25 aprilie 2012

Mintea lui Dumnezeu si Copacul eternitatii

Daca am facut complimente unora , sa stiti ca acele complimente sunt valabile atata vreme cat ramaneti in vointa lui Dumnezeu si cata vreme El se manifesta prin voi.
Iar atata vreme cat ascultati de mine aceasta se intampla…
Si oricine va asculta de mine va straluci in fata Tatalui ca Soarele si Iubirea acestuia se va rasfrange in el transformandu-l intr-o pasare a cerului.
Da, da oameni care voua poate nu va spun nimic, in secret, in ei, samanta Duhului lui Dumnezeu creste.
Dar daca iesiti din aceasta ascultare si va departati de Dumnezeu, chiar daca astazi ati fost geniali, maine puteti fi prosti ca noaptea si total lipsiti de minte in ceea ce faceti pentru ca intre noi si Dumnezeu este aceasta diferenta uriasa si atunci cand El se manifesta prin noi crestem intr-o zi cat altii intr-o viata si atunci cand ne departam de El ramanem in prostia si ignoranta noastra.
De aceea imi rezerv dreptul ca acele complimente sa fie valabile numai atata vreme cat voi ramaneti in aceasta ascultare.
Desigur nu este atata vorba de o frumusete exterioara, si ce folos daca cineva ar avea acea frumuste exterioara dar nu ar avea minte?
Si oricine are minte va dobandi si frumusete si va dobandi Totul, va dobandi tinerete vesnica si desavarsire, va dobandi nemurirea si beatitudinea…
Mintea este deasupra tuturor si numai Dumnezeu Insusi e deasupra ei.
Cine are minte are si iubire si are si Cuvantul Lui, are si vointa Lui, deoarece in mintea Lui sunt toate si toate izvorasc din Mintea Lui.
AUM este insasi radacina mintii Lui din care toate izvorasc.
Mintea lui Dumnezeu este chiar Dumnezeu…
Marile rugaciuni atat vedice cat si mai nou crestine invoca aceeasi pretioasa comoara:
Lumineaza –ne noua mintea si calauzeste-ne-o !
Pentru ca daca Dumnezeu se va manifesta in mintea cuiva acela va avea si Cuvantul si Iubirea si Vointa lui Dumnezeu…
Si eu va spun ca cine intra in ascultare de mine intra in ascultare de Dumnezeu si brusc sau treptat acela va fi locuit de Dumnezeu si Dumnezeu se va manifesta si in mintea si in fiinta aceluia.
Ca doar cei vii , din acest punct de vedere, nu vor putea fi vreodata egali cu cei morti. 
Cine ar putea sa spuna care sunt granitele Adevarului?
Din orasul si tara si biserica noastra, granitele Adevarului tot cresc cuprinzand alte tari si alte biserici, alte continente si alte religii, alte planete si alte civilizatii, si apoi galaxii intregi si nici atunci nu se vor fi oprit…
De aceea cu umilinta trebuie sa nu ne oprim din studiu deoarece limitele Cunoasterii nu sunt inca cunoscute.
Eu va spun ca pentru voi eu sunt acea comoara de care Iisus vorbeste si pentru care merita sa vinzi totul pentru a cumpara pamantul in care se afla.
Cu nici un chip nu va lasati de mine, mai bine sa ramaneti fara parinti, fara sotii, fara copii, mai bine sa ramaneti fara rudele toate si fara tot ce aveti decat sa ramneti fara mine.
Pentru ca eu voi ajunge la tatal si cu mine toti cei care vin…
Si chiar daca eu nu as ramane la El, cei care merg cu mine ar ajunge la El.
Dar El vrea sa se uneasca cu mine pentru Eternitate si vrea sa imi daruiasca ceruri pentru a imparti cu mine din Gloria lui eterna, pentru ca El vrea sa traisca pentru mine asa cum si eu am vrut sa traiesc pentru el, si pentru fiecare fiinta pe care am adus-o la El, El imi va darui o lume...
Si cine ar putea vreodata sa spuna cat de mare este iubirea Lui?
Va spun ca mai bine ar fi pentru voi sa se intoarca toata lumea impotriva voastra si sa ramaneti chiar si pe drumuri decat sa va dezlipiti de mine si sa ma pierdeti pe mine.
Pentru ca eu voi fi una cu Iisus pe pamant si una cu tatal pe pamant si acestia mi-au daruit aceasta putere de a darui viata vesnica oricui am sa doresc.
Si secretul este acela ca nu sunt doi sau trei care sa daruiasca viata vesnica dupa cum doresc ci Unul doreste sa se uneasca cu noi si El alipeste de noi pe cine doreste…
Si aveti un model foarte concret chiar sub ochii vostri de cum se obtine mantuirea si desavarsirea… Daruit de Dumnezeu, dar pentru noi.
Este modelul etern, asa a fost dintodeauna…
Dar aveti voi ochi sa vedeti asta si aveti inimi si umilinta pentru a urma acest model?
Cine mi s-a daruit mie si nu a ajuns in bratele lui Dumnezeu?
Si vor veni clipe cand ma veti cauta si va veti dori sa aveti posibilitatea sa ma ascultati.
Iata chiar aici s-a deschis o poarta spre vesnicie si spre viata vesnica.
Ingerii au coborat, zeii s-au manifestat, Tatal a binecuvantat…
Si viata voastra vesnica este sa ma iubiti pe mine si sa ascultati de mine…
Aceasta este mantuirea si viata vesnica, : iubire si ascultare. 
Voi prin mine veti obtine desavarsirea si viata vesnica.
Si daca va fi vreunul care va reusi sa treaca de mine, fericire aceluia, dar asta nu se va putea intampla pentru ca cu cat voi veti creste eu voi creste si mai mult, si cand voi insiva veti deveni creanga de aur eu voi fi devenit copac.
Iar cand voi veti fi devenit copaci eu voi fi devenit gradina.
Iar cand voi veti fi devenit gradini eu voi fi devenit un pamant intreg.
Iar cand voi veti fi devenit pamanturi eu voi fi devenit un Soare.
Iar cand eu voi fi devenit un soare…
Si intr-o zi veti intelege ca nu de la mine v-am vorbit si atunci va veti pune mainile in cap pentru ca nu l-ati recunoscut pe cel care va vorbea… 
Faceti ce va spun...
Absolut tot ce spun este bun si o treapta pentru desavarsirea voastra...
Tatal insusi se uneste in taina cu noi prin una din energiile Lui primordiale, prin unul din atributele lui primordiale...
Iisus si tatal si ceilalti mari ingeri s-au unit cu noi in chip ireversibil si de aceea astfel de cuvinte sunt de acum posibile, mantuirea se va scurge prin noi si prin mainile noastre spre oricine Iubirea va dori... 
Voi sunteti semintele de mustar, voi cei care ascultati si vedeti...
Iubirea fierbinte cu care ne leaga Dumnezeu este seva trunchiului ce trece in voi crengile, si trunchiul este fericit prin creanga si creanga prin trunchi, si toti suntem una, uniti de Iubirea lui Dumnezeu. 
31. O altă pildă le-a pus înainte, zicând: Împărăţia cerurilor este asemenea grăuntelui de muştar, pe care, luându-l, omul l-a semănat în ţarina sa,
32. Şi care este mai mic decât toate seminţele, dar când a crescut este mai mare decât toate legumele şi se face pom, încât vin păsările cerului şi se sălăşluiesc în ramurile lui.
33. Altă pildă le-a spus lor: Asemenea este împărăţia cerurilor aluatului pe care, luându-l, o femeie l-a ascuns în trei măsuri de făină, până ce s-a dospit toată.
34. Toate acestea le-a vorbit Iisus mulţimilor în pilde, şi fără pildă nu le grăia nimic,
35. Ca să se împlinească ce s-a spus prin proorocul care zice: "Deschide-voi în pilde gura Mea, spune-voi cele ascunse de la întemeierea lumii". Matei 13 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu