu ati inceput. Cautati cu infrigurare desavarsirea, semnele si minunile.

Dumnezeu a revelat si experimentat doua moduri diferite de a-I apropia si calauzi pe oameni spre El, Hinduismul si Judaismul care la inceput erau una. Si la sfarsit vor fi tot una.

Nu va opriti pentru ca este periculos sa va opriti. Va opriti si nu faceti nimic spunand ca l-ati dobandit pe Dumenzeu doar pentru ca aveti o carte care vorbeste despre El sau care contine cuvintele Lui. Si macar daca ati citi-o, dar sunteti interesati mai mult de coperti si de introducere si de addenda.

Oare nu aveti modele de desavarsire? Oare nu stiti cum se ajunge acolo? 

Nu va invata preotii si duhovnicii vostri cum sa ajungeti la desavarsire?

Nu a spus Iisus ca vor veni si altii care in numele Lui vor putea face chiar mai mult decat El?  

Iisus este doar o forma, dincolo de El este Dumnezeu cel atotputernic care este chiar Viata si Cuvantul din Iisus.

Dumnezeu este mai mult decat toate religiile lumii la un loc. 

Nu vedeti ca oricat de buna ar fi religia oamenii se omoara intre ei chiar din cauza ei si uneori reprezinta chiar un zid intre oameni si Dumnezeu.

Spuneti ca Judaismul a fost bun, mai bun decat Hinduismul? Ce a mai ramas din Judaism? Ce fac astazi Iudeii? Ce au facut ieri? 

Daca Judaismul a fost cea mai buna religie cum de s-a transformat in cea mai mare piedica ?

Si va mai spun ca Iisus a vadit de greseala si a judecat pe unul din marii yoghini contemporani demonstrand inca o data ca oricat de mare si glorioasa este religia, Dumnezeu ramane adevarata religie si adevarata Cale. 

Deci o religie nu inseamna prea mult, Adevarul insa inseamna totul. Adevarul, Iubirea, Dumnezeu, aceasta este religia cea adevarata.

"Şi veţi cunoaşte adevărul, iar adevărul vă va face liberi. " Ioan 8, 32

Dumnezeu este viu si genial, El este atotputernic si plin de mila si compasiune. Toate atributele sunt ale lui. El este sfant si El ne-a arata cat de mari sunt  Mila si iubirea Lui.

Daca am spus ca Hinduismul este cea mai mare si cea mai glorioasa religie nu inseamna ca trebuie sa devenim hindusi sau yoghini. Crestinismul contine hinduismul in potential si ar putea sa fie chiar mai mare si mai glorioasa dar oamenii se vor satura de religii si se vor multumi numai cu Dumnezeu. Cu adevarat cine ar aduce pe cineva intr-o religie cand poate sa il aduca la Dumnezeu? Trebuie doar sa il cunoasteti pe Dumnezeu si El sa fie religia voastra.

Daca il veti cunoste il veti si recunoaste apoi.

Daca il veti cunoaste si il veti iubi, El va arata voua unde mai este cuprins intr-o masura mai mica sau mai mare. 

 

Adevarat, Dumnezeu vorbeste prin Iisus, Dumnezeu a facut acest sacrificiu suprem pentru ca tot mai multi sa aiba acces in Imparatia lui Lui si sa creada.

Dar eu va spun ca Dumnezeu a facut acest sacrificiu, printre altele, si pentru ca totul sa fie desavarsit si sa nu existe voci in Creatie care sa spuna, Doamne daca ne-ai facut de ce nu ne lasi liberi si de ce ne chinui? 

Cu acest sacrificiu totul este perfect si desavarsit si nimeni nu mai poate sa comenteze si sa carteasca impotriva Lui.

Totul este daruit si primit cu o singura conditie : sa se faca voia Lui. Pentru ca voia Lui este singura perfecta si desavarsita. Si numai voia Lui nu este judecata si nu lasa urme in sensul de karma.

 

Iata si alte cuvinte ale lui Iisus de obicei ignorate de biserici:

 

Adevărat, adevărat zic vouă: cel ce crede în Mine va face şi el lucrările pe care le fac Eu şi mai mari decât acestea va face, pentru că Eu Mă duc la Tatăl.

                                                                                                                                                 Ioan 14, 12

Aţi auzit că v-am spus: Mă duc şi voi veni la voi. De M-aţi iubi v-aţi bucura că Mă duc la Tatăl, pentru că Tatăl este mai mare decât Mine.

                                                                                                                                              Ioan 14, 28 

Încă multe am a vă spune, dar acum nu puteţi să le purtaţi.

                                                                                                                                               Ioan 16, 12 

Acestea vi le-am spus în pilde, dar vine ceasul când nu vă voi mai vorbi în pilde, ci pe faţă vă voi vesti despre Tatăl.

                                                                                                                                                  Ioan 16, 25

Eu pentru aceştia Mă rog; nu pentru lume Mă rog, ci pentru cei pe care Mi i-ai dat, că ai Tăi sunt.

Dar nu numai pentru aceştia Mă rog, ci şi pentru cei ce vor crede în Mine, prin cuvântul lor, 

Ca toţi să fie una, după cum Tu, Părinte, întru Mine şi Eu întru Tine, aşa şi aceştia în Noi să fie una, ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis. 

Şi slava pe care Tu Mi-ai dat-o, le-am dat-o lor, ca să fie una, precum Noi una suntem: 

Eu întru ei şi Tu întru Mine, ca ei să fie desăvârşiţi întru unime, şi să cunoască lumea că Tu M-ai trimis şi că i-ai iubit pe ei, precum M-ai iubit pe Mine. 

Părinte, voiesc ca, unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia pr care Mi i-ai dat, ca să vadă slava mea pe care Mi-ai dat-o, pentru că Tu M-ai iubit pe Mine mai înainte de întemeierea lumii. 

Părinte drepte, lumea pe Tine nu te-a cunoscut, dar Eu Te-am cunoscut, şi aceştia au cunoscut că Tu M-ai trimis. 

Şi le-am făcut cunoscut numele Tău şi-l voi face cunoscut, ca iubirea cu care M-ai iubit Tu să fie în ei şi Eu în ei.

 

                                                                                                                                               Ioan 17, 9 -26

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu