15 ianuarie 2012

In direct cu Dumnezeu

Iata Domnul spune, Cine se simte obosit, bolnav, ranit, sa vina la Mine si Eu il voi vindeca…
De ar apasa peste sufletul lui greutati mari precum stancile sau pietrele de moara, Eu il voi face sa se simta asemenea unui fulg si sa zburde asemenea unui miel pe o pajiste plina cu flori…
De ar apasa cel mai mare intuneric Eu il voi lumina si il voi face sa straluceasca asemenea ingerilor din ceruri…
Da, Iubirea vindeca si iata Dumnezu are in aceasta lume cu fiecare zi tot mai multe astfel de ambasade ale iubirii, doctori de serviciu ce sunt gata sa vindece cu orice pret pe cei aflati in nevoie si suferinta…
Iata, spune Domnul, cine M-a ascultat si a facut precum I-am spus si acum nu canta si nu rade plin de fericire asemenea unui copil care isi intalneste mama?
Aceasta fericire in Mine este disponibila si pentru fiecare dintre voi…
Indrazniti si luati ce va daruiesc…
Cati vor putea spune in Infinit ca au primit ceva direct din mana Mea?
Si pe acela pe care Eu il ating, cine il va mai putea departa de Mine?
Pe acela pe care Eu il iau langa Mine cine il va putea scoate din casa Mea?
De aceea va spun eu voua ca voi ati gasit comoara cea ascunsa si ati dobandit cel mai greu de dobantit lucru, gratia si iubirea Mea!
Eu cu adevarat nu pot sa fiu Parinte decat copiilor Mei si nu toate creaturile Mele pot sa imi devina copii.
Acesti copii sunt darul pe care Eu Insumi mi-l fac Mie…
Si nimeni niciodata nu va putea sa descrie ceea ce pe Mine ma leaga de copiii Mei…
De aceea lumea ar trebui sa stie ce mari binecuvantari si ce mari daruri ar putea sa primeasca chiar de la Mine in urma unei vieti pe acest pamant care s-a nascut din profunzimile cele mai adanci ale milei si compasiunii Mele pentru toate  creaturile.
Din marele Om primordial care sunt se nasc creaturi ce corespund fiecarei parti ale acestui Om si care ma recunosc pe Mine dupa acea parte caracteristica din care s-au nascut…
Astfel cei care s-au nascut din capul Meu ma recunosc dupa ceea ce este specific capului, iar cei care s-au nascut din mainile Mele ma recunsoc dupa Mainile Mele. La fel fiecare creatura dupa locul si zona de unde s-a nascut ma recunoaste dupa ceea ce este specific acelei zone.
Cei care s-au nascut din focul meu ma recunosc dupa focul care sunt.
Iar voi , voi v-ati nascut din Inima Mea si trebuie sa ma recunoasteti dupa… Inima Mea adica dupa Iubirea mea…
Numai cine Ma va recunoaste dupa Inima Mea si va urma ceea ce Iubirea Mea il indeamna sa faca va reusi sa devina copil al Meu.
Iubirea Mea cea mai profunda va poate naste si renaste ca si copiii ai Mei.

Daca eu insumi ma aflu pe aceasta treapta cand mesajele Lui vin asemenea unor impulsuri gand, asemenea unor papirusuri pe care eu trebuie sa le desfasor in cuvinte, desigur ca si tu prin rugaciune si efort spiritual si chiar prin ghidarea Lui vei putea ajunge sa comunici cu El…
La acest moment El se foloseste cel mai adesea de informatia care exista deja in fiinta mea si se exprima, asa cum se folsoeste spre exemplu de pasajele care exista deja in Biblie ca sa ne spuna ceva anume…
El ne spune ce avem nevoie sa stim, ne invata lectiile pe care trebuie sa le invatam.
Si fii atent, pentru ca El iti va confirma separat in propria ta viata, in propriul univers ca aici ti-a vorbit...
Iti va face semne sa vezi ca El este...
Desigur ca aceasta comuniune si comunicare se amplifica cu fiecare zi…
La acest nivel pot sa ti spun ca nimeni nu poate sa urce singur in cer ci doar prin fuziune deplina cu cineva care se afla deja acolo…
De aceea sfintii si maestrii spirituali sunt lacrimile Compasiunii si milei divine pentru ca in jurul acestora El strange pe toti aceia pe care vrea sa ii ridice la El.
Acum bucura-te pentru ca intr-adevar Dumnezeu vine la aceasta lume si in mod special la tine…
Vine ca sa locuiasca cu tine…
Iata bate la usa…
Esti pregatit sa il primesti pe Dumnezeu…?
Il asteptai… ?
Deschide-I acestui oaspete de seama!
Du-te si pune masa, sa ne bucuram de prezenta Lui ca de cea mai mare minune, avem atatea de discutat cu El, mari minuni se vor intampla… 

Domnul vrea sa le atraga atentia acelora care nu au inteles pe deplin ce am spus si nu au urmat sfaturile si indicatiile ce au venit prin mine, ca daca nu se vor grabi sa o faca, rezervele lor spirituale nu vor putea sa creasca si nu vor fi asemenea unor fiinte pline de bogatii care sa ii poata hrani pe saracii din jurul lor ci vor fi ei insisi saraci ce trebuie sa fie hraniti de altii mai inzestrati… 
Vezi, Dumnezeu te ia martor si vrea sa iti arate cum se produce apropierea, comuniunea si fuziunea cu El, ca tu sa intelegi si sa ai si tu parte de aceste daruri…
Crezi ca tu ca este ceva care El sa nu poata faca, chair si aici si acum…?
Iti spun ca pe toate le va face si lumea va ramane surprinsa si chiar socata si va reactiona asa cum deja reactioneaza de mii de ani…
Dar Dumnezeu are cateva perle si rubine aici, mai multi copii eterni se afla in apropiere si El ii insoteste cu mila rabdarea si compasiunea Lui, cu o mare iubire ii insoteste… 
Acestia vor deveni copii Lui eterni si El in eternitate isi va gasi placerea si bucuria si fericirea in ei asa cum si ei in El...
Invata ceea ce El te invata, mergi si studiaza si fa-ti temele pe care El ti le spune sa le faci...
Invata si multumeste-i zilnic pentru gratia de a te fi chemat si primit la o asemenea scoala asa cum si eu zilnic ii multumesc pentru aceasta mare minune!
Acelasi Dumnezeu care a vorbit cu Adam, care a vorbit prin profeti si care a venit si vorbit prin Iisus, Acelasi a venit acum si la noi, si la intreaga lume...


6. Si am auzit, ca un glas de gloata multa, ca vuietul unor ape multe, ca bubuitul unor tunete puternice, care zicea: "Aleluia! Domnul Dumnezeul nostru cel atotputernic a inceput sa imparateasca.

7. Sa ne bucuram, sa ne inveselim si sa-I dam slava! Caci a venit nunta Mielului; sotia Lui s-a pregatit

8. si i s-a dat sa se imbrace cu in subtire, stralucitor si curat." (Inul subtire sunt faptele neprihanite ale sfintilor.)

9. Apoi mi-a zis: "Scrie: Ferice de cei chemati la ospatul nuntii Mielului!" Apoi mi-a zis: "Acestea sunt adevaratele cuvinte ale lui Dumnezeu!"


Ap 19 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu