15 ianuarie 2012

Avertismentele pentru Basescu!

Iata, prietenii mei isi amintesc ca m-am oferit consilier voluntar pentru Basescu si l-am sfatuit ce si cum sa faca pentru a-si termina mandatul in liniste si pace.
Poate ca ii prefera pe consilierii de la fondul monetar, treaba lui.
Eu l-am sfatuit de la Dumnezeu si daca ar fi ascultat ar fi ramas in vointa lui Dumnezeu si Dumnezeu ar fi lucrat prin el.
Asta e o mare lectie pentru toata lumea.
Dumnezeu poate prin Energia Lui sa se manifeste daca este chemat…
Daca nu este invocat si chemat ii lasa pe oameni in duhul lor si in energia lumii, ii lasa pe mana destinului…
Dumnezeu are planuri cu Romania si probabil ca e sensibil cand cel care se afla in fruntea tarii nu il mai asculta…
Da se poate gasi postarea cu sfaturile mele cand l-am sfatuit sa il schimbe pe Boc…
Domnul spune ca El nu este un oarecare, nu este un majordom care sa il chemi cu clopotelul, ba dimpotriva cu greu se ajunge la El si la sfaturile Lui…
Si va avertizez inca o data pe toti, fiti foarte atenti la ce va sfatuiesc sa faceti, pentru ca nu de la mine va sfatuiesc si atunci cand El va va intoarce spatele, la cine veti apela?
Si inca multi isi zic, Noi suntem liberi, noi nu trebuie sa scultam de nimeni, noi vorbim direct cu Dumnezeu.
Iata observati o lectie vie acum…
Daca nu veti asculta sfaturile Lui, pentru ca aveti altele mai bune de ascultat, sau pe voi insiva, veti pati ca Basescu…
Eu stiu sigur ca tot ce se spune despre el ajunge la el…
Si desigur ca si sfaturile mele au ajuns…
Dar eu sunt un nimeni, nu o sa conduci tara dupa ce spune un blog…
Dar ce-I pasa lui Dumnezeu de asta?
Eu va spun ca Lui ii e sufficient ca sfaturile Lui sa ajunga la voi…
Restul nu conetaza…
Nu are de gand sa va scrie pe cer in fiecare seara vreo adresa unde El va vorbeste…
Invatati deci din suferinta daca Iubirea nu v-a placut ca invatator…
Invatati sa ascultati de Dumnezeu altfel veti fi lasati singuri cu voi insiva si oricat va veti ruga nimeni nu va mai raspunde.
Deoarece Dumnezeu odata ce a vorbit, ce a spus ramane bun spus…
Desigur ca eu il sustin si simpatizez in continuare pe Basescu, dar eu insumi ce sunt decat o scama, un mic martor al lui Dumnezeu…
El spune face si actioneaza, de El depind toate…
De aceea invatati-va toti lectiile pentru ca nu se stie de unde va tasni focul maniei Lui si nici cand se va aprinde flacara…
Basescu are consilieri mai buni care il invata de bine…
Il invata sa inchida spitale, scoli etc…
Sa ii fim martori sa vedem ce se va intampla…
Domnul are planuri mari cu aceasta tara si cu aceasta lume
Si va spun ca daca El a venit deja, nu isi va mai intoarce spatele acestei lumi…
Sa ii fim martori si sa vedem deciziile si judecatile Lui…
Daca El numai priveste tara oamenii stau linistiti, iar daca isi ia privirea de pe ea, mieii pot sa devina lei…
De cate ori am spus, eu aici nu vorbesc in zadar…
Iata, mi-am facut datoria fata de Presedinte, l-am avertizat din timp, oare e treaba mea daca voi sunteti neascultatori?
Invatati sa ii pretuiti sfaturile...
Si El doreste sa arat aici exact data cand l-am sfatuit si avertizat pe regele acestei tari. Presedinte, ca acum nu mai sunt regi...
Iata pe pe 3 Decembrie 2010! l-am avertizat pe Basescu ca Boc trebuie schimbat aici: Schimbarea lui Boc
Inca pe 7 Noiembrie 2011 a primit un alt avertisment aici: Ce i-a cerut Hristos lui Basescu chiar aici si Basescu nu a facut?
Mai sunt si alte postari cu sfaturi pentru ca el, Presedintele tarii sa duca la bun sfarsit misiunea pe care a primit-o...
Asa si pentru tine sunt mereu sfaturi pentru ca tu sa-ti duci la bun sfarsit misiunea...
Dumnezeu nu vorbeste niciodata in zadar...
Fii deci atent!
Pentru ca Dumnezeu apoi va decide... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu