24 octombrie 2010

previziuni.eu & atlasgroup.ro

                       Nu mai stiu ce cautam pe net si ooops, m-am gasit pe mine insumi!  

                       Ma recunoasteti aici: http://www.previziuni.eu/2010/03/24/a-doua-venire-al-lui-iisus/comment-page-1/#comment-411

                       Dar aici : http://atlasgroup.ro/2010/03/24/a-doua-venire-al-lui-iisus/#comment-360 

                       Se pare ca ambele adrese sunt detinute de aceeasi persoana. I-am lasat cateva randuri si intr-o parte si in cealalta. Ar fi culmea sa nu imi lase comentariile la propriul text la care desigur ca nu s-a obosit sa precizeze de unde l-a preluat.  

                      Desigur ca eu sunt si un eu care trebuie sa fie egal cu voi. 

                      Vom vedea ce are de spus "vizionarul" nostru. Este un vizionar deci.

                      Interesant este ca eu mi-am gasit cu mult mai greu textul in propriul blog, ba chiar nu l-am gasit in primele incercari. : http://nibiru-sfarsitul-lumii.blogspot.com/2009/12/2010-la-multi-ani.html 

                        Dragilor, daca va plac si ma citati puneti link pentru ca in afara de ceea ce preluati sunt aici lucruri mult mai interesante si fara link se pierde si textul si sursa. Nu este un link pentru o persoana si nici o reclama, este un link pentru Adevar si pentru Iisus. El si cu Tatal scriu acest blog si ii apartine. Daca va este rusine sa puneti acest blog in blog-roll voastre va spun ca de Cuvantul Lui si de El va este rusine. 

                         Dar de ce m-ar mira asta? Mult mai multe si mai importante persoane apreciaza ce se intampla aici dar toti acestia si multi altii care ma citesc cu nerabdare nu le trece prin cap sa ma promoveze in site ul sau blogurile lor desi o parte dintre ei  figureaza la mine. Eu nu sunt un crestin bun pentru ei si blogul meu ar dauna imaginii lor ireprosabile de crestini model.  

                        Daca as face si eu la fel si as binecuvanta pe cine as vrea si mi-ar place si nu pe cine vrea Dumnezeu si este placut de Dumnezeu? Dar voua nu va pasa de asta pentru ca toti ma considerati un ratacit si totusi sunteti mirati pentru ca spun lucruri nemaiauzite si pentru ca as putea sa vorbesc si chiar vorbesc de la El. 

                        Va veni o vreme cand veti vedea ca pe toti cei pe care i-am sustinut si i-am promovat si binecuvantat, Dumnezeu i-a sustinut si promovat si au urcat mai sus decat si-ar fi imaginat cineva. 

                        Cu ceilalti se duc lupte grele. EL lupta sa intre si ei sa iasa desigur.... Din Imparatie. El le spune Pocaiti-va si recunoasteti ca nimic din ce faceti si spuneti nu este bun si ca numai Dumnezeu este bun. Spuneti: Vai, noi suntem cei din urma, biserica noastra este cea mai saraca si cea mai pacatoasa, preotii nostrii si pastori nostrii sunt o oroare in fata lui Dumnezeu iar noi suntem ultimii nu numai dintre crestini ci dintre toti oamenii de pe Pamant. Doamne iarta-ne si ai mila de noi si nu ne pierde! 

                        Fatarnicie se cheama asta daca in inima voastra ma iubiti si apreciati dar pe blog nu ma promovati de teama sa nu creada lumea ca ati innebunit si ca nu sunteti cum ar vrea biserica voastra sa fiti. Luati exemplu, eu nu ma rusinez de cei care ma iubesc si de cei iubiti de Dumnezeu oricum ar fi aceia si ma daruiesc lor in masura in care Dumnezeu doreste. 

                       Dar marea judecata se apropie vertiginos. Ce diferenta este intre voi si alti rataciti care vor sa ridice un mare templu? Voi ridicati o catedrala, ei un templu si Dumnezeu va ridica si El la cer pe altii.... 

                        Nici un templu exterior nu este bun si va trebui parasit, uitat si timpul il va darama. 

                        Va trebui sa uitati chiar si Biblia pentru ca Dumnezeu este nelimitat, neconditionat, nesfarsit si vine o vreme cand pentru El trebuie sa lasam totul in urma. El este Evanghelia cea vie eterna si perfecta...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu