28 februarie 2011

Scurta recapitulare spirituala

Iisus va imbratiseaza pe toti cu drag.

Sa stiti ca nu suntem niste oarecare pierduti prin biserici, Iisus ne-a luat aproape de El si ne invata caile Spiritului.

Mai mult, vom fi in cunoastere egali cu cele mai mari fiinte care au pasit pe acest Pamant. Speram si in putere sa fim asemenea lor.

Tatal, Iisus, si multi alti slujitori de prima mana si clasa, primordiali adica, ne vor vizita adesea.

Aceasta este promisiunea Tatalui, ca nu ne vom mai pierde nici de El si nici de Iisus.

Aceasta este o mare binecuvantare deoarece la Tatal nu se ajunge asa usor.

Vom face deci o scurta recapitulare a catorva cunostinte.

Dumnezeu are o forma nemanifestata si una manifestata care se cheama Tatal. Acest Tata manifesta cuvantul primordial care este OM, Creatia fiind un mare OM macrocosmic. Noi suntem un fel de celule sau mai bine zis atomi in acest mare Om.

Noi suntem seminte de Dumnezeu, seminte ale acestui Tata care este Dumnezeu , suntem dumnezei in potentialitate. Deocamdata nu suntem decat niste gunoaie dar Tatal si-a propus sa ne infieze si astfel vom deveni copiii Lui, Oameni desavarsiti in timp si mai ales in Imparatie.

Ascultarea este mai importanta decat orice altceva chiar si decat umilinta si iubirea. Cine asculta va primi si iubire si ascultand este si umil. Si chiar daca nu este umil odata ce asculta devine umil, pentru ca ascultand face voia lui Dumnezeu.

Alt aspect la fel de important si care face parte din fundatia constructiei spirtuale este Daruirea sau Consacrarea. Nu sunt cuvinte pentru a descrie indeajuns cat de multe beneficii vin in urma daruirii catre Dumnezeu a actiunilor noastre si a tot ce avem si experimentam.

Asadar cand te trezesti dimineata daruieste-I lui Dumnezeu ziua ce iti sta inainte. Cand mergi la culcare ,darueiste-I lui Dumnezeu somnul tau. Cand te asezi la masa daruieste-I lui Dumnezeu acea masa.

Nu te opri la acestea. Daruieste-I lui Dumnezeu zilnic copiii tai, persoanele iubite, fiintele de langa tine.

Daruieste-I lui Dumnezeu toate actiunile tale, mai ales cele importante.

Daruieste-I lui Dumnezeu tot ce ai, casa ta, bunurile tale, daruieste-I lui Dumnezeu chiar viata ta.

Daruieste-i lui Dumnezeu totul, El si o floare primeste daca I-o daruiesti cu dragoste.

Cand i-ai daruit lui Dumnezeu ultima data o floare?

Asigura-te ca nu ai nimic si ca tot ce ai i-ai daruit lui Dumnezeu.

Aceasta daruire poate sa aiba forma unei scurte rugaciuni, de un minut sa zic: “Doamne Iisuse, sau Tata Ceresc, iti daruiesc tie fructele si rezultatele acestei actiuni, faca-se voia Ta!”

Tata Ceresc iti daruiesc Tie aceasta zi minunata, faca-se voia Ta!

Doamne Iisus iti daruiesc tie aceasta masa, binecuvanteaz-o te rog!

Tata ceresc iti daruiesc Tie aceasta zi de lucru, binecuvanteaza-ma!

Daruindu-I lui Dumnezeu actiunea tu nu mai lucrezi pentru tine ci pentru El.

Ba mai mult, cand te vei ridica si vei deveni constient, vei vedea ca Dumnezeu vine sa ia ceea ce I se daruieste si binecuvanteaza daca este conform cu vointa Lui.

Cand vei ajunge acolo vei vedea chiar ca sunt lucruri si actiuni pe care Dumnezeu nu le primeste si daca nu primesti binecuvantare va trebui pur si simplu sa nu le faci.

In timp vei ajunge sa comunici cu ingerii tai, cu Iisus si chiar cu Dumnezeu asa cum comunici cu prietenii tai.

Vei comunica in sufletul tau, in inima si in minte.

Desigur ca Dumnezeu ne poate folosi si ca instrumente inconstiente dar ne ridica spre a deveni slujitori constienti.

Desigur drumul poate sa para lung dar pentru asta am venit aici. Ca sa regasim drumul spre Dumnezeu si unii sa-l gasim pentru prima data.

La ascultare desigur intrebarea va fi mereu aceasta, de cine sa ascultam?

Ascultam de cuvantul lui Dumnezeu din Biblie. Ascultam de duhovnic sau de maestrul spiritual pe care il iubim si vedem ca prin el se manifesta Dumnezeu si in acest efort vom ajunge in timp sa ascultam direct de Dumnezeu. Dumnezeu ne sfatuieste adesea fie prin slujitorii Lui fie direct.

Daca te-ai daruit pe tine si viata ta lui Dumnezeu te asigur ca El te va calauzi spre cei de care trebuie sa asculti si vei sti in inima ta care sunt acele fiinte.

Atentie, sunt si unii care nu asculta decat de ei insisi si pretind ca ar asculta de Dumnezeu. Ii vei depista usor, lucreaza pentru ei si nu prea ii intereseaza ce vrea Dumnezeu, ei isi sunt dumnezei lor si nu urmeaza decat vointa lor peste care presara aromele cuvantului lui Dumnezeu ca sa nu se tulbure constiinta lor si sa doarma linistiti inainte.

Si desigur deloc in ultimul rand, efort spiritual zilnic. Desigur ca vor fi zile in care nu te vei putea ruga, dar acestea trebuie sa fie exceptii, regula este efort spiritual zilinic, rugaciune, lectura, si lucru pentru ceilalti si pentru Dumnezeu.

Invata sa te rogi exista o tehnica a rugaciunii, chiar o stiinta. Desigur ca numai rugaciunile din inima sunt primite.

Si trebuie sa inveti sa meditezi.

Fiinta ta are nevoie de acest repaos si de aceasta liniste care este meditatia si in urma careia Spiritul tau se centreaza si se focalizeaza in sine.

Si eu sunt un slujitor al lui Iisus. Mai mult, slujitorii adevarati de maine vor fi asemenea mie, asemenea lui Kesarion Breb. Ai citit Creanga de aur a lui Sadoveanu asa cum ti-am recomandat? Citeste, Dumnezeu ti-a vorbit in multe locuri si feluri, iti trebuie discernamant si caluzire ca sa il intelegi.

Simultan Dumnezeu are deschise in aceasta lume si gradinite si scoli primare si scoli generale si licee si Universitati. Poate exagerez, Numai gradinite si scoli primare poate.

Problema nu este a elevilor, problema este a invatatorilor si profesorilor. Elevi au fost si vor fi mereu. Profesori sa fie si scoala se si deschide.

32. Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.

33. Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.

34. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.

35. Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;

36. Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.

37. Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?

38. Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?

39. Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?

40. Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.

41. Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui.

42. Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau;

43. Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat.

44. Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit?

45. El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut.

46. Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică. Matei 25

4 comentarii:

  1. iti doresc o primavara plina de bucurii!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingeras, asemenea si tie, Iisus sa te tina toata viata alaturi de El, pentru ca ai inceput cu dreptul.
    Ingerii cerului sa te poarte mereu pe bratele lor.
    Acesta este un mare mister, cum de la unii Iisus coboara in chiar trupul si fiinta lor.
    Fii mereu imbratisata de Iisus! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. >:D< Iisus sa ne imbratiseze pe toti cu marea lui Iubire. Iata ca primvara spirituala a venit si isi face simtita prezenta :)
    Fie ca noi toti si multi altii sa aiba parte de Intoarcerea Lui glorioasa si divina.
    Iar pentru asta trebuie sa isi amplifice iubirea si puritatea si bunatatea, sa devina semenea unor copii nevinovati si plini de iubire care isi asteapta Parintele.

    RăspundețiȘtergere