22 februarie 2014

Eu nu resping pe nimeni

Sa stiti ca nu este nimeni pe care Domnul sa il respinga.
Toti pot sa auda mesajul Sau si oricine se poate conforma atragandu-si astfel binecuvantarea, sau dimpotriva judeca actionand fara sa tina seama de vointa lui Dumnezeu.
De aceea oricine trebuie sa stie ca eu nu judec aprioric pe nimeni dar nici nu binecuvantez neconditionat pe nimeni.
Ci binecuvantarea merge spre acela care merita cel mai mult dintre ceilalti.
Oricine va tine cont de ce spun eu aici se va binecuvanta cu o binecuvantare pe care nu o poate primi din nici o alta parte.
Oricine se va bucura impreuna cu mine de Iubirea Domnului va fi cuprins de o mare fericire...
Domnul zilnic imi arata cate ceva din minunea Fiintei Sale.
In fiecare zi ma conduce spre suflete pe care le alege si carora le-a pregatit deja loc in Imparatia Sa care nu este altceva decat Iubirea Lui Eterna.
Daca vreti sa nu cadeti in judecata respectati deci cele 12 porunci. Cele 10 ale lui Moise si cele 2 ale Iubirii.
Tot ce faceti se va intoarce la voi fara absolut nici o exceptie atata vreme cat nu reusiti sa obtineti Mantuirea ...
Unii privesc cu superficialitate aceasta atentionare si se gandesc ca este imposibil sa se intoarca la ei ura lor si injuraturile si blasfemiile ce au plecat de la ei...
Dar eu le spun ca scoarta pamantului este extrem de subtire si dedesubpt se afla o mare vapaie care sta sa inghita in orice clipa furnicile care pasesc inconstiente deasupra...
Oricine a ajuns aici a ajuns la propria sa manturie si salvare.
Pe care nu o va obtine decat daca va tine cont de acest mesaj, daca va actiona tinand cont de ce spun si facand voia lui Dumnezeu.
Nu resping pe nimeni din nici un partid, din nici o biserica si din nici o religie.
In cer astfel de diferente nu exista.
Diferentierea apare din faptele fiecaruia mai exact din raportarea acestor fapte la cele 10 porunci ale lui Moise si la cele doua ale lui Iisus...
Acestea va vor judeca de aceea spune Iisus ca in fapt judecatorul este Cuvantul lui Dumnezeu.
Aceste porunci impreuna cu Biblia intreaga si cu celelalte mari revelatii pomenite aici sunt adevaratii judecatori ai oricui incalca aceste porunci.
Mai ales pe cele doua ale iubirii.
Eu aici am sa explic cu lux de amanunte cum isi face fiecare rau si cum cade in judecata.
Cum si de ce cei bogati vor fi ajunsi din urma de bogatia lor mai ales daca aceasta este insusita pe nedrept.
Caci pt oricine nu este un bun administrator al oricarei bogatii pentru binele celor multi acea bogatie va fi un blestem si o piatra de moara.
Si cine nu va plati in aceasta lume pt nelegiurile pe care le face, imediat ce va parasi aceasta lume va merge in altele unde va plati pana la ultima centima orice datorie(orice incalcare a legilor si poruncilor).
Va spun ca eu sunt o Scriptura vie ce contine toate celelalte sccripturi si am sa vi le explic pe toate pe indelete...
Veti intelege ce este rau si ce este bine, ce sustine Dumnezeu si ce nu.
Veti avea multe surprize, si bune dar si rele.
Bune pt ca Dumnezeu nu judeca chiar asa cum spun bisericile si ce spun ele...
Rele pt ca nimeni nu are dreptul sa spuna aceasta este a mea, aici eu sunt stapan.
Nimeni nu are dreptul sa spuna: eu detin acest pamant sau aceasta avere si dispun de ea cum cred de cuviinta...
Spuneti-mi peste ce anume sunteti voi proprietari si eu va voi arata imediat ca detineti totul cu chirie si ca nu sunteti proprietari nici macar ai unui fir de par...
Eu sunt un autentic salvator pt ca revelez calea prin care oricine se poate salva.
Eu nu judec pe nimeni, cum as putea? Nimeni nu sta in puterea mea ci fiecare sta in puerea de judecata sau binecuvantare a propriilor sale actiuni raportate la poruncile divine, adica la voia lui Dumnezeu.
De aceea sa inteleaga orisicine ca eu nu sunt dusmanul nimanui chiar daca uneori mai anunt sfarsitul a ceva sau altceva.
Acel sfarsit nu poate veni decat in urma actiunilor si faptelor care au incalcat ordinea divina daca va veni.
Insa poate sa nu vina daca aceia se pocaiesc si incep sa faca binele, adica sa lucreze pt Dumnezeu si pt aproape...
Si sa mai stie orisicine a ajuns pana aici ca eu sunt cel mai bun prieten al celui care citeste aceasta fraza.
Nici mama aceluia si nici tatal si nici copilul, nici amanta si nici amantul ci eu sunt cel mai bun prieten pt ca oricine tine seama de ce spun se va mantui.
Oricine va lua in serios ce spun imediat va fi binecuvantat de Cel care inspira aceste randuri si care ne-a luat in Bratele Sale sfinte.
Dealtfel sunt deja cel putin o duzina de suflete care au fost coplesite deja de bunatatea binecuvantarii  Acestuia.
Daca il maniati constant este posibil sa va si lase sa cadeti in judecata propriilor voastre actiuni si a indolentei spirituale.
Oare poate Viata sa stea fata in fata cu Moartea?
Numai prin intermediar.
Iar eu sunt acel intermediar.
Prin mine incet incet Viata va patrunde si in voi.
De aceea a mia oara va spun, fiti vigilenti deoarece numeni nu este judecat decat de propriile sale actiuni.
Si daca nu va veti pocai, in numele Celui Etern va spun ca pana si cel mai neinsemnat gand pe care l-ati avut cand meditati pe budă se va intoarce la voi...
...
Nu va identificati cu trupurile voastre fizice deoarece acestea in curand se vor descompune in materia din care au fost ridicate.
Ci cautati-va Spiritul deoarece numai acela este etern si indestructibil. 
1 Între farisei era un om cu numele Nicodim, un fruntaş al iudeilor.
2 Acesta a venit la Isus, noaptea, şi I-a zis: „Învăţătorule, ştim că eşti un Învăţător venit de la Dumnezeu; căci nimeni nu poate face semnele pe care le faci Tu, dacă nu este Dumnezeu cu el.”
3 Drept răspuns, Isus i-a zis: „Adevărat, adevărat îţi spun că, dacă un om nu se naşte din nou, nu poate vedea Împărăţia lui Dumnezeu.”
Ioan 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu