5 iulie 2013

Mai multe raspunsuri


Unii se intreaba daca sa il mai suspende pe Basescu sau nu.
Ei bine abia acum puteti face ce vreti.
Acum a spus lucruri pe care nu trebuia sa le spuna, acum Dumnezeu are motive sa nu-l mai protejeze.
Pe de alta parte desi s-ar putea ca pe hartie sa se fi facut cvorumul la referendum, in realitate nu au venit 50% plus unul si voturile s-au realizat prin furturi masive. 
Atunci cand cei considerati rai au atitudinea buna si cei care sunt buni spun tampenii, de ce sa nu le dea Dumnezeu dreptate celor care fac voia Lui si nu celor care pretind ca o fac. 
Intotdeauna Dumnezeu, in intelepciunea Sa face dreptate fiecaruia dupa cat de apropiat este de El. 
Sa ne amintim de Papacioc care a sarit sa-i reproseze lui Iustin Parvu ca s-a grabit sa se ia la tranta cu Fiara…
Iata ca nu s-a grabit, dimpotriva, si-a valorificat sansa pe care a avut-o pentru a ne cuceri inimile .
Inclusiv pe a lui Dumnezeu.
Papacioc era doar putin gelos ca nu a zis el primul…
Asadar veti fi judecati exclusiv dupa propriile actiuni.
Daca actiunile au fost rele dar rezultatul bun, veti fi chiar iertati.

Asadar faceti ce considerati, dar aveti grija ca base e iute si el la manie...
Noroc ca astazi nu mai e obiceiul varsarii sangelui... 

Asa si noi toti trebuie sa ne valorificam sansa pe care Dumnezeu ne-o da, sa inmultim talantii.
Experimentati si vedeti ca am dreptate in tot ce spun. 

Nu am vorbit in ascuns ci am spus tuturor dinainte ce ar fi mai bine sa faca si putem sa gasim cuvintele si sa le masuram cu ce se intampla in prezent.
Sunteti perfect liberi sa experimentati...

Ah, era sa uit, mai multe raspunsuri am de dat, am schimbat titlul.

Pentru urmatorii 100 de ani si mai bine noi vom conduce lumea si de pe pamant si din cer si Dumnezeu ne-a dat liber sa facem ce vrem cu bisericile...
Asta apropo de mirarea unora ca si-ar putea ei insisi scoate biserica din istorie...
Eu am zis, daca trinitate nu exista... sfarsitul bsiericilor este mai aproape ca niciodata.
Nu insa si sfarsitul Crestinismului.
Prezenta lui Hristos se va amplifica pe Pamant chiar daca bisericile vor inceta sa mai existe. 
Da, e adevarat cea ortodoxa mai produce inca fructe.
O vom lasa la sfarsit pe ea... 

Dar dupa exemplul celei catolice bisericile se sting de la sine.
Pur si simplu la un moment dat nu mai intra nimeni in ele... 

Eu inca va spun ca chiar si de as gresi Dumnezeu va intoarce lucrurile ca sa am dreptate chiar si in greseala mea...
Iar asta cu Trinitatea care nu exista, vine de la El...
Cat poate sa existe o biserica care se inchina unei trinitati imaginare?
Noroc ca se inchina mai mult lui hristos decat trinitatii...

Morala care se desprinde de aici este ca trebuie sa facem voia lui Dumnezeu nencetat deoarece numai asa putem sa ramanem aproape de El, in functii, la putere, etc... 

Iar atitudinea voastra fata de mine va fi mult mai importanta in destinul si viitorul vostru decat atitudinea fata de oricine altcineva de pe pamnt.
Soti, copii, parinti, preoti, duhovnici, presedinti de tara, papi ...
Amanti, amante, tari, natiuni, continente...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu