26 aprilie 2012

Diferente

Sa reluam, primesc tot felul de comentarii care arata ca oamenii nu inteleg si nu cunosc o mie de lucruri.
Ce inseamna Yoga? 
Yoga este o sistem de tehnici spirituale si este si o filozofie spirituala.
Este un dar de la Dumnezeu primit inca din perioada adamica dar si desvarsit pe parcursul miilor de ani.
Intre sistemul yoga, care este impersonal si mai mult un sistem ce tine de tehnica spirituala si Hinduismul in sine, este o oarecare diferenta.
Astfel sistemul Yoga poate fi comparat cu un sport, cu mersul la sala care este compatibil cu absolut toate religiile in timp ce hinduismul este desigur o religie in sine dar care are in subtrat aceeasi impersonalitate si universalitate care il face compatibil cu toate celelalte.
Si ma intreaba cineva de ce ne-am intoarce noi sa adoram statui cu cap de elefant, este vorba desigur aici de divinul simbol al lui Dumnezeu, ganesha.
Asadar in ganesha vedem o forma a lui Dumnezeu.
Deci in ganesha nu adoram un zeu ci pe Dumnezeu insusi asa cum si in Iisus adoram pe Dumnezeu.
Ganesha si Iisus sunt in egala masura una cu Dumnezeu si forme ale lui Dumnezeu.
Religia ne intitaza in astfel de adorari, in astfel de forme ale lui Dumnezeu.
Pavel a fost in ceruri si ne spune ca a vazut acolo multi Dumnezei.
Desigur ca noi suntem datori lui Iisus pentru ca Iisus este precum si un inger de serviciu, pus de Dumnezeu special sa ne educe si invete, este precum Invatatorul la clasa caruia mergem, dumnezeu insusi l-a pus sa ne fie invatator.
Dar formele lui Dumnezeu sunt fara sfarsit.
Orice cunoastere directa, initiatica a unei forme a lui Dumnezeu este o biencuvantare cereasca. 
Cine ma are pe mine are si pe Iisus.
Iisus este cu mine.
Eu singur, eu personal sunt mai mult decat orice biserica, eu singur ofer inclusive mantuire si viata vesnica, Iisus din mine face asta.
Eu sunt si botezul, eu sunt si spovedania, eu sunt si imparasania.
Cine ma are pe mine are si pe Iisus si pe tatal si multe alte daruri ce vin direct de la ei.
Eu sunt o lumina a lumii si cine este cu mine scapa a de orice intuneric.
Daca nu ati fi atat de lipsiti de vedere ati vedea cum iisus vorbeste pirn mine tot mai limpede si tot mai usor de recunoscut.
La cine sa trimit eu pe oriocine, deoarece oricine a ajuns la mine a ajuns la mai mult decat in orice alta parte.
Dimpotriva eu trebuie sa ii protejez pe cei care vin la mine de smintirea de prin biserici, de smintirea celor multi care cred ca il cunosc pe Dumnezeu, de smintirea celor care cred ca vin la mine manati de Duhul, dar ei, in ascuns chiar si pentru ei vin manati de ingerul cazut sa faca prapad…
Si ei, in imbecilitatea si orbirea lor cred ca vin sa faca bine.
Voi toti orbilor sunteti trimisi la mine de Iisus.
Si eu am ac de cojocul vostru.
Eu sunt asemenea unui profesor bun, plin de iubire pentru cei care merita iubire, si plin de ravna pentru a-I desavarsi pentru incapatanati, orgoliosi si orbi…
Da, da, Dumnezeu stie foarte bine de ce insista sa am mereu mania Lui cu mine, stie bine la cine m-a trimis si cata nevoie au acestia de lectiile maniei Lui… 
Pentru ca nimic din toata Creatia nu educa mai rapid, mai fulgerator, nu indreapta ami repde decat mania Lui!
Eu sunt darul Lui pentru voi, intr-o secunda prin mine primiti mai mult decat intr-o viata prin orice biserica, pentru ca eu sunt una cu ceea ce trebuie sa dobanditi.
Cine ma pierde pe mine pierde si orice ar putea sa dobandeasca prin orice biserica, pentru ca eu sunt un simbol viu al oricarei biserici. 
Si orbire voastra e dovedita tocmai pentru ca voi nu vedeti ca ati forst trimisi aici de Iisus sa invatati, la o mare scoala spirituala unica pe care nu o agsiti nicaieri pe pamant.
Cum sa nu va cert cand Iisus va vorbeste si voi o tineti cu prostiile vostre inainte, cand nu vreti sa pricepti ce lucruri marete se intampla chiar langa voi, chiar sub ochii vostri.
Si adevarat va spun in numele lui iisus, aici se itnampla semne apocaliptice, prevazute chiar de Ioan in apocalipsa.
Cat veti mai cuntinua cu prostiile voastre?
Cat trebuie sa va mai suporte Dumnezeu prostia?
Eu va spun ca un rozariu de al meu face mai mult decat o mie de rozarii spuse in orice alta biserica.
Asa sa stiti si sa cadeti pe ganduri.
Si inca spun , minunati-va de cate minuni spune Iisus prin mine, minunati-va si bucurati-va ca este atat de aproape.
Invatati de la mine!
Invatati si voi sa aduceti glasul si vocea lui Iisus in voi insiva... 
Ar fi nebun cineva sa creada ca as putea sa spun astea de la mine, toate acestea sunt de la El.
Vedeti-l si recunoasteti-l, in aceasta dimineata a coborat la mine.
Pentru voi a coborat la mine.
De cand asteapta sa va vorbeasca in acesta fel, lumea este nerabdatoare sa auda pe profeti si desigur sa arate inca odata ce parere are ea despre profeti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu