13 noiembrie 2011

Cum si ce sa facem in prezenta lui Dumnezeu?

Am avertizat de mai multe ori ca odata ce ajungem in prezenta lui Dumnezeu lucrurile se intampla un pic diferit decat pana atunci.
Si avem exemplificarea cu Anania si Safira.
Iar noi aici suntem in prezenta lui Dumnezeu!
Tot ceea ce facem in prezenta Lui are implicatii uluitoare pentru destinul nostru.
Si negative si pozitive.
Unii sunt asemenea mironositelor, nu in sens pozitiv.
Spun toata ziua Faca se voia Ta si cand Domnul vine si spune, si inca de mai multe ori, fa asa si asa, ei ridica din umeri continuand sa se laude cat de mult pretuiesc voia lui Dumnezeu.
Ori acest fariseim, acest dialog al surzilor va va afecta foarte mult.
Dumnezeu nu accepta bataia de joc a nimanui, cu atat mai mult a celor care cred ca daca apartin anumitor biserici isi permit sa  puna anatema asupra celorlalte sau sa isi invenineze asistenta impotriva lor.
Traim vremuri unice cand printre noi se plimba fiinte ce au deja mari puteri spirituale. Multe nu ies in fata si raman ascunse pentru cei multi.
Dumnezeu ii cauta pe cei alesi, pe cei intrupati de sus si ii cheama ii caluzeste si ii pregateste pentru a-i ridica din nou in ceruri. 
In fata lui Dumnezeu conditiile minime sunt urmatoarele :
1. Sinceritate absoluta, fiti asemenea unor copii. Dumnezeu apreciaza cand sufletul se spovedeste si i se daruieste in interior asa cum este, cu bune si cu rele fara nici un fel de ipocrizie.
2. Umilinta. Nu aveti pretentia absurda ca ati fi ceva in fata lui Dumnezeu, fiti umili si vedeti ca suflam doar datorita gratiei lui Dumnezeu.
3. Buna Intentie. Fiti desavarsiti in intentiile voastre si binevoitori fata de toata lumea in intentii.
4. Iubirea.

Dupa cum am vazut avem multe fiinte care sunt varza din punct de vedere spiritual si totusi si-au pus cruci la piept, insigne cu ortodoxia sau diferite alte biserici.
Toata aceasta aventura bisericeasca nu este decat un preambul la relatia directa cu Dumnezeu pe care trebuie sa o dobanditi cat mai repede.
Daca ati ajuns pana aici, asta e foarte important, Daca ati ajuns pana aici inseamna ca aveti nevoie de ce se spune aici.
Dumnezeu raspunde aici multor intrebari multor oameni pe care eu nu ii cunosc, dar pe care El ii cunoaste si pe care ii aduce aici.
Daca ai ajuns pana aici inseamna ca aici vei gasi multe chei la testele si incercarile ce vor veni peste tine. Aici nu este un loc oarecare...
Daca ai deja o relatie directa cu mine si au venit sfaturi de la mine inspre tine este mai bine sa le asculti pentru ca nu vin de la mine si lui Dumnezeu nu ii place sa vorbeasca de unul singur, dimpotriva iubeste ascultarea, iubeste sa isi stranga copiii in brate. Poti sa nu asculti, mie imi pare rau pentru ca ii sunt deja martor de ani buni, si stiu ce ramane in urma Lui, stiu ce ramane in urma… Eu evit sa imi sterg praful dupa picioare… , nimeni nu ramane mai mult ca mine langa cei neascultatori amanand sa plece…
Te voi minti?
Nu, iti voi spune Adevarul: El a venit sa se judece cu tine, sa te incerce sa vada cat ai invatat si pana unde ai ajuns, sa te invete si mai multe, si mai ales sa iti scoata la lumina problemele, intunericul slabiciunile pentru ca sa le elimini, sa te intaresti…
Dar daca va vede farisei ca in fata spuneti Faca-se voia Ta iar in spate dupa ce va trimite scrisori intregi cu voia Lui voi va faceti ca ploua si ridicati din umeri… ei bine si El in curand va face acelasi lucru.
Daca voi credeti ca a face voia lui Dumnezeu inaeamna doar sa spui faca-se voia Ta, atunci si El isi va sustine propria voia in viata voastra in acelasi mod, doar ca intentie… 
Ati vorbit destul prin scrisori cu El este timpul marii Regasiri, al marii Imbratisari.
Eu stiu ca nu vorbesc in zadar, transforma aceasta oportunitate intr-o sarbatoarte a regasirii.
Dumnezeu nu ii suporta pe farisei si ii lasa pe mana satanei.
I-am privit pe acestiia care se zic ortodocsi si am vazut cat stapaneste satana si cat dumnezeu din averea lor si El Cel Etern m-a trimis al ei degraba cu voia si mesajul Lui, cu lumina si calauzirea necesare.
Daca nu vor asculta si se vor face ca nu pricep, Dumnezeu se va retrage si ii va lasa pe mana satanei.
I-am arata cat de mult a gresit impotriva lui Hristos si el spune ca satana chipurile l-ar tulbura in vremurile din urma…
O, dar tu spui acolo lucruri infernale atat de grave ca smitesti pe atat de multi oameni simpli ca tulburare este putin spus la ceea ce vine peste tine…. Te-am vazut si te cunosc, ti-am vazut intunericul si ca nu il cunosti direct pe Hristos. Daca m-ai asculta Hristos  te-ar insoti cu gratia Lui si ti-ar lumina viata si te-ar scoate din intunericul in care te afli.
Am vazut zmei adevarati care au cazut si au fugit umiliti in exil. Voi nu sunteti decat niste tantari care totusi ati starnit mania lui Dumnezeu prin ura si intunericul vostru ascuns sub insigna unei asa zise ortodoxii.
Dumnezeu uraste cand cei care trebuie sa lumineze mai rau intuneca pe cei care ii asculta.
Adevarat spune Dumnezeu, daca pacatuiati singuri in apartamentele voastre, daca singuri va dadeati cu parerea in gandul vostru as fi trecut cu vederea pacatele si greselile voastre.
Dar pentru ca spuneti pacatului virtute si intunericului lumina in fata tuturor, Lumina si Dreptatea mea va va ajunge din urma… 
Feriti-va sa otraviti mintea oamenilor cu venin impotriva celorlalte biserici si religii exact acum cand Dumnezeu se straduieste sa ii uneasca pe pamanteni. Destul le ajunge intunericul lor ca sa il adaugati pe al vostru si sa va intariti in prostia si neghiobia voastra.
Dupa Cum ati vazut acesti farisei spun ca aproapele lor este cel aflat in suferinta si nu si acela pe care il urasc si il biciuiesc in sufletul si in mintea lor cu biciul dispretului si al anatemei…
Nu am zis bine ca norii maniei lui Dumnezeu se aduna asupra capetelor voastre?
Exact asemenea evreilor care au omorat pe profetii si pe Hristos voi veti cunoaste nu numai Cuvantul Lui cel nou dar si mania si judecata ce urmeaza acestui Cuvant…
Cum nu stiti ca Scriptura spune ca un Cuvant Nou, Etern va va fi vestit din nou?  Nu v-ati gandit ca pentru voi spune Dumnezeu ca veti vedea si nu veti pricepe?
V-am avertizat cat v-am avertizat, pocaiti-va de ura voastra si imbratisati pe aproapele vostru din celelalte biserici cu dragostea cu care il imbratiseaza Hristos…
Doamne, de cate ori le vei mai spune? !
Cu dragoste m-am facut releu si portavoce a mesajului pe care Hristos il are pentru voi…
Grabiti-va altfel va va ajunge din urma…
Ce veti face si unde va veti ascunde pentru ca mania lui Hristos este aproape sa iasa din gura Lui si a si iesit pentru unii si i-a ajuns din urma…
O Doamne te rog nu lua in seama nenorocirile pe care le-au spus si le spun si veninul din inimile lor si gaseste o solutie divina pentru videcarea acestui cuib de viespi care in numele Tau lucreaza impotriva vointei Tale.
Si spun inca odata tuturor, temeti-va pentru ca Dumnezeu vine acum sa judece…
Nu ortodoxia voastra va va salva si nici impartasania si nici Evanghelia nu va va salva ci numai ceea ce este in inima voastra si in gandul vostru, dar mai ales in inima.
Iata va dau eu insumi un veritabil test pentru ingeri:
Daca Dumnezeu va va da pe mana toate bisericile si religiile ce veti face cu ele…?
Data viitoare am sa dau si variante, o sa facem test grila…
Invatati cum se urca in cer si cum se cucereste inima lui Dumnezeu!
Veniti dar sa ne luptam si sa ne masuram.
Daca cuvantul meu se va face impotriva voastra atunci sa ma urmati si daca al vostru va fi ascultat de Dumnezeu atunci sa fie invers.
Iar daca al meu se va face pana la sfarsit si in toate nu uitati ca imi sunteti datori cu ascultare pana la sfarsit, adica pana ce veti vedea ca nu exista decat un singur Dumnezeu de care tot ce misca trebuie sa asculte.
Acum El va atrage atentia la ce urmeaza sa se intample in nteriorul si in exteriorul vostru

 5. Atunci am zis: "Vai de mine! Sunt pierdut, caci sunt un om cu buze necurate, locuiesc in mijlocul unui popor tot cu buze necurate, si am vazut cu ochii mei pe Imparatul, Domnul ostirilor!"

6. Dar unul din serafimi a zburat spre mine cu un carbune aprins in mana, pe care-l luase cu clestele de pe altar.

7. Mi-a atins gura cu el si a zis: "Iata, atingandu-se carbunele acesta de buzele tale, nelegiuirea ta este indepartata si pacatul tau este ispasit!"

8. Am auzit glasul Domnului, intreband: "Pe cine sa trimit si cine va merge pentru Noi?" Eu am raspuns: "Iata-ma, trimite-ma!"

9. El a zis atunci: "Du-te si spune poporului acestuia: "Intruna veti auzi, si nu veti intelege; intruna veti vedea, si nu veti pricepe!" Isaia 6 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu