13 februarie 2014

Faza zilei!



Fecioara imi spune ceva frumos...
Eu intreb: De unde stiu ca tu imi spui asta?
Ea imi spune: Cand vei iesi afara o fata frumoasa va trece pe strada...
In fine mai trece un minut sau doua, uit de dialog, ies afara si o fata frumoasa trecea pe strada... : )
Minunatilor tocmai am realizat ca marturisirea noastra este colosal de importanta si ca este auzita de la un capat la altul al lumii.
Toti cei care o aud sa stie ca s-au pricopsit pt un numar nesfarsit de ani in Ceruri si ei si ai lor daca o vor asculta…
Intr-adevar sunt o biencuvantare deoarece Domnul imi calauzeste mintea si trimite mesaje cat se poate de directe tuturor si mai ales celor care conduc lumea.
Sa stiti ca mi imi este indiferent ce faceti dar o sa incerc sa va conving sa faceti binele deoarece profetiile se vor indeplini si ele se indeplinesc sub ochii nostri.
Wow ce privilegiu neasteptat de a marturisi Adevarul!
Neasteptata sansa, glorie lui Dumnezeu pt asta!
Impresionant! Cum le aranjeaza Dumnezeu pe toate!
Fratilor, nu vreti sa auziti pe Domnul? : )
Dumnezeu ne-a dat o minunata sansa, noua si Romaniei.
Iata sutele si miile de sfinti si alesi.
Eu i-am vazut cu ochii mei pe acestia cu trup de inger…
Expresia trup de inger se refera la corpurile lor subtile desigur…
E plina tara de ingeri… : )
Iata deci Dumnezeu lucreaza clipa de clipa cu intreg Pamantul modelandu-l dupa cum doreste…
Profetiile se indeplinesc sub ochii nostrii:
Luati de studiati toti cei conduceti lumea textul revelat de Fecioara, pt ca intocmai se va intampla.
Daca ceva rau despre cineva se spune, eu stiu sa calauzesc pe oricine sa evite acel rau.
Dar trebuie sa ascultati…
Dumnezeu este Pura Compasiune si cea mai intensa Iubire insa nu va poate nimeni scapa de propriile actiuni daca nu cereti asta si nu va indreptati actiunile din prezent.
Glorie Tatalui ceresc, adevarat, adevarat ne asteapta Infinitul si Beatitudinea!
Ce bun este El ca nu ne-a parasit si ne-a trimis la intrupare sa ajutam la salvarea lumii.
Iata eu ma ofer cu trup si suflet pentru salvarea acestei lumi asemenea Tatalui. El s-a intrupat ca ne arate cum sa procedam si ce fel de sacrificii ii sunt pe plac!
Faceti si voi la fel, sacrificiul nostru nu va fi zadarnic, generatiile ce vin cu miile il vor lauda si vor lauda pe Tatal ca au existat suflete si spirite care s-au sacrificat pentru binele celorlalti!
Cum sta Tatal cu bratele pline de daruri asteptand ca copiii Lui sa isi ridice privirile spre El!
Ce aventura ! Am dat de Dumnezeu!
Veniti Cel etern are nesfarsite lucruri sa ne spuna si sa ne invete! 
 Toate caile de legatura prin aer, apa si pe pamant fiindu-i din plin favorabile, Romania va ajunge una din cele mai prospere si imbelsugate tari, traind in pace cu toti vecinii sai. Basarabia va fi realipita Romaniei pentru totdeauna, caci poporul rus va cinsti aceasta tara aleasa si va renunta la aceasta provincie care va da nastere la multe neintelegeri. Intr-un viitor mult mai indepartat, insa toate teritoriile invecinate Romaniei se vor alipi formand impreuna Federatia Statelor Europene, lucru la care oamenii ajunsesera sa se gandeasca demult.
 Inteleptii slujitori ai acestor lacasuri spirituale din "Noul Ierusalim" vor fi perfecti spiritual si foarte armoniosi fizic, cu trupuri de o ingereasca armonie si proportionalitate, fiind cu totii dintre cei 114.000 de intelepti, iluminati neprihaniti si neintinati, expresia completei desavarsiri spirituale si a unei inalte impliniri Dumnezeiesti pe acest pamant. Iluminatii veghetori cu trup ingeresc si plin de puritate, vor fi in numar de 400. Ceilalti, care vor conduce centrele inelare, de asemenea cu o spiritualitate deosebita si trup ingeresc, vor fi 101 la numar.  
Fecioara prin Sundar Singh 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu