25 aprilie 2012

Tot despre mania lui Dumnezeu

Mania umana este desigur un corespondent al maniei divine…
Altfel, prin corespondenta putem foarte usor sa intelegem ce anume nu ii este pe plac lui Dumnezeu si spre ce mania Lui mocneste….
Si in primul rand toata lumea trebuie sa stie ca Dumenzeu nu ii suporta pe cretini…
Prviti cu atentie , nici un sfant nu a fost nici prost si nici idiot, dimpotriva, sfintii autentici manifesta cel putin sclipiri de genialitate… 
Asadar acestia mai prosti, oricat ar spune ei Pace si Bine ori cat ar spune ei Doamne, Doamne, au putine sanse in fata lui Dumnezeu. 
Din prima clipa prostia lor rasare pentru ca nu respecta scriptura.
Dumnezeu prin iisus a dat indicatii precise pentru ca si cei mai saraci cu duhul sa beneficieze de binecuvantarea Lui.
El stia ca oamenii sunt prosti si orbi si atunci le-a spus foarte précis urmatoarele:
1.      Nu judecati!
2.      Iubiti!
3.      Fiti umili!

Ori acum se stie ca oamenii in general nu au prea multa minte, mintea vine de la Dumnezeu. 
Iar lor li se pare ca daca fac parte din vreo biserica l-ar si cunoaste pe Dumnezeu. 
Spre exemplu un om lipsit de minte care s-ar duce la un invatat, nu ca sa invete ci dimpotriva sa il invete el ceva pe Invatator, si inca cu orgoliu si fariseismul specific acestui context evident ca va starni mania lui Dumnezeu.
Asadar, invatati , invatati, invatati sa ii iubiti pe hindusi, pe budhisti si pe musulmani…
Incetati cu aceasta cretinitate de a mai demoniza celelalte religii si biserici. 
Exact in momentul in care spuneti ca numai biserica vaostra detine secretul mantuirii, exact in aceeasi clipa statul vostru de crestini dispare, acel “s” din cuvantul crestini cade… 
Si tot ce spun e sustinut de Iisus…
El v-a spus Vai voua, El v-a facut (da, da, pe voi, pe cei mai multi dintre crestinii de astazi care sunt asemenea templierilor), pui de naparci, serpi, El v-a atras atentia  ca nu e suficient sa spuneti Doamne Doamne…
Si uite asa oamenii prin prostia si necioplirea lor spirituala au facut ca unele cuvinte sa isi schimbe total sensul.
Deja daca astazi auzi cuvinte precum “duhovnicesc” sau “partasii” sau mai nouaPace si Bine, imediat vezi ca de fapt ai de a face cu o stare de lucruri chiar opusa…
Totul e bine pana ce orbul incepe sa judece, pana ce spiritele intunericului incep sa il mane de la spate si sa se ridice impotriva celorlalte biserici si religii…
Intr-adevar intr-o mana am Iubirea lui Dumnezeu, dar in cealalta am Mania Lui…
Si Tatal Insusi vrea sa pastrez mereu aceasta balanta si sa nu las nici mania deoparte deoarece tot a Lui este si are rostul ei…
Scriptura ne invata sa ne maniem dar sa nu pacatuim…
Pana ce nu le veti scoate acestora din cap imbecilitatile pe care inca vin cu mare pompa sa mi le etaleze mie aici sa stiti ca nu veti putea sa ii salvati.
Daca sunteti asa buni si milosi, lucrati cu ei, mai aveti timp, invatati-I Adevarul, pentru ca va spun ca altfel nu au cum sa fie salvati, in cer nu exista cretini!
Asa ca ii mai spun anonimului inca odata, Orbule, cum sa fie Pace pentru tine cand  mania si judecata lui Dumnezeu vin peste tine, dar de dragul femeilor miloase de pe langa tine dumnezeu iti mai da inca timp sa te purifici de prostia si intuenricul la care inca nu ai renuntat. 
Ti-am mai spus ca eu iti voi si judecator, si daca nu te umilesti si nu luminezi locurile intunecate din interiorul tau te asigur ca pot sa leg o mie ca tine si nu unul si nimeni nu-i va dezlega din tot cerul deoarece mia legata o compensez cu zeci de mii dezlegate....
Sa-ti fie aceasta avertisment din partea Maniei lui Dumnezeu!
Dumnezeu te-a adus aici ca sa iti arate tocmai aceste slabiciuni si goluri pe care le ai in interiorul tau.  
Ca sa va faceti o idee mai buna despre cer, sa stiti ca tot ce spun eu este adevarat si Dumnezeu de asta v-a adus aici, pentru ca spuneti ca vreti sa urcati in acel cer...
Daca vreti sa urcati faceti cum va spun, ceea ce spun e mai pretios decat mii de novene pentru ca este Adevarul.
La ce tot spuneti novene dar continuati sa debitati cretinisme, cu fiecare prostie care va iese pe gura, ati anulat novena spusa.
Novena este spusa ca sa va luminati, ori eu va dau acea lumina si va spun ca lucrurile stau exact asa cum spun eu, spre disperarea lumii intregi, cu exceptia celor alesi... 
Sa nu-mi ziceti ca nu v-am avertizat! Tot ce este in conflict cu mine din voi, sta impotriva mantuirii voastre si daca va veti amntui, inaintea va trebui sa inlocuiti intunericul pe care vi-l arat in interiorul vostru cu lumina de care va spun.
Fiti ca mine, Dumnezeu doreste sa fiti ca mine si sa ma urmati.
In fapt aceasta ar fi pentru voi ca si cand Dumnezeu v-ar pune mana in cap! 
Si ma prind cu voi ca daca va veti mantui totusi , intunericul pe care vi l-am aratat in interiorul vostru  va fi inlocuit cu exact lumina de care vorbesc!
Chiar Iisus va arata prin mine problemele pe care le aveti si care trebuie sa le eliminati pentru a va mantui!  
Eu va invat Iubirea pentru celelalte biserici si religii...
Invatati deci,  pentru ca daca nu invatati de la Iubire, Dumnezeu o sa va trimita invatatori mai fiorosi, sau chiar o sa va lase prada Mortii...
Nicodim tot era umil si s-a dus sa intrebe cum adica sa intre omul inapoi in pantecul mamei, dar voi nu aveti umilinta lui... 
Iar atitudinea mea fata de voi este buna, ceilalti crestini care va canta in struna va fac mai mult rau... 
Fiti deci fratii mei si invatati Adevarul pentru ca altfel veti cadea in mania si judecata ce urmeaza oricarei Revelatii!

Pentru ca va spun ca Dumnezeu mi-a recomandat foarte ferm si exact sa dezvolt mania Lui...
Pentru ca in curand usile milei si iubirii se vor inchide si mania va curata pamantul...
Cum puteti voi sa beneficiati de asta? 
Mania va va arata exact ce nu este desavarsit in voi si ce trebuie sa schimbati...
Mania va va avertiza din timp
Mania este una din cele mai mari energii ale desavarsirii, deoarece este atributul Tatalui si ea nu suporta nimic nedesavarsit, instantaneu va va desavarsi, fulgerator... 
Duhul lui Ilie care este Mania lui Dumnezeu a venit indoit peste Iisus asa dupa cum a cerut...
Tot ce spun si ce indic este bun si la unison cu vointa lui Dumnezeu, degraba faceti ce spun, pentru ca nu va exista nici un cuvant care sa nu ceara de la Dumnezeu socoteala si implinire...

Si Iisus v-a spus ca, Cuvantul lui Dumnezeu va va judeca...

Datoria mea este implinita, v-am indicat ce probleme aveti si ce trebuie sa faceti.

Cine va putea sa spuna, mie nu mi-ai spus, am trecut pe langa tine, am stat langa tine si nu mi-ai spus nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu